Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Heb jij interesse in een Kia dag in Oss?  

175 leden hebben gestemd

1. 1. Heb jij interesse in een Kia dag in Oss?

• Nee! bah!
      0
    • Misschien...
    • Jawel, maar wat gaat dat kosten?
      0
    • Jawel, lijkt me tof!
    • Ja echt wel, ik heb er zin in!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

We zitten nu, met de inschrijving van Andr?, op 10 inschrijvers. De wedstrijd gaat dus, net als de meeting en rit op zich, door!!

Ik ga het vanavond niet meer redden om e.e.a. op het forum uit te leggen, dat hoop ik deze week te doen. Tijdens het maken van een promo poster voor de meeting, kreeg mijn PC het even moeilijk met een foto van Philip zijn picanto....... :shock::roll: Zal vast niet aan zijn picanto liggen.. de foto was even iets groter dan dat het programma wist te slikken, die daarop vast liep...

Heb wat fraaie foto's van Kia's bij elkaar gegrepen voor op de poster, hoop die morgen hier als PDF beschikbaar te hebben voor eventueel ge?nteresseerden om het bij supermarkten of op een raam in de auto te plakken.

Ik hoop op een top dag, maar vooral een geslaagde en gezellige dag. Ik hoop uiterlijk aankomend weekend dingen hier op het forum weer te kunnen geven. Van locatie, tijden, etc. tot inschrijvers e.d.

Als het aan mij ligt word het een leuke dag, maar volgens mij hebben we daar allemaal erg zin in. Laten we hopen dat moeder natuur er ook zo over denkt, zodat we niet in de stromende regen staan...

Groeten,

Peter

• Reacties 177
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Stuur de poster maar snel door, ben zeer benieuwd hoe hij er uit ziet.

Kan ik hem misschien nog voordat wij naar Engeland gaan bekijken :wink:

@ Andre:

Ik weet ook niet waar de jury op let, tis gewoon afwachten.

@ Peter

Ik heb de goden verzocht zich rustig te houden op die dag, in 3 voud :lol:

Philip

Geplaatst

hahahah ja hopelijk wordt het weer wat beter zonder regen ;)

Nou prijs of geen prijs... als het maar gezellig wordt TOCH ? ;)

Ik kijk wel hahah heb er ook nie veel in? hahahah :P

Tot dan!!! Gr Daiz

Geplaatst

Poging nummer 2... (had zojuist bijna mijn hele post met alle belangrijke info klaar, ging er iets net ff anders dan de bedoeling was... 'poef' weg post.... :evil::evil:

Maar goed, poging nummer 2 dus ;) nu moet t gewoon goed komen hoor..!

Voor hen die graag het 'postertje' willen zien en afdrukken:

http://www.modeltram.org/Peter/KiaMeeting2008.pdf

Dit is de poster in PDF formaat. Op afdruk past ie netaan op een A4.

Ik heb geen grafische programma's waarmee ik professioneel posters kan maken, ben nu aan het stoeien geweest in MS Word en later omgezet naar PDF. Heb wat foto's bij elkaar gezocht, zodra ik zelf voldoende foto's heb van mooie, leuke en/of fraaie Kia's kan ik die in de verdere toekomst gebruiken.

Wat betreft locatie en tijden (eindelijk??):

Locatie: Carstyling Oss - Gasstraat Oost 14A - Oss http://www.carstylingoss.nl

Tijden: 13.00 tot 15.30 uur

De geplande rit vertrekt om ongeveer 15.45 uur vanaf de Gasstraat Oost naar Berg en Dal.

Heb zojuist nog even gebeld met het pannenkoeken restaurant. Zij hebben geen probleem met onze komst. Reserveren is niet mogelijk vanwegen de herfstvakantie (het ligt midden in het bos dus veel wandelaars e.d.) maar in het ergste geval zouden we als groep even moeten wachten.

Eten en drinken zijn bij het pannenkoekenrestaurant voor ieders eigen rekening.

Na een hopelijk gezellige en zonnige pitstop rijden we dan als groep weer terug naar Oss en vanuit daar gaat ieder weer zijn eigen weg.

De heenweg gaat niet over de snelweg, bij de terugweg is dat een optie.

Dan wat betreft de inschrijvers tot nu toe:

1. Peter van B - El-Rio-Grande - Rio 1.5 LS Sedan BJ :2004 - Wijchen

2. Philip Dekker - TazTeam - Picanto BJ: 2006 - Breda

3. Daisy van Hout - Daiz - Picanto BJ: 2004 - Den Bosch

4. Johny Klerkx - Aubrey - Picanto BJ: ? - Belgi?

5. Takis - Takis - Picanto BJ: 2008 - Etten-Leur

6. Anita de Groot - Pici Pici - Picanto BJ: 2006 - Eindhoven

7. Peter Dijks - Pema - Picanto BJ: 2006 - Zandvoort

8. Dieter de Jong - Pica Driver - Picanto BJ: 2008 - Opperdoes

9. Roy Gijzen - Roy - Rio 1.5 LS Hatchback BJ 2002 - Hilversum

10. Andr? Mol - AJ Mol - Sorento 3.5 V6 M-Bition/Brabus BJ: 2006 - Spijkernisse

11. Willem Heberlein- Willem1 - Sorento 2.5 CRDi BJ: 2006 - Middelburg

Hierbij de lijst even uitgelegd:

Naam - forumnaam - auto + bouwjaar - woonplaats

Inschrijven kan nog steeds maar is niet verplicht

Door in te schrijven maak je kans op een beker, de prijs voor 'mooiste auto van de dag' Inschrijven was en is nog steeds gratis!!!

