Jump to content

stoelverwarming

rash

Recommended Posts

Ik zag in de accessoires lijst van Kia het volgende:

Prijs

€ 1.170,00 Half leer

€ 1.575,00 Vol leer

€ 309,00 Stoelverwarming in combinatie met lederen bekleding

Onderdeelnummer

ZK116990500

ZK11699VOLEDER

ZK600STVERWCPL

Kan de stoelverwarming ook niet gewoon worden ingebouwd icm de stoffen bekleding?

Weet iemand hier iets van toevallig?

Gr!

@ xtra40: Een origineel setje van de dealer? Of via ebay?

@ bigmac: Is niet duur, zo'n Waeco setje bij Conrad. Maar ik wil het liefst een origineel setje, ook omdat de bedieningknopjes dan (neem ik aan) op de originele plek in de auto gemonteerd worden.

nee dat denk ik niet of ze moeten de orgineelen gebruiken maar dat zal ongetwijfeld wel niet

waarschijnlijk krijg je die met het extra ronde schakelaartje

ik weet ook nog niet hoe ik deze ga aansluiten heb wel een schema er van dus hoop dat ik er zelf uitkom

wil het er werkend in hebben voordat er ook bij mij leer word in gezet

ook al is jou ro uit 2011 het is model 2012 dus dat moet geen probleem zijn die van me broer is ook uit 2011 maar de verschillen zitten steeds in hele kleine dingen

net als dat ik een rio heb uit 2012 en zie dat er al weer kleine verschillen zijn met het 2013 model maar dat soort grote dingen veranderen ze meestal niet

Hoi allen,

wel ik heb nu een DEFA motorverwarmer+interieur verwarmer + acculader in mijn Pica geinstalleerd en die kost zeker niet meer echter doet ook de motor voorverwarmen (mijn ISG doet het dus ook als het vriest gezien de motor al warm is en de accu altijd vol). Binnen is het altijd heerlijk warm (ook de stoelen dus) en tevens hoef je nooit te krabben! Het enige wat je wel nodig hebt is een 220V stopcontact in de buurt.

gr en fijne avond

Tarkan