Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Heb jij interesse in een Kia dag in Oss?  

175 leden hebben gestemd

1. 1. Heb jij interesse in een Kia dag in Oss?

• Nee! bah!
      0
    • Misschien...
    • Jawel, maar wat gaat dat kosten?
      0
    • Jawel, lijkt me tof!
    • Ja echt wel, ik heb er zin in!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik zit met het idee om een Landelijke Kia Dag te organiseren, nog dit jaar.

Doelstelling is minimale kosten te maken, al dan niet geen.

Ook is de gedachte om inschrijving NIET verplicht te stellen. Niemand is verplicht om te komen als het door gaat, maar het is natuurlijk w?l leuk als er zo veel mogelijk mensen zouden komen.

Vandaar een Poll (kan iemand die centraal op de Kia Club - home - pagina plaatsen zodat ie opvalt?? Jheroen??) om te meten wat mensen ervan denken.

De gedachte is om dit te organiseren in Oss. Redelijk centraal en wellicht geen slechte locatie.

Je kunt ook reageren door een berichtje te plaatsen, een pb te sturen etc. Met de poll of op dit bericht reageren is uiteraard het gemakkelijkste...

Groeten en hopend op voldoende animo,

Peter

• Reacties 177
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Beste Peter,

Lijkt ons een geweldig initiatief. Hoop dat je nog meer reacties krijgt.

Succes en laat maar horen wat je van plan bent.

Mvg,

Jos

Geplaatst

ieder idee die tot resultaat leidt is een goed idee..

Wij zijn zekers geinteresseerd om te komen en Oss is van ons uit niet zo ver, maar 2 uurtjes rijden..

Laat maar weten wanneer, hoelaat, waar, kosten ed...

Misschien dat ik nog van iets waar ik mee bezig ben spullen kan meenemen om te demonstreren.. Heeft absoluut met auto's te maken en het onderhoud ervan...

Groetjes,

Alex van Breemen

Geplaatst

Hallo, woon zelf in Den Bosch en kom best vaak in Oss.

Lijkt me een heel erg leuk idee!!

Voor de 1e keer naar een meeting, LEUK!! :D

Ik ben benieuwd en wacht af,

Groetjes Daiz

Geplaatst

Beste mensen,

Mijn excuus dat ik inmiddels al even niets van mij heb laten horen...

Ik heb inmiddels ge?nformeerd en heb op dit moment de volgende info:

Een Kia meeting in Oss kan, MAAR.... Inderdaad een maar!

Dit kan op twee manieren.

De eerste manier is uiteraard de mooiste. Een Kia dag. Dit zou dan inhouden dat er bijvoorbeeld een straat afgesloten word op de locatie, zodat er ruimte is voor de auto's, toeschouwers, etc.

Het nadeel aan deze eerste manier: MINIMAAL 250 deelnemende auto's. Wellicht ook als nadeel: Dit is uitsluitend mogelijk op een zondag.

Ik ben bang dat we dit aantal niet zullen kunnen halen, of zijn er mensen die daar anders over denken?

De tweede manier is gunstiger, op wellicht de dag na:

Speed Meet. Maximaal 25 deelnemers (dan is de parkeerplaats vol) op uitsluitend zaterdag. De meeting is dan van 13.00 tot 15.30 uur.

Deze tweede optie is dus w?l haalbaar. De tijden zijn dan wellicht iets minder gunstig (met name wat kort?) maar goed, je bent dan ook met max. 25 deelnemers.

Ik heb nog g??n idee over eventuele kosten.

Ter inventarisatie zou ik graag via een PB willen vernemen van mensen die zeker willen, ook als er (lage!) kosten aan verbonden zijn.

Overigens: Bij deze Speed Meet is er een 'kleine' wedstrijd. De mooiste auto van de dag kan een beker te winnen.

Laat het even via een PB weten of je zeker weet dat je deel zou willen nemen aan een meeting in Oss.

>> Naar verwachting zal de meeting rond half Oktober plaats hebben. (om alvast rekening te houden met ieders agenda :wink: )

Stuur s.v.p. alleen een PB als je WEL wilt deelnemen.

Overige vragen kunnen gewoon hier gepost worden, ik beantwoord ze beslist (al zou het wellicht even kunnen duren...)

Groet,

Peter

Geplaatst

Peter, prima initiatief!

Denk evenwel dat een 250 deelnemers wat te hoog is gegrepen. Begrijp me goed, hoop dat er een grote groep deelnemers zich meldt maar m'n bedenkingen ook gelet op de aanmeldingen in 't verleden

En voor 25 is dat wellicht weer wat te weinig ofschoon je dan al een beetje in de buurt komt...

Maw. ergens tussen in!

Ben zeker van de partij maar kunnen we nog niet een ritje in de buurt maken, liefst 4x4, tja, 't zijn zomaar wat wensen...!

Is er in Oss of directe omgeving geen Kia-dealer die wat hand- en spandiensten wil verlenen (eventueel met steun van de importeur?).

Of degenen die daar of in de onmiddellijke omgeving wonen geen leuke uitspanning kennen met flinke P-plaats oid.? Het zijn maar wat fantasietjes/ideetjes en vindt het al leuk dat iemand het initiatief neemt, maar er zou wat toegevoegde waarde aan het geheel gegeven moeten worden denk ik

Enfin, laten we we eens zien of er nog reactie komt....

Ik plaats de mijne trouwens ook op 't forum want ik denk dat het daar ook geplaatst moet worden zodat iedere geinteresseerde 't kan lezen

Succes en hoor graag van je!

Willem

Geplaatst

Hoi Willem,

Dank voor jouw reactie!

Ik ben in overleg met een bedrijf die e.e.a. dan organiseert. Voor het evt. afsluiten van een weg moeten ze een hoog aantal deelnemers als vereiste stellen, omdat het anders zinloos is.

Ik ben mijzelf terdege bewust van het feit dat 250 deelnemers absoluut niet haalbaar zou zijn.

25 deelnemers is wellicht een te laag aantal, maar heeft helaas te maken met het aantal parkeerplaatsen aldaar.

Ik mailde Philip ook, dat het in elk geval een stukje team-spirit op kan roepen door klein te beginnen. Het is immers al lang geleden dat er club activiteiten hebben plaatsgevonden.

Mocht de 'Speed Meet' door gaan met 25 'geregistreerde' deelnemers en het een leuke middag zijn, ben ik beslist bereid om te gaan kijken dat we begin 2009 nogmaals iets gaan organiseren, eventueel met een ritje, al dan niet 4x4.

Zelf rijd ik echter geen 4x4.

Laten we dus rustigaan weer iets oppakken om te zien hoe het bevalt. Wat er in het verleden allemaal is gebeurt weet ik niet, ik wil het eigenlijk ook niet weten. Waar het mij om draait is team spirit, gezelligheid en een ieders plezier van leuke, mooie en fraaie auto's.

Willem, mag ik jou (al dan niet tussen haakjes) noteren als zeker wel mee willen doen?

Overigens alleen het 'inschrijven' m.a.w. aangeven dat je zeker interesse hebt vroeg ik via PB om zelf een lijstje bij te houden, overige zaken uiteraard gewoon via dit draadje.

Groetjes,

Peter

Geplaatst
Hoi Willem,

Dank voor jouw reactie!

Ik ben in overleg met een bedrijf die e.e.a. dan organiseert. Voor het evt. afsluiten van een weg moeten ze een hoog aantal deelnemers als vereiste stellen, omdat het anders zinloos is.

Ik ben mijzelf terdege bewust van het feit dat 250 deelnemers absoluut niet haalbaar zou zijn.

25 deelnemers is wellicht een te laag aantal, maar heeft helaas te maken met het aantal parkeerplaatsen aldaar.

Ik mailde Philip ook, dat het in elk geval een stukje team-spirit op kan roepen door klein te beginnen. Het is immers al lang geleden dat er club activiteiten hebben plaatsgevonden.

Mocht de 'Speed Meet' door gaan met 25 'geregistreerde' deelnemers en het een leuke middag zijn, ben ik beslist bereid om te gaan kijken dat we begin 2009 nogmaals iets gaan organiseren, eventueel met een ritje, al dan niet 4x4.

Zelf rijd ik echter geen 4x4.

Laten we dus rustigaan weer iets oppakken om te zien hoe het bevalt. Wat er in het verleden allemaal is gebeurt weet ik niet, ik wil het eigenlijk ook niet weten. Waar het mij om draait is team spirit, gezelligheid en een ieders plezier van leuke, mooie en fraaie auto's.

Willem, mag ik jou (al dan niet tussen haakjes) noteren als zeker wel mee willen doen?

Overigens alleen het 'inschrijven' m.a.w. aangeven dat je zeker interesse hebt vroeg ik via PB om zelf een lijstje bij te houden, overige zaken uiteraard gewoon via dit draadje.

Groetjes,

Peter

Peter, in principe kan je me noteren

Laat ons via het forum nog 't definitieve programma weten

Jij succes! :wink:

Geplaatst

Hoi allen,

Vandaag even in Oss op locatie geweest, voor mondeling overleg.

Aan een eventuele Speed Meet zijn GEEN kosten verbonden, behalve ieder zijn eigen reiskosten.

Bij deze organiseer ik dan ook het volgende:

Kia Speed Meet Oss - Zaterdag 18 oktober 2008

LET OP: Gaat uitsluitend door bij inschrijving van minimaal 10, maximaal 35 auto's!!

Inschrijven is dus gewenst, omdat bij te weinig deelnemers de meeting niet door kan gaan. Minimaal 10 deelnemers met auto moeten inschrijven om het door te laten gaan.

Uiteraard mogen mensen zonder inschrijving ook komen, graag zelfs! Hoe meer zielen hoe meer vreugd, maar de meeting kan uitsluitend door gaan bij minimaal 10 vast ingeschreven deelnemers.

Inschrijven kan per direct en uiterlijk tot en met 13 september 2008; Inschrijven is GRATIS!

Inschrijven graag door het sturen van een pb bericht of e-mail met (voor + achter) naam, type auto (liefst type plus kenteken, kenteken is alleen voor de herkenning, word nergens vermeld of gebruikt!)

Ik zal regelmatig een update plaatsen hoeveel inschrijvingen er reeds zijn.

Let wel: Wil je meedoen aan de prijs voor 'mooiste auto van die dag' dan moet je wel ingeschreven (dus deelnemend) zijn.

Programma:

13.00 uur aanvang meeting in Oss, deelname is gratis (na inschrijving)

Tussendoor bekijkt en beoordeeld een onafhankelijke jury de auto's en kiest de mooiste uit. De mooiste auto wint een beker!

Er word gezorgd voor een slaatje (hhmm, salade's van..:wink:).

Deelname voor de beker en het verkrijgen van een slaatje is op inschrijving...

15.30 uur einde meeting Oss, start van 'korte' rit!!

De preciese route ga ik nog uitdenken, er is immers niks aan om de snelweg op te gaan, snelweg af, stad door ergens wat drinken en ieder voor zich verder.

Wel lijkt het mij een leuk idee om het eind of tussenpunt

pannekoekenrestaurant 'De Duivelsberg' te laten zijn.

Dit pannekoeken restaurant ligt boven op een 'berg' midden in het bos. De toegangswegen zijn er ONVERHARD, doch voor elk voertuig toegankelijk. De vering bepaalt het comfort...

Hier kunnen we (hopelijk met een heerlijke nazomer zon) genieten van een kop koffie of thee en eventueel iets te eten. Let wel, de kosten zullen ieder voor zich moeten zijn, daar ik het geheel organiseer z?nder clubkas.

Hierna kunnen we gezamelijk dezelfde of bijna dezelfde route terug rijden naar Oss, zodat iedereen zijn weg vanaf een 'bekend punt' terug kan gaan rijden. Je kunt dan uiteraard ook zelf vanaf De Duivelsberg huiswaards keren, maar wellicht is het wel leuk om gezamelijk als colonne de heen en terug rit te rijden.

Het is wellicht niet mega veel spectaculairs, maar zoals reeds in eerdere berichten, is het een voorzichtige poging om onze club nieuw leven in te blazen. Ikzelf heb geen idee wat er in het verleden is gebeurt en ik wil dat ook niet weten. Waar het mij om te doen is, is ervaringen uit kunnen wisselen met andere Kia rijders en gezamelijk kunnen genieten van leuke en vooral mooie auto's.

Nogmaals, inschrijven is gewenst. Als je niet inschrijft MAG je uiteraard alsnog komen (als het door gaat) maar pas vanaf 10 auto's kan deze Speed Meet door gaan

Na de inschrijf periode laat ik weten of het geheel door gaat. Dan worden verdere details (locatie e.d.) bekend gemaakt.

De exacte route van de rit houd ik geheim, zodra ik eruit ben. Dit houd de 'spanning' er een klein beetje in.

Ik hoop op voldoende inschrijvingen en een leuke, mooie en zonnige dag, ik heb er in elk geval zin in!

Groet,

Peter

Geplaatst

Ik doe mee met de Meeting in Oss! :)

Lijkt me erg gezellig..Hopelijk gaat het door!! :D

Laterzz gr Daiz

Geplaatst

ik moet nog ff kijken, weet niet of ik dan moet werken...

groetjes anita

Geplaatst

Hoi Anita,

Hopelijk weet je dat v??r 13 September, zodat je kunt inschrijven :wink:

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd, nietwaar?

@ all: De rit na de meeting zal ongeveer 44 km lang zijn, als enkele reis naar het pannekoekenrestaurant.

Vanmiddag ga ik het eens op proef rijden, om de route te leren kennen plus het kijken voor evt. fotostop locaties.

We staan nu in totaal op drie inschrijvingen: 2 x Picanto 1 x Rio Sedan.

Groeten,

Peter

Geplaatst

Klinkt erg leuk allemaal!! Je bent goed bezig Peter! :D

NOU KOM OP MENSEN EN SCHRIJF JE IN!!! :D

Minimale aantal (10) moeten we toch halen he!?

Maar met 10e is ook zo..haha hopelijk worden het er 25 ofzo of meer!!

Laterzzzzz

Gr Daiz

Geplaatst

hoi peter

ik hoop dat ik er bij kan zijn, werk ook weekenden maar ze zijn een beetje laks om het snel te laten weten...

je hoort het nog wel.. hoeveel zit je al...

groetjes anita

Geplaatst

Hoi Anita,

Daisy is inderdaad up to date.. we zitten nu nog op 3 inschrijvingen...

Tsja, die laksheid vind je in meer bedrijven terug en werkt zich op meerdere manieren uit. De details zal ik je niet hoeven noemen, denk dat eenieder wel ??n of meer voorbeelden weet te benoemen.

Ik hoor het wel, laat het me maar weten zodra je er duidelijkheid over hebt.

@Daisy met zijn 10en kan het al net zo gezellig zijn, het is maar net wat we ervan maken!

Maar ben het er wel mee eens, dat we toch eigenlijk op moeten naar 25..

Overigens lijkt het me ook leuk als er Belgische Leden bij zouden zijn.

Groetjes,

Peter

Geplaatst

En toen waren ze met 4.

Ben ook van de partij.

Iemand moet er toch het Belgisch continent vertegenwoordigen :cool:

grtjes Johny

Geplaatst

Welkom !! :D

Leuk al met 4en!!

Wat voor auto heb je ect ;)

Gr Daiz

Geplaatst

Toen waren we inderdaad met zijn 4en.. nouja.. eigenlijk 4,5.. Vergeet Anita niet, die w?l graag wil, maar nog niet zeker weet of ze wel kan...

Overigens ben ik blij dat er ook vanuit Belgi? nu een inschrijving is. Verdient ook zeker respect, want ik denk dat Belgische inschrijvers de grootste afstand afleggen om deel te kunnen nemen, of je moet uit Maastricht of Groningen komen... ;) (om een deel van Zeeland niet te vergeten overigens..!)

Valt overigens wel op dat we nu 3,5 Picanto hebben en 1 Rio...

Maakt niet uit, wie wil mag zeker komen. Laten we hopen op wellicht een nieuwe Rio, ik zal eens even kijken wat ik met mijn Kia dealer kan bespreken... ;)

Ook andere types zoals Sportage, Sorento, Cee'd, etc. zijn van harte welkom.

Groetjes,

Peter

Geplaatst

Eejz nieuwe Pro Cee'd lijkt me ook zeker leuk om erbij te hebben !! :D

Geplaatst

Hoi Daisy,

Ja dat zou op zich leuk zijn. Enige nadeel.. hoe krijg ik zo'n auto in Oss die dag?? Dan zou ik iemand van die garage moeten vinden die die dag vrijwillig met die auto daarheen rijd..

Of er moet een Pro Cee'd rijder zijn die deel wil nemen..

Groetjes,

Peter

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe Aanmaken...