Ik hoop op een leuke, geslaagde, en erg gezellige dag.

Vragen en/of opmerkingen hoor ik graag.

Groeten,

Peter

Gast Pica Driver
Geplaatst

Ziet er mooi uit het programma en de poster :cool: , zal hem zal hem maandag bij de Kia garage ophangen als het mag :wink: .Als er mensen zijn met vragen betreffende spuit en polyester,kunnen bij mijn vader terecht.Heeft veel spuit en polyester ervaring.

Groet Dieter.

Geplaatst

denk dat het wel gezellig zal worden toch?? :) beetje een zonnetje erbij en dan is het heerlijk

:P

Geplaatst

Peter,

Ziet er goed uit!

Had je trouwens mijn aanmelding ook al gestuurd via je pb maar zie mij er nog even niet bij staan op 't lijstje :shock:

Alsnog gegevens naar je pb gestuurd....

Zie me bij de volgende keer er wel bij staan; dan zijn we trouwens met z'n elven!

Er komen er vast meer :wink:

Nu maar hopen dat het op 18 okt net zo mooi weer mag zijn als nu....

Groeten,

Willem

Geplaatst

Hoi Willem,

jouw Pb van vanavond is de eerste die ik van jou heb ontvangen. Er zal wellicht iets zijn mis gegaan.

Omdat ik geen Pb van jou kreeg, maar wel merkte dat je zeker interesse had, beschouwde ik het als dat je waarschijnlijk wel wilde komen, maar dat het niet zeker was.

Ik heb je Pb ontvangen en zal je toevoegen aan de lijsten. Zodra je erop staat bevestig ik dat (zoals bij iedereen) nog even met een pb.

We zijn dan inderdaad met zijn 11en.

Groeten,

Peter

Geplaatst
Ziet er mooi uit het programma en de poster :cool: , zal hem zal hem maandag bij de Kia garage ophangen als het mag :wink: .Als er mensen zijn met vragen betreffende spuit en polyester,kunnen bij mijn vader terecht.Heeft veel spuit en polyester ervaring.

Groet Dieter.

@ Dieter,

Ik ben dus van plan om iets van un bodykit te maken....ik kan wel wat hulp gebruiken! :) Maar ja tot nu toe nog niet echt wat gevonden :)

@ Peter, mooie poster, goed gedaan joh!!! :D

Hoop dat het een leuke gezellige dag wordt met mooi weer haha

GR Daiz

Geplaatst

dus als ik het goed begrijp

is de meeting van 13:00 tot 15:30

en daarna

gezamelijk naar het pannenkoekenrestaurant ?? en dan terug naar Oss?

klopt dit of is dit toch anders

groeten Roy

Geplaatst

Hoi Peter,

Misschien een beetje laat maar noteer ons ook maar voor deze meeting. Meer zielen maakt toch ook weer meer vreugd.

Geplaatst

Ahhh meer mensen :D

Het wordt nog eens wat hahaha ;)

Gr Daiz

Geplaatst

Hey Daiz,

Dacht je dat het niks zou worden dan?? T is maar net wat we er zelf van maken he..

Maar hoe meer zielen hoe meer vreugd zegt men... dus hoe groter de groep, hoe leuker!

Groeten,

Peter

Geplaatst

Gisteren heb ik dan eens proef gereden op de route die ik in gedachte had.

Heb de route nog steeds in gedachten, maar heb toch wel een twijfelpunt.

De afstand die ik heb gereden is 47,2 km, enkele reis. De tijd die ik ervoor nodig had... ongeveer een dik uur.

Daarbij moet ik wel zeggen dat ik 1 x een korte stop heb gehouden om de tomtom even in te stellen voor het verdere vervolg van de rit.

Dat verdere vervolg had ook wel een probleem: De TomTom stuurde me een straat in die wegens evenementen was afgesloten.

Daardoor heb ik een stuk om moeten rijden, ten opzichte van wat de TomTom aangaf.

Het is echter w?l een z??r mooie route, v??l natuur dus een goed beeld van het Brabantse, Gelderse ?n Limburgse landschap.

Bij de Duivelsberg was het ?rg druk. De weg is nog net zo'n achtbaanrit als de eerste keer dat ik er kwam. Het was er alleen al erg druk. Dan was ik nu slechts 1 uur later dan wanneer ik op het tijdstip van de rit was vertrokken..

Ik stel voor dat we w?l naar De Duivelsberg rijden als bestemming m??r: Indien het er net zo vol staat als gisteren, dan zoek ik alvast op voorhand een alternatieve bestemming in de directe omgeving, zodat we niet n?g eens 30 km aan het rijden zijn.

Dat ik De Duivelsberg toch als besteming aan wil houden, heeft puur met de locatie te maken. Sorentorijders zullen het er leuk vinden om te rijden, Picantorijders moeten net als ik zelf ietskes om de hobbels en kuilen heen rijden. Geloof me, ik zag er gisteren ??n over het hoofd en zag het plafond van mijn Rio redelijk dichtbij mijn hoofd komen... Rustig rijden en goed opletten dus, dan komt iedereen er met gemak doorheen. Heb nog geen auto meegemaakt die daar niet kon rijden.

Groeten,

Peter

Geplaatst

Voor hen die graag het 'postertje' willen zien en afdrukken:

http://www.modeltram.org/Peter/KiaMeeting2008.pdf

Dit is de poster in PDF formaat. Op afdruk past ie netaan op een A4.

Wat betreft locatie en tijden:

Locatie: Carstyling Oss - Gasstraat Oost 14A - Oss http://www.carstylingoss.nl

Tijden: 13.00 tot 15.30 uur

De geplande rit vertrekt om ongeveer 15.45 uur vanaf de Gasstraat Oost naar Berg en Dal.

Eten en drinken zijn bij het pannenkoekenrestaurant voor ieders eigen rekening.

De heenweg gaat niet over de snelweg, bij de terugweg is dat een optie.

---

Update 28-09-2008:

Dan wat betreft de inschrijvers tot nu toe:

1. Peter van B - El-Rio-Grande - Rio 1.5 LS Sedan BJ :2004 - Wijchen

2. Philip Dekker - TazTeam - Picanto BJ: 2006 - Breda

3. Daisy van Hout - Daiz - Picanto BJ: 2004 - Den Bosch

4. Johny Klerkx - Aubrey - Picanto BJ: ? - Belgi?

5. Takis - Takis - Picanto BJ: 2008 - Etten-Leur

6. Anita de Groot - Pici Pici - Picanto BJ: 2006 - Eindhoven

7. Peter Dijks - Pema - Picanto BJ: 2006 - Zandvoort

8. Dieter de Jong - Pica Driver - Picanto BJ: 2008 - Opperdoes

9. Roy Gijzen - Roy - Rio 1.5 LS Hatchback BJ 2002 - Hilversum

10. Andr? Mol - AJ Mol - Sorento 3.5 V6 M-Bition/Brabus BJ: 2006 - Spijkernisse

11. Willem Heberlein- Willem1 - Sorento 2.5 CRDi BJ: 2006 - Middelburg

12. Jos Velleman - Centurion - Sorento 2.5 CRDi BJ: 2004 - Eindhoven

Hierbij de lijst even uitgelegd:

Naam - forumnaam - auto + bouwjaar - woonplaats

Inschrijven kan nog steeds maar is niet verplicht

Door in te schrijven maak je kans op een beker, de prijs voor 'mooiste auto van de dag' Inschrijven was en is nog steeds gratis!!!

We steen nu inmiddels op 12!!! inschrijvers.

Daarbij valt te vermelden:

Sorento 3 x

Picanto 7 x

Rio 2 x

Groeten,

Peter

Geplaatst

hey jos

kunnen we nie carpoolen je woont toch dicht in de buurt scheelt weer benzine :D:D:D:D:P:wink:

groetjes anita

Geplaatst

Hoi Anita,

Jullie zouden kunnen Carpoolen, maar dan moeten we jouw mooie picanto missen bij de meeting en maak jij geen kans op de prijs... dus toch maar zelf rijden :P:P

Groeten,

Peter

Geplaatst

ja natuuuuurlijk, was maar een geintje ;)

en hij heeft vandaag 1:18 gelopen, goed he :P:P:P:P

Geplaatst

Ahhh 12 al ;)

Nou Peter, dacht wel dat het door zou gaan maar vind het leuk dat het er al meer als 10 zijn :D

Ben benieuwd naar de kuilen en bobbels in de weg hahah :P

Latersss gr. Daiz

Geplaatst

Lijkt me een mooie rit Peter. We zien wel waar we allemaal uitkomen. Ik vind het allemaal goed. En wat betreft de hobbels. Geen probleem. De rest adviseer ik een kussen op het hoofd te binden.

Geplaatst

Uuhhmm... :cool: Hoe reageert Oom agent als ie straks een optocht Kia's voorbij ziet komen, waarbij in 9 auto's de inzittenden een kussen op hun hoofd hebben???

:P:lol::D:wink:

Groeten,

Peter

Geplaatst

Dat zijn ze toch wel gewend in Brabant met carneval. Daar zie gekkere dingen.

We zijn in ieder geval veilig bezig met een extra airbag.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe Aanmaken...