Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedenavond iedereen. Ik ben net nu nieuw hier en heb met veel aandachtalles hier gelezen. Ik heb sinds vorige week een nieuwe picanto met comfort pack zwart.

Afgelopen vrijdag opgehaald. Helemaal blij mee en de auto rijdt lekker. Echter hoor ik een raar geluidje tijdens het optrekken in versnelling 2 en 3. Het is een soort ratel geluidje dat volgens mij uit het roostertje van de ventilatie van het dashboard komt. Het is maar heel kort, alleen tijdens het optrekken dan is het weer weg.

Heb meteen de dealer gebeld voor een afspraak. Kan volgende week vrijdag pas terecht. Verder heb ik ook 2 plekjes ontdekt met lakschade.

Iemand enig idee wat het rare geluidje kan zijn?

Geplaatst

Ik weet wel dat je ze nu hoort roesten met al dat zout op de weg.

Dat valt nog wel mee. Er zit een hoop kunststof aan een pikanto met die grote bumpers.

Maar als je optrekt hoor je wel de draaikolk in de tank :)

Geplaatst

Heb mijn pica vorige week vrijdag opgehaald

Rameltje kwam bij mij onder de pasagiers stoel weg het was het opberg bakje onder de stoel

vanmorgen met de koppeling heen geweest moet hem tot de bodem intrappen en het pedaal heeft een vrije slag van wel 15 cm

Boord computer staat in de eco stand houd het blokje mooi onderin de toeren bij 2000 toeren schakelen gemiddeld loopt hij net geen 1 op 16

Garage had gebeld hoe de auto bevalt vind de koppeling niet tof kan niets aan gedaan worden

De pica is ten opzichte van de aygo die ik heb ingeruil en echt kleine middenklasser so compact hij van buiten is so ruim en mooi afgewerkt is ie van binnen

En dan die achterlichten het lijkt wel neon verlichting

Moet nog wel navigatie met handsfree bellen in wie heeft nog tips voor mij

de verlichting zou wat witter kunnen lijkt niet bij de dagrij verlichting

Tot nu toe zeer tevreden met de aankoop

Oh ja ik heb een zwarte met een paket?

licht metalen wielen wegklapbere spiegels van die aparte lenzen in de koplampen

ik zoek eigenlijk het abs lampje er zou abs? op ziten maar kan het in de outo niet vinden

Geplaatst

@Kiaky,

Voor de navigatie (met handfree bellen) kan ik je Navigon aanbevelen. Dit systeem is ook

nog eens voice controled. Wat betreft de verlichting kun je de lampen van Philips Xtreme

Vision proberen. Deze heb ik ook in de Picanto van mijn vrouw laten zetten. Geven mooi

en veeeeeel wit licht. Lampje ABS (indien aanwezig) in het dashboard. Bij het contact

aanzetten branden er een aantal controle lampjes waaronder ABS . Suc6

Grtz.

Specialmade

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...