Petri Geplaatst 22 Januari, 2013 Geplaatst 22 Januari, 2013 Hallo mijn nieuwe Kia Venga 1.6 SuperPack Navigatie Sand Track met Bruin half lederen bekleding en met high gloss beige dashboard is al geleverd dat was een verrassing. De auto was voor eind februarie besteld.(dit was een leuk begin van het nieuwe jaar). Heb hem nu al in bezit schitterende auto ook de binnenkant is mooi afgewerkt. Heb een paar fotos gemaakt. 2 Quote
mika kjelld Geplaatst 22 Januari, 2013 Geplaatst 22 Januari, 2013 mooi auto hoor vooral de kleur heel veel plezier ermee Quote
xtra40 Geplaatst 22 Januari, 2013 Geplaatst 22 Januari, 2013 Hele mooie auto en het interieur is inderdaad heeeeeeeel erg mooi heel veel plezier met je nieuwe aanwinst en vele veilige kilometers toegewenst Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 22 Januari, 2013 Geplaatst 22 Januari, 2013 Gefeliciteerd met je nieuwe Venga. En veel veilige kilometers toegewenst. Quote
Tinusplots Geplaatst 22 Januari, 2013 Geplaatst 22 Januari, 2013 mooie auto, veel veilige kilometers gewenst! Heb zelf al mijn tweede Venga, erg tevreden met die tweede, de eerste had wat "aanloop" issues! Quote
Smart Geplaatst 22 Januari, 2013 Geplaatst 22 Januari, 2013 Mooi auto en kleur. Heel veel plezier ermee! Wat mij opvalt, ik heb dezelfde binnenkant/bekleding, is dat de voorstoelen twee armsteunen hebben. Bij mij is alleen de bestuurdersstoel voorzien. Quote
bigwade Geplaatst 22 Januari, 2013 Geplaatst 22 Januari, 2013 Bij mij is alleen de bestuurdersstoel voorzien. Tobben man... Quote
Smart Geplaatst 22 Januari, 2013 Geplaatst 22 Januari, 2013 Nee hoor, alleen een constatering..... Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 22 Januari, 2013 Geplaatst 22 Januari, 2013 Hele mooie auto hoor, ook ideaal die twee armleuningen. Veel plezier ermee. Quote
bigwade Geplaatst 22 Januari, 2013 Geplaatst 22 Januari, 2013 ideaal die twee armleuningen. Ja Heerlijk 2 van die dingen. Zal een missend onderdeel op de eerste lichting zijn geweest. Misschien is een omwisselings programma volgens de 1% regeling mogelijk. Want zeg nou zelf, zonder kun je toch niet rijden ? Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 22 Januari, 2013 Geplaatst 22 Januari, 2013 Ja Heerlijk 2 van die dingen. Zal een missend onderdeel op de eerste lichting zijn geweest. Misschien is een omwisselings programma volgens de 1% regeling mogelijk. Want zeg nou zelf, zonder kun je toch niet rijden ? Nee precies, een beetje luxe mag best in een Koreaan. Misschien iets voor Radar??? Quote
Zaa'd Geplaatst 23 Januari, 2013 Geplaatst 23 Januari, 2013 Nee precies, een beetje luxe mag best in een Koreaan. Misschien iets voor Radar??? ok, ok, ok, ik ga wel naar de avondwinkel voor het bier en de popcorn voor Bigwade en Smart. 1 Quote
Smart Geplaatst 23 Januari, 2013 Geplaatst 23 Januari, 2013 Ik schuif ook aan hoor. Mijn vrouw moet maar zien waar ze zo'n tweede armleuning kan scoren.... Blijk ik twee vrouwen te hebben.... 1 Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 23 Januari, 2013 Geplaatst 23 Januari, 2013 Aaahhhhh dat vind ik zielig hahahahaha. Heeft dat met de uitvoering te maken??? Quote
Smart Geplaatst 23 Januari, 2013 Geplaatst 23 Januari, 2013 Nee hoor, is niet zielig. Weet je wat zielig is, wanneer de boeren ijs poepen....heb ik mij laten vertellen! Alles is hetzelfde, behalve dan de 2e armleuning op de bijrijdersstoel en de kleur van het binnen-/buiteninterieur na. Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 23 Januari, 2013 Geplaatst 23 Januari, 2013 Oké, nou wel bijzonder dan. Mijn oom heeft een venga uit 2010 en die heeft ook maar een armleuning. Quote
bigwade Geplaatst 23 Januari, 2013 Geplaatst 23 Januari, 2013 Groepsclaim, mega terugroep actie, Radar, Relatietherapeut vergoeding...... Ik zeg doen, dit is een stukje niet te missen partnaire elleboogveiligheid wat ontbreekt. Hoe KAN dit door de keuring komen ??????? 1 Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 23 Januari, 2013 Geplaatst 23 Januari, 2013 Haha precies, hebben we weer wat te lezen..... Wel alles tegen 0% afschrijving. 1 Quote
Smart Geplaatst 23 Januari, 2013 Geplaatst 23 Januari, 2013 Ik zit er klaar voor, laat het maar gebeuren dan..... 3 Quote
Remko .me Geplaatst 23 Januari, 2013 Geplaatst 23 Januari, 2013 Jeetje.. Dit kan niet... de veiligheid is in het geding.. ik bedoel stel voor dat je een auto bovenop jouw auto krijgt en dat je elleboog zomaar naast de stoel hangt... dan knakt hij zomaar verder naar beneden met alle gevolgen van dien.. dit heet toch elb (extra leuning bescherming?) De volkswagen heeft het wel.... gewoon standaard maar Kia vergeet het.... bizar dit.. Kan ik helpen? -------------- ON topic: Petri, mooie kar leuke kleur! Gefeliciteerd!! 2 Quote
Smart Geplaatst 23 Januari, 2013 Geplaatst 23 Januari, 2013 De ontbrekende armsteun wordt dan armlastig.... Quote
Remko .me Geplaatst 23 Januari, 2013 Geplaatst 23 Januari, 2013 Moeten we even een nieuw topic openen? Oplossingen inzake het ontbrekende ELB probleem Quote
Smart Geplaatst 23 Januari, 2013 Geplaatst 23 Januari, 2013 Laten we de boel maar niet vervuilen. Niet meer hier in ieder geval. Quote
robquatr Geplaatst 24 Maart, 2013 Geplaatst 24 Maart, 2013 Mooi, mooi, mooi. Na zeven jaar trouwe dienst van mijn Cerato heb ik precies dezelfde besteld. Hij wordt pas in mei of juni geleverd. Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 25 Maart, 2013 Geplaatst 25 Maart, 2013 Mooi, mooi, mooi. Na zeven jaar trouwe dienst van mijn Cerato heb ik precies dezelfde besteld. Hij wordt pas in mei of juni geleverd. Gefeliciteerd. Wel een lange levertijd. Dat het nu maar snel mei wordt Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.