Smart Posted January 6, 2013 Posted January 6, 2013 Het valt mij en enkele anderen op dat er de laatste tijd weinig echte humor en beleving op het forum valt te bespeuren. Zit iedereen in een dip ofzo of heeft last van winterblues, zit de kalkoen soms nog in de weg of nemen de goede voornemens voor 2013 teveel van je tijd in beslag? Oké, en nou weer verder....! Quote
Smart Posted January 6, 2013 Author Posted January 6, 2013 Voor sommigen die in een diepe winterslaap verkeren de volgende uitleg van de letters KIA..... Quote
Guest Warmentuuter Posted January 6, 2013 Posted January 6, 2013 o, ik dacht dat het deze was http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/zakelijk/ondernemen/bedrijfskosten_en_investeren/investeringsregelingen/kleinschaligheidsinvesteringsaftrek Een kippenvel momentje Quote
Smart Posted January 6, 2013 Author Posted January 6, 2013 Kleinzieligheidsaftrek......okeeeee! Quote
bigwade Posted January 6, 2013 Posted January 6, 2013 Kleinzieligheidsaftrek. Zeker niet en die Kia is heel nuttig.. ! Grappen en grollen worden wel zeldzaam op dit forum. Jammer.. Quote
Smart Posted January 6, 2013 Author Posted January 6, 2013 Op dit moment zijn er 76 mensen actief op dit forum.....19 leden, 52 gasten en 5 anonieme leden!! Ongekend veel geïnteresseerden in Kia, maar niet actief deelnemend aan de discussie... Jammer? Nee, is meer een keus van deze mensen. Quote
bigmac Posted January 7, 2013 Posted January 7, 2013 even een mopje uit de oude doos; Balkenende is op bezoek bij George Bush op de ranch in Texas en wordt rondgeleid. JP: 'Oh, I see that you fock horses' GB: 'Pardon?' JP: 'Yes, Paarden!' Quote
Specialmade Posted January 7, 2013 Posted January 7, 2013 Het valt mij en enkele anderen op dat er de laatste tijd weinig echte humor en beleving op het forum valt te bespeuren. Zit iedereen in een dip ofzo of heeft last van winterblues, zit de kalkoen soms nog in de weg of nemen de goede voornemens voor 2013 teveel van je tijd in beslag? Oké, en nou weer verder....! Vind de humor ook erg leuk maar om zomaar een foto van mijn Sportage te plaatsen op het forum, zonder vooraf te vragen, vind ik minder !!!! Grtz. Specialmade 1 Quote
Smart Posted January 7, 2013 Author Posted January 7, 2013 Vind de humor ook erg leuk maar om zomaar een foto van mijn Sportage te plaatsen op het forum, zonder vooraf te vragen, vind ik minder !!!! Oh, heb je een nieuwe bandenpomp gekocht! Of toch gewoon een Aldi airpress? 1 Quote
Recommended Posts