Daisy Geplaatst 11 Maart, 2014 Geplaatst 11 Maart, 2014 accu moet gewoon waarschijnlijk even worden opgeladen met een accu lader deze is niet meteen stuk na zo een lange tijd een accu die neemt elke dag1 procent aan lading af dit is een vuist regel dus gemideld genomen als je accu al niet helemaal vol was dan word er ook nog een paar keer mee gestart maar niet of weinig mee gereden dus reken maar uit start relay gaat bijna niet stuk maar mocht deze stuk zijn zal je je start motor moeten laten reviceeren of vervangen en dat is een aardig klusje maar ik denk dat als je je accu even goed oplaad je een heel eind komt hoi allemaal.. ik weet niet of ik "gewoon "mag in springen in dit probleem. Maar ik heb exact hetzelfde probleem als syl.... Alleen dat PrrrrrrrrRRRrrrrrrrrrr geluid is gekomen agv het gehobby aan de Centrale deurrvergrendeling..Deze wilde ik draadloos aansturen..Wat btw nog niet gelukt is...en waar ik al enkele dagen mee bezig ben...En waardoor mi kia nu niet meer rijdt...... Nu ben ik bang dat agv mijn gehobby er een relais oid is doorgegebrandt. Natuurlijk kijk ik dan in de zekeringen kast en vind daar dat start relaisding wat er maar niet uit wil.. Of krijg je dat prachtig pRRRRRRRRRRRR geluid ook als je accu leeg is? echt?.. groetjes Dais Quote
Daisy Geplaatst 11 Maart, 2014 Topic Starter Geplaatst 11 Maart, 2014 Mbt de slecht startende Picanto: bij mij had zoiets marter-knaagschade aan de krukas-sensorkabel veroorzaakt. Rekening bigmac 160 euro. OMG!... veroorzaakt dat evt ook dat PPRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR geluid waar SYL het aanvankelijk over had? Heb nl idd wat knabbelbeetjes in wat isolatie materiaal gevonden... Jemig de peemig.. Quote
bigmac Geplaatst 11 Maart, 2014 Geplaatst 11 Maart, 2014 Het geluid dat je hier zo mooi weergeeft, klinkt als een relais van de startmotor dat wegens te weinig spanning van de accu open&dicht blijft gaan. Bij de marterschade draaide de startmotor wel normaal rond, maar sloeg de motor niet aan. Quote
Daisy Geplaatst 11 Maart, 2014 Topic Starter Geplaatst 11 Maart, 2014 Het geluid dat je hier zo mooi weergeeft, klinkt als een relais van de startmotor dat wegens te weinig spanning van de accu open&dicht blijft gaan. Bij de marterschade draaide de startmotor wel normaal rond, maar sloeg de motor niet aan. OK. Thanks bigmac (kom btw net van je huis af)....ik ga de accu es meten. grtjs D Quote
bigwade Geplaatst 11 Maart, 2014 Geplaatst 11 Maart, 2014 OK. Thanks bigmac (kom btw net van je huis af)....ik ga de accu es meten. grtjs D Bloeit hier iets moois op ? 1 Quote
John Kanon Geplaatst 11 Maart, 2014 Geplaatst 11 Maart, 2014 Bloeit hier iets moois op ? In dat geval komt dat geluid waarschijnlijk niet onder de motorkap vandaan 2 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.