Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Poeh dat kan ik je niet zeggen die hebben wij nog niet gedaan

dus kan ik je niet zeggen welke maat daar in gaat

Geplaatst

nou had ik eerst een ander merk radio en die was ook 8 inch dus het past wel hoor

77475_111005672389636_64407446_o.jpg

Heb jij altijd een Foto van je "broer" en zijn vrouw in je auto dan? :wink:

• Like 1
Geplaatst

JA :wink:

Maar wij hebben de zelfde radio gehad en ik heb perongeluk dus een foto van me broer zijn radio geplaatst

Dat zie je alleen aan het fotootje ik heb dat lijstje er een heletijd

Geleden al uit gehaald en vervangen voor een bakje

• Like 1
Geplaatst

ik heb dus het oude type en geen antenne voeding als ik het goe zie, dit zou de roze draad zijn??? met donkere streep, volgens mij is dit de enige waar geen pin aan de andere kant zit. en wel spanning op komt abij het aan zetten van de oude radio. Ik ben nooit van het doorknippen van org. kabels maar ga het zo maar proberen. Als iemand nog een tip heeft hoor ( lees ) ik dit graag.

Geplaatst

krijg vrijdag eindelijk mijn andere navi , is weliswaar geen Witson maar wel met alle spec's die ik wil. En moet dus net als bij Witson een gat maken voor de startknop . Zal dus toch wel uit de zelfde fabriek komen denk ik. Word de Vigo (VKM 3217 ) met 3g en a8 chip op een s100 platform? Zal wel hetzelfde zijn want Witson geeft als type C217 en Vigo 3217.

Geplaatst

krijg vrijdag eindelijk mijn andere navi , is weliswaar geen Witson maar wel met alle spec's die ik wil. En moet dus net als bij Witson een gat maken voor de startknop . Zal dus toch wel uit de zelfde fabriek komen denk ik. Word de Vigo (VKM 3217 ) met 3g en a8 chip op een s100 platform? Zal wel hetzelfde zijn want Witson geeft als type C217 en Vigo 3217.

Ziet er ook hetzelfde uit

Geplaatst

Mijn streefdatum is 18 augustus.

Mijn Luchthoorn eigenlijk ook, maar die staat op plaats twee.

Ik wil nog wat extra's op de Witson, maar dat laat het budget even niet toe, dus daarvoor maak ik voorbereidingen.

Geplaatst

nou alle spullen en 2 compo kit liggen al klaar dus laat maar komen ,meten -zagen -kitten  en starten maar , verwacht toch wel begin van de week klaar en misschien nog wel een Hirschmann tv decoder en digitenne er in, ligt nog op zolder komt te veel stof op.

Geplaatst

nou alle spullen en 2 compo kit liggen al klaar dus laat maar komen ,meten -zagen -kitten  en starten maar , verwacht toch wel begin van de week klaar en misschien nog wel een Hirschmann tv decoder en digitenne er in, ligt nog op zolder komt te veel stof op.

zo zo lekker bezig 

ik wacht even geduldig op je fotos en videos ben erg benieuwd 

volgens mij word het een top systeem

Geplaatst

nog meer op de witson die is toch al super compleet ????

Klopt, met lekker veel aansluitingen, dus daar ga ik creatief gebruik van maken in de toekomst.

"Omdat het kan" :-D

• Like 1
Geplaatst

Mijn streefdatum is 18 augustus.

Mijn Luchthoorn eigenlijk ook, maar die staat op plaats twee.

Ik wil nog wat extra's op de Witson, maar dat laat het budget even niet toe, dus daarvoor maak ik voorbereidingen.

Is wel weinig ruimte hoor om hem in de motorruimte te lepelen  :wink: Heb er ook nog 1 liggen voor de Pica van vrouwlief, maar moet er ook nog tijd voor vinden

Geplaatst

Is wel weinig ruimte hoor om hem in de motorruimte te lepelen 

Ik neem aan dat je de luchthoorn bedoelt?

Waarschijnlijk plaats ik die in de bumper, een eerste inspectie doet mij

vermoeden dat er (net als bij mijn Aygo) ruimte is onder de linker koplamp.

Geplaatst

een simpele vraag aan de pica's met Witson en /of Vigo 217 media ; heb er steuntjes bij maar zie ni hoe ik die moet monteren , maar zou ik die van de originele radio aan moeten passen dwz iets bijbuigen en afslijpen ????. Voor de rest net even de stroom erop gezet maar toppie en niks anders dan toppie , veel mooier en groter beeld dan de vorig Vigo die ik had , lijkt haast wel hd zo scherp en gebruiksvriendelijker ook ,stuurbediening ( alle knoppen dus ) niks inlezen gewoon werken klaar. Vanwege de diversen kabels zou de originele usb / iPod ook werken??? zonder wat in me dashboard kastje te hoeven leggen , heb het ni zo op losse kabels die her en der liggen.

Geplaatst

Zelf heb ik de originele steunen gebruikt en iets aangepast (stukje er afslijpen en de "bultjes" weg slijpen).

De originele aux en USB poorten werken bij mij gewoon, weet niet of de iPod kabel wel werkt hier op.

Verstuurd van mijn HTC One met Tapatalk

Geplaatst

Juiste antwoord , heb vandaag gebrainstormd en kwam ook op dit idee , uitgevoerd en past perfect.

iets anders ; heb nu de Igo navi software t.w ; igo 8  2010 is dit de laatste versie???? raakte vanmiddag erg van slag , adres ingevoerd en was 25 km ver en stuurde me weg om 65 km te rijden.

Geplaatst

Nou het geheel zit erin ,eerst een mal voor het startknop gat gemaakt en toen gaatje gemaakt voor de startknop ,was iets te klein toen met de dremel uit geslepen past prima, met compo-lijm bevestiging gemaakt voor de startknop alsof het bijna uit de fabriek komt, maaaar die f...... foto's krijg ik maar niet ge-upload.

Geplaatst

Ga nu dus even de speakers even up-graden , worden waarschijnlijk van het merk Gladen ( voorheen Audio-system).

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...