Petri Posted January 22, 2013 Share Posted January 22, 2013 Hallo mijn nieuwe Kia Venga 1.6 SuperPack Navigatie Sand Track met Bruin half lederen bekleding en met high gloss beige dashboard is al geleverd dat was een verrassing. De auto was voor eind februarie besteld.(dit was een leuk begin van het nieuwe jaar). Heb hem nu al in bezit schitterende auto ook de binnenkant is mooi afgewerkt. Heb een paar fotos gemaakt. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mika kjelld Posted January 22, 2013 Share Posted January 22, 2013 mooi auto hoor vooral de kleur heel veel plezier ermee Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted January 22, 2013 Share Posted January 22, 2013 Hele mooie auto en het interieur is inderdaad heeeeeeeel erg mooi heel veel plezier met je nieuwe aanwinst en vele veilige kilometers toegewenst Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Warmentuuter Posted January 22, 2013 Share Posted January 22, 2013 Gefeliciteerd met je nieuwe Venga. En veel veilige kilometers toegewenst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tinusplots Posted January 22, 2013 Share Posted January 22, 2013 mooie auto, veel veilige kilometers gewenst! Heb zelf al mijn tweede Venga, erg tevreden met die tweede, de eerste had wat "aanloop" issues! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted January 22, 2013 Share Posted January 22, 2013 Mooi auto en kleur. Heel veel plezier ermee! Wat mij opvalt, ik heb dezelfde binnenkant/bekleding, is dat de voorstoelen twee armsteunen hebben. Bij mij is alleen de bestuurdersstoel voorzien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted January 22, 2013 Share Posted January 22, 2013 Bij mij is alleen de bestuurdersstoel voorzien. Tobben man... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted January 22, 2013 Share Posted January 22, 2013 Nee hoor, alleen een constatering..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Albert jan & Brigitte Posted January 22, 2013 Share Posted January 22, 2013 Hele mooie auto hoor, ook ideaal die twee armleuningen. Veel plezier ermee. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted January 22, 2013 Share Posted January 22, 2013 ideaal die twee armleuningen. Ja Heerlijk 2 van die dingen. Zal een missend onderdeel op de eerste lichting zijn geweest. Misschien is een omwisselings programma volgens de 1% regeling mogelijk. Want zeg nou zelf, zonder kun je toch niet rijden ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Albert jan & Brigitte Posted January 22, 2013 Share Posted January 22, 2013 Ja Heerlijk 2 van die dingen. Zal een missend onderdeel op de eerste lichting zijn geweest. Misschien is een omwisselings programma volgens de 1% regeling mogelijk. Want zeg nou zelf, zonder kun je toch niet rijden ? Nee precies, een beetje luxe mag best in een Koreaan. Misschien iets voor Radar??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zaa'd Posted January 23, 2013 Share Posted January 23, 2013 Nee precies, een beetje luxe mag best in een Koreaan. Misschien iets voor Radar??? ok, ok, ok, ik ga wel naar de avondwinkel voor het bier en de popcorn voor Bigwade en Smart. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted January 23, 2013 Share Posted January 23, 2013 Ik schuif ook aan hoor. Mijn vrouw moet maar zien waar ze zo'n tweede armleuning kan scoren.... Blijk ik twee vrouwen te hebben.... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Albert jan & Brigitte Posted January 23, 2013 Share Posted January 23, 2013 Aaahhhhh dat vind ik zielig hahahahaha. Heeft dat met de uitvoering te maken??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted January 23, 2013 Share Posted January 23, 2013 Nee hoor, is niet zielig. Weet je wat zielig is, wanneer de boeren ijs poepen....heb ik mij laten vertellen! Alles is hetzelfde, behalve dan de 2e armleuning op de bijrijdersstoel en de kleur van het binnen-/buiteninterieur na. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Albert jan & Brigitte Posted January 23, 2013 Share Posted January 23, 2013 Oké, nou wel bijzonder dan. Mijn oom heeft een venga uit 2010 en die heeft ook maar een armleuning. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted January 23, 2013 Share Posted January 23, 2013 Groepsclaim, mega terugroep actie, Radar, Relatietherapeut vergoeding...... Ik zeg doen, dit is een stukje niet te missen partnaire elleboogveiligheid wat ontbreekt. Hoe KAN dit door de keuring komen ??????? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Albert jan & Brigitte Posted January 23, 2013 Share Posted January 23, 2013 Haha precies, hebben we weer wat te lezen..... Wel alles tegen 0% afschrijving. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted January 23, 2013 Share Posted January 23, 2013 Ik zit er klaar voor, laat het maar gebeuren dan..... 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remko .me Posted January 23, 2013 Share Posted January 23, 2013 Jeetje.. Dit kan niet... de veiligheid is in het geding.. ik bedoel stel voor dat je een auto bovenop jouw auto krijgt en dat je elleboog zomaar naast de stoel hangt... dan knakt hij zomaar verder naar beneden met alle gevolgen van dien.. dit heet toch elb (extra leuning bescherming?) De volkswagen heeft het wel.... gewoon standaard maar Kia vergeet het.... bizar dit.. Kan ik helpen? -------------- ON topic: Petri, mooie kar leuke kleur! Gefeliciteerd!! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted January 23, 2013 Share Posted January 23, 2013 De ontbrekende armsteun wordt dan armlastig.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remko .me Posted January 23, 2013 Share Posted January 23, 2013 Moeten we even een nieuw topic openen? Oplossingen inzake het ontbrekende ELB probleem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted January 23, 2013 Share Posted January 23, 2013 Laten we de boel maar niet vervuilen. Niet meer hier in ieder geval. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robquatr Posted March 24, 2013 Share Posted March 24, 2013 Mooi, mooi, mooi. Na zeven jaar trouwe dienst van mijn Cerato heb ik precies dezelfde besteld. Hij wordt pas in mei of juni geleverd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Warmentuuter Posted March 25, 2013 Share Posted March 25, 2013 Mooi, mooi, mooi. Na zeven jaar trouwe dienst van mijn Cerato heb ik precies dezelfde besteld. Hij wordt pas in mei of juni geleverd. Gefeliciteerd. Wel een lange levertijd. Dat het nu maar snel mei wordt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts