GONE EVIL Posted February 19, 2013 Posted February 19, 2013 Ahoyhoi allemaal, sinds juli heb ik een Picanto en ben er nog iedere dag blij mee. Morgen alleen is het zover... voordat ik de 15.000 km aantik krijgt hij z'n eerste beurt en ik weet al dat de fabriekswissers vervangen moeten worden, maar volgens mij is er verder niets aan de hand. Toch denken mijn chef en werkgever dat ik meer zal betalen dan 350 euro. Dat betekend dat ik op mijn afdeling kaasbroodjes moet trakteren. Als het minder is trakteert mijn chef. Ik zal overmorgen laten weten wat ik kwijt ben. Quote
Ferry82 Posted February 19, 2013 Posted February 19, 2013 15000KM is toch alleen olie wissel of is dat bij de Picanto anders? Als dit zo is zal je onder de 200 Euro blijven Wat is de tegenprestatie van je chef en baas? Quote
GONE EVIL Posted February 19, 2013 Author Posted February 19, 2013 Dan gaan zij kaasbroodjes trakteren. Ik weet niet precies wat ze gaan doen bij de 15.000 km, ik had hiervoor een nachtmerrie blauwe fiat punto en mocht iedere twee maanden gemiddeld zo'n 400 euro naar de garage brengen. Zodoende ben ik al blij een half jaar probleemloos rond te rijden. Ik ben benieuwd... Als het onder de 200 euro is koop ik er een iPod-kabeltje bij want het was wel een minpuntje toen ik 'm kocht dat dat er niet bij zat. Quote
skoebidoe Posted February 19, 2013 Posted February 19, 2013 Dan gaan zij kaasbroodjes trakteren. Ik weet niet precies wat ze gaan doen bij de 15.000 km, ik had hiervoor een nachtmerrie blauwe fiat punto en mocht iedere twee maanden gemiddeld zo'n 400 euro naar de garage brengen. Zodoende ben ik al blij een half jaar probleemloos rond te rijden. Ik ben benieuwd... Als het onder de 200 euro is koop ik er een iPod-kabeltje bij want het was wel een minpuntje toen ik 'm kocht dat dat er niet bij zat. MMmmm kaasbroodjes,heb ik ook wel zin in En als je een iPod kabeltje wil ,niet via dealer kopen,vragen er veel te veel van. heb er ééntje besteld via eBay in UK ,kabeltje en levering: 9,65 euro In de garage zul je al gauw tussen de 25 en 40 euro zitten... Groetjes Mike Quote
mcbeef Posted February 19, 2013 Posted February 19, 2013 Je zou toe zijn aan een kleine beurt bij 12 maanden (of 15.000km). Deze kost 164 euro bij de 1.0 Picanto of 175 Bij de 1.2 Picanto. Kia adverteert ook met vaste onderhouds tarieven. http://www.kia.nl/kia-rijders/home/reparatie-onderhoudstarieven/ 3 Quote
xtra40 Posted February 19, 2013 Posted February 19, 2013 kijk dat bedoel ik en een gratis kaas broodje gaat er altijd in 2 Quote
GONE EVIL Posted February 19, 2013 Author Posted February 19, 2013 Ah thanks iedereen! Des tijds had ik via dealextreme (http://dx.com/p/3-in-1-usb-3-5mm-aux-audio-data-charger-cable-for-ipod-iphone-2g-3g-3gs-black-1-2m-34654) een dergelijk iPod kabeltje gekocht, maar hiermee laadt ie de iPod niet op en ziet de ingebouwde autoradio niet de verschillende nummers en is de bediening alleen via de iPod mogelijk, iets dat ik niet gewend was omdat de pioneer radio die ik vroeger had wel alles gewoon deed en via de standaard iPod-kabel. Ik hoop dat de echte kia ipod-kabel dit wel gewoon doet allemaal. Quote
bigwade Posted February 19, 2013 Posted February 19, 2013 In welke werkplaats in de EU gaat deze operatie plaatsvinden ? Wil ook nog wel eens uitmaken Quote
tjacha Posted February 19, 2013 Posted February 19, 2013 Ik heb bij dealextream pas geleden ook een zwarte I-pod kabel aangeschaft voor € 1,40 incl verzending. (uit Hong Kong) " 2-in-1 Data + Charging Cable for All iPod/iPhone 2G/3G/3GS (90CM)" Deze laadt de I-pod perfect op en alles is ook leesbaar en bedienbaar op het Kia-scherm in de auto. Als voordeel is de zwarte kabel is niet zo zichtbaar als "apple" in de auto. Quote
Guest Warmentuuter Posted February 19, 2013 Posted February 19, 2013 Heerhugowaard Autoplaza hanteert de prijzen die Kia NL opgeeft. Het wordt je als je de picanto brengt vooraf keurig verteld wat het kost. Dus zou maar een snee brood minder meenemen. Quote
skoebidoe Posted February 19, 2013 Posted February 19, 2013 De originele iPodkabel geeft alleszins de muzieklijsten door en je kan navigeren via het LG navimediasysteem.Hij laadt de iPod ook op. Dat is geen probleem. Als ik mijn SportageIII aangekocht heb was er zo een kabeltje bij,deze heb ik nu omgevormd met de bedoeling van filmpjes die op mijn ipod touch 4G staan te kunnen afspelen op mijn Navi. Heb vorige zaterdag zo een kabeltje besteld in UK,maar moet nog toekomen. Zal je laten weten of het compatibel is en alle functies doet wat die moet doen En zo te zien zijn er hier veel die zin hebben in een kaasbroodje Quote
skoebidoe Posted February 19, 2013 Posted February 19, 2013 Heb effe gekeken naar het kabeltje dat jij aangeschaft had maar dat is geen compatibel kabeltje, weet niet hoe het in de Picanto zit,maar in de Sportage III is de verbinding van de ipod met een jack 3.5mm(4 pin!) en usb in één gegoten stekker, andere kant van de kabel de ipod connector. Quote
Joyce2 Posted February 19, 2013 Posted February 19, 2013 Misschien je dealer lief aankijken, ik heb het iPod kabeltje van ze gekregen. Quote
bigmac Posted February 19, 2013 Posted February 19, 2013 En zeg ze even dat je het interieurfilter pas over een half jaar wilt. Quote
GONE EVIL Posted February 20, 2013 Author Posted February 20, 2013 Ai, te laat. Ik ben net gebeld en totaal inclusief één ruitenwisser ben ik vanmiddag 205 euro kwijt. Ik ben benieuwd wat voor werkzaamheden daarvoor straks op de bon staan. Hoe dan ook, kaasbroodjes morgen... misschien moet ik die van mij wel doneren aan de dealer in ruil voor een iPod-kabeltje. Ach en anders inderdaad via eBay. Bedankt iedereen! Quote
xtra40 Posted February 20, 2013 Posted February 20, 2013 eet smakenlijk morgen en geniet wel van je verdiende kaasbroodje Quote
Ferry82 Posted February 20, 2013 Posted February 20, 2013 Krijg honger van dat kaasbroodjes verhaal Quote
willemlensink Posted February 20, 2013 Posted February 20, 2013