rash Posted February 11, 2013 Share Posted February 11, 2013 Ik zag in de accessoires lijst van Kia het volgende: Prijs € 1.170,00 Half leer € 1.575,00 Vol leer € 309,00 Stoelverwarming in combinatie met lederen bekleding Onderdeelnummer ZK116990500 ZK11699VOLEDER ZK600STVERWCPL Kan de stoelverwarming ook niet gewoon worden ingebouwd icm de stoffen bekleding? Weet iemand hier iets van toevallig? Gr! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted February 11, 2013 Share Posted February 11, 2013 Das een goeie heb ee verwarmings set in besteling staan Als dit binnen is ga ik een poging wagen en als dat lukt dan zal het bij de picanto ook moeten lukken Dus word vervolgt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigmac Posted February 11, 2013 Share Posted February 11, 2013 Als je eens googled op WAECO MagicComfort, dan kom je stoelverwarming tegen die je op of onder je huidige stoffen bekleding zou kunnen plaatsen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rash Posted February 13, 2013 Author Share Posted February 13, 2013 @ xtra40: Een origineel setje van de dealer? Of via ebay? @ bigmac: Is niet duur, zo'n Waeco setje bij Conrad. Maar ik wil het liefst een origineel setje, ook omdat de bedieningknopjes dan (neem ik aan) op de originele plek in de auto gemonteerd worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted February 13, 2013 Share Posted February 13, 2013 mijn setje komt van ebay eb wel de orginele knoppen gekocht ga kijken of ik het daar op kan aan sluiten achter af de orginele is geen optie dat is niet te betalen geen iedee waar hij bij de picanto komt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Wilcovdongen Posted February 13, 2013 Share Posted February 13, 2013 Jammer dat deze alleen voor de automaat is en niet voor de handbak. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted February 13, 2013 Share Posted February 13, 2013 dat gedeelte dat er in zit voor de automaat dat kan er uit en dan past de schakel hoes op die plek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Wilcovdongen Posted February 13, 2013 Share Posted February 13, 2013 Ik ga dit jaar voor lederen bekleding met stoelverwarming. Dus als ik dat laat doen en dit meegeef zouden ze die daar op kunnen aansluiten denk je? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted February 13, 2013 Share Posted February 13, 2013 nee dat denk ik niet of ze moeten de orgineelen gebruiken maar dat zal ongetwijfeld wel niet waarschijnlijk krijg je die met het extra ronde schakelaartje ik weet ook nog niet hoe ik deze ga aansluiten heb wel een schema er van dus hoop dat ik er zelf uitkom wil het er werkend in hebben voordat er ook bij mij leer word in gezet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Wilcovdongen Posted February 14, 2013 Share Posted February 14, 2013 Er staat ook dat die voor de rio vanaf 2012 is en ik heb die van 2011. Zal daar nog verschil in zitten denk je? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted February 14, 2013 Share Posted February 14, 2013 ook al is jou ro uit 2011 het is model 2012 dus dat moet geen probleem zijn die van me broer is ook uit 2011 maar de verschillen zitten steeds in hele kleine dingen net als dat ik een rio heb uit 2012 en zie dat er al weer kleine verschillen zijn met het 2013 model maar dat soort grote dingen veranderen ze meestal niet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Murcielaygo Posted February 14, 2013 Share Posted February 14, 2013 geen iedee waar hij bij de picanto komt Volgens het boekje tussen de stoelen, rechtsvoor de handrem. Daar zit al een blindplaatje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted February 14, 2013 Share Posted February 14, 2013 als het goed is heb je dan deze Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Murcielaygo Posted February 14, 2013 Share Posted February 14, 2013 Klopt. Alleen heb ik ze niet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted February 14, 2013 Share Posted February 14, 2013 deze console stond te koop op een site in polen maar kost ff 250 sloty das een kleine 65 euro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Murcielaygo Posted February 14, 2013 Share Posted February 14, 2013 Die site klinkt interessant; ik zoek misschien nog de knopjes links van het stuur en een wisselhandel voor een nieuwe Picanto... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted February 14, 2013 Share Posted February 14, 2013 ik zou zeggen speuren maar http://allegro.pl/listing.php/search?string=kia+picanto&category=0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Murcielaygo Posted February 14, 2013 Share Posted February 14, 2013 Thnx! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tarkan Posted February 14, 2013 Share Posted February 14, 2013 Hoi allen, wel ik heb nu een DEFA motorverwarmer+interieur verwarmer + acculader in mijn Pica geinstalleerd en die kost zeker niet meer echter doet ook de motor voorverwarmen (mijn ISG doet het dus ook als het vriest gezien de motor al warm is en de accu altijd vol). Binnen is het altijd heerlijk warm (ook de stoelen dus) en tevens hoef je nooit te krabben! Het enige wat je wel nodig hebt is een 220V stopcontact in de buurt. gr en fijne avond Tarkan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted February 14, 2013 Share Posted February 14, 2013 @tarkan heb je daar ook fotos van ??? het klinkt erg goed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tarkan Posted February 17, 2013 Share Posted February 17, 2013 @tarkan heb je daar ook fotos van ??? het klinkt erg goed Foto's wilt niet echt lukken ben nog digibeet zo te zien.... Doch zo ook te vinden: http://www.defa.com/en/automotive/warmup/ gr , Tarkan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts