Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Heb jij interesse in een Kia dag in Oss?  

175 leden hebben gestemd

1. 1. Heb jij interesse in een Kia dag in Oss?

• Nee! bah!
      0
    • Misschien...
    • Jawel, maar wat gaat dat kosten?
      0
    • Jawel, lijkt me tof!
    • Ja echt wel, ik heb er zin in!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ik ben er bang voor.. zou wel erg jammer zijn.. :cry:

• Reacties 177
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Gast Pica Driver
Geplaatst

Maakt het zo veel uit een auto minder :?: .

Dieter.

Geplaatst

Mmmm ben benieuwd omdat de meeste van ons gewoon willen gaan ;) Wat natuurlijk leuk en gezellig is!!

Ik zelf vind 1 auto minder niet zo erg.. weet niet wat de organsiatie ervan vind ;)

Laat maar horen doeggg laterzz Gr DAiz

Geplaatst

Er is g??n 10e aanmelding meer binnen gekomen, al is het nog geen middernacht ;)

Maar omdat we z? dicht bij die minimale 10 zitten, ga ik overleggen het door te zetten. Maandag hoor ik daar pas wat over maar dan is er nog ruim voldoende tijd om dingen te gaan regelen v??r de meeting.

Wat mij betreft gaat het er niet om dat we die minimale 10 hebben gehaald, er moest alleen ergens een grens worden getrokken om het door te laten gaan.

Al ben je met zijn 3en, dan kan het nog h??l erg gezellig zijn. Dan had het alleen niet op die locatie plaats gevonden, niet als meeting althans.

Zodra ik antwoord heb laat ik weer van mij horen. Ik maak me er niet al te druk om dat het niet door zou kunnen gaan. Als de locatie bij 9 afhaakt, ga ik desnoods het gebeuren hier voor mijn deur houden.. Zullen de buren blij mee zijn...;):P

Groeten,

Peter

Geplaatst

Zodra ik antwoord heb laat ik weer van mij horen. Ik maak me er niet al te druk om dat het niet door zou kunnen gaan. Als de locatie bij 9 afhaakt, ga ik desnoods het gebeuren hier voor mijn deur houden.. Zullen de buren blij mee zijn...;):P

Groeten,

Peter

Gewoon iets anders regelen, bv bij een AC oid.

Als je het thuis voor de deur houdt, plak dan de mond van de (over) buurman dicht, zit niet wachten op die groene............ :wink:

Ik hoop toch wel dat er een 10e aanmelding komt, scheelt je iig een hoop geregel.

We wachten af.

Philip

Geplaatst

Hoi Philip,

Ik ga niet meer van een 10e aanmelder uit, heb nu eerder de indruk dat als ik het nu juist toch door laat gaan en we er met zijn allen een leuke dag van maken, dat een 'langswaaier' zich dan de volgende keer wellicht w?l aanmeld.

Daarnaast zou het niet alleen lullig zijn voor de mensen die sowieso konden, maar ook voor mensen die extra hun best hebben gedaan om dat weekend vrij te krijgen / houden.

Hoe en wat moet ik dus nog even gaan bekijken, dat laat ik nog wel even weten...

Groeten,

Peter

P.s. @ Philip: Volgens mij had jij mij gisteren gebeld ging alleen niet helemaal goed... (eerst niet gemerkt later hoorde ik niks)

Gast Pica Driver
Geplaatst

Als we met 9 auto's komen,met gemiddeld 2 pers per auto kunnen we die buurman wel aan. :lol: We maken er gewoon een mooie dag van. :D

Groeten Dieter.

Geplaatst

Kun je zien hoe lastig het is om wat te organiseren. Ooit begonnen met meer dan 60 Sorento's bij een event in 2003. Daarna bij elk event het aantal omlaag zien gaan. Wij hadden als organisatoren soms ook maar 10 inschrijvingen van de meer dan 100 leden. Zeker de laatste tijd.

Het is te hopen dat nieuwe forumbezoekers weer enthousiast worden om wat te organiseren of om alleen maar mee te doen.

Peter ik vind het leuk dat je in ieder geval de uitdaging bent aan gegaan en ik hoop dat er nog vele zullen volgen nu wij hiermee gestopt zijn.

Geplaatst

@ Andre

Kan jij dan niet de 10e deelnemer zijn??

Is in ieder geval de speed meet gered, en kunnen anderen komen aanwaaien in Oss, wordt het misschien toch druk.

Philip

Geplaatst

Volgens mij had ik al aangegeven dat ik langs kom. Ik sta waarschijnlijk al op het lijstje.

Ik zie ook nergens een lijst staan.

Peter in je eerste aankondiging kan je aangeven wie er zich allemaal aangemeld hebben. Klik op wijzig van het eerste bericht en je kan tekst of in dit geval namen toevoegen.

Mocht je niet neutraal uitkomen met je budget dan kan ik van uit de Kia Club Nederland pot, die ik beheer wat krijgen als aanvulling.

Geplaatst

Hallo Andr?,

De lijst staat inderdaad niet online. Ik had jou ook niet op de lijst gezet, omdat je aangaf dat je langs zou komen. Met inschrijvers ging ik uit van mensen die er zeker van waren om de hele of in elk geval het grootste deel van de dag aanwezig te zijn, plus zich via Pb aanmelden. (meeting + rit)

Aanmelden hoeft niet meer, mag nog wel. Omdat we al op de 9 inschrijvers zaten en jij nu aangaf (net als Willem) wel te willen, is er reden genoeg om het door te zetten. We zijn dan met 8 auto's gedurende de gehele meeting, 1 komt iets later en Andr? en Willem wilden langs komen.

Ik zal jou een dezer dagen een Pb sturen.

Vandaag heb ik niet zo h??l erg veel tijd, maar ik zal komende dagen het geheel aanvullend weergeven (forumnaam - echte voornaam - auto).

De route van de rit houd ik overigens stil. Mijn bedoeling is in elk geval een leuke rit vanuit Oss, door het Brabandse / Gelderse landschap naar het pannekoekenhuis op de Nederlands / Duitse grens bij Nijmegen, midden in de bossen.

Wat ik nog wel van iedereen wil vernemen:

Wat willen jullie liever?

- Optie 1: Van Oss naar het pannenkoekenhuis en daarna iedereen zijn eigen weg?

- Optie 2: Van Oss naar het pannenkoekenhuis en gezamelijk ook weer terug naar Oss?

Een enkele reis is ongeveer 44 km, en gaat niet over de snelweg (hooguit de terugrit)

Daarnaast is de hoop / bedoeling om tijdens de rit zoveel mogelijk als groep / colonne te rijden.

Groeten,

Peter

Geplaatst

Hey Peter,

Ik vind optie 2 wel leuk :)

Als we ook met alle vertrekken waarom ook dan niet eindigen? ;)

P.s Ik dacht dat we een 10e aanmelding hadden?

Bij je andere stukje over Meeting Oss! ?

Gr Daiz

Geplaatst

Hoi Daiz,

Het maakt mij niet uit, waar we eindigen. Het is alleen voor mensen die niet uit deze regio komen handig om gezamelijk weer terug naar Oss te rijden.

Ik hoor graag ook van anderen hoe en/of wat zij ervan denken.

Ik had de reactie van Roy nog niet gezien. Om ??n of andere reden geen mailtje in mijn mailbox gekregen. Zit daarnaast ook niet de hele dag achter de(ze) pc..;)

Groeten,

Peter

Geplaatst

Ahhh kijk, kan gebeuren toch ;)

Heb er zin in ! Laat de reacties maar komen :D

Gr Daiz

Geplaatst

Maakt ons niet zoveel uit, als het maar gezellig is.

Ik denk ook dat de fotocamera's overuren gaan maken :wink:

Wij rijden als er voldoende animo is wel mee terug naar OSS.

Bij andere optie, zetten we onze bep wel aan komen we ook wel thuis.

Philip

Geplaatst

ik ga mee tot het bittere eind, mijn pici moet kilometers maken hij heeft nog zo weinig gelopen en als het donker is rijd ik wel voorop met veeeeeel licht (xenon) :D

groetjes anita

Geplaatst

Ik probeerde al eerder te reageren, maar om een of andere reden werkte het mobiel internet op mijn GSM niet mee.

Aangezien ik alleen maar reacties krijg van mensen die heen en terug willen, stel ik voor dat we gewoon van Oss naar t pannekoekenrestaurant rijden en daarna ook gezamelijk weer terug naar Oss, om vanuit daar ieder zijn eigen weg te vervolgen.

Groeten,

Peter

Geplaatst

Hallo Hallo,

Ik moet me helaas afmelden voor 18 Oktober.

ik kreeg vandaag bericht op mijn werk dat ik dan voor 2 weken naar de States vertrek ivm mijn werk. Ik had er graag bij willen zijn samen met mijn cee'd SW maar helaas.

Groetjes,

Alex VB

Gast Pica Driver
Geplaatst

Ik en mijn vader rijden ook heen en weer van Oss naar Nijmegen :)

Heb er nu al zin in. :cool:

Groeten Dieter

Geplaatst

Hoi Alex,

Jammer, maar helaas. Het is niet anders. Soms gaat het werk helaas ten koste van leuke dingen, soms andersom.

Succes in 'The States' en wellicht bij een volgende meeting?

@ Dieter: Gezellig!

Groeten,

Peter

Geplaatst

Het Peter,

Als er een volgende meeting is ben ik van de partij..

Misschien hier in Belgi?? We hebben hier Plaats genoeg om bij elkaar te komen en we kunnen hier ook mooi toeren..

Geplaatst

@ Alex,

Jammer dat je niet mee kan maar succes in de States !! ;)

Belgie lijkt me ook zeer mooi om een meeting te houden :) Daar ben ik wel voor!

Gr Daiz

Geplaatst

Zojuist even contact gehad over de locatie. De locatie kan best door gaan, dat is geen probleem. Willen we echter graag een 'wedstrijd' om een beker, dan moeten we minimaal met 10 inschrijvingen zijn.

Dit is door hun als minimale waarde gesteld voor die wedstrijd. Vooralsnog zitten wij nu op 9 bevestigde inschrijvers, dus we hebben feitelijk maar ??n inschrijver nodig, om die wedstrijd door te laten gaan. Wie dus kans wil maken op een beker, en nog niet ingeschreven is: Grijp je kans!

Stuur een PB met daarin minimaal jouw voornaam, type auto plus kenteken en het aantal personen waarmee je komt. Alleen op die manier ben je ingeschreven en doe je dus mee aan de wedstrijd om de beker.

Niet inschrijven is geen probleem, je doet dan alleen niet mee om de beker...

Ik zal straks een overzicht van de inschrijvers met hun auto tot nu toe weer te geven. Ook de locatiegegevens e.d. komen er dan bij te staan, plus de tijden en dergelijke.

Ik ben ook bezig aan 'postertjes' simpelweg een postertje op A4 formaat (liggend) om bijvoorbeeld in supermarkten op te hangen, OF tegen een van je ruiten (zolang het dan maar niet de voorruit is ;)) in de auto.

Even voor de duidelijkheid: De meeting gaat wat mij betreft dus door, m??r of minder dan 10 inschrijvers. Puur de wedstrijd gaat op inschrijving.

Groeten voor nu,

Peter

Geplaatst

Ik heb me formeel opgegeven bij Peter.

Het is niet een echte standaard auto. Er zijn er maar 5 van in Nederland. Dus waag ik maar een gokje. Ik heb er verder geen verstand van. Dus ik zie het wel.

Philip jij trekt je toch wel terug, want daar kan ik niet tegenop. Ik ben wel groot, maar met weinig inhoud (de auto dus).

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe Aanmaken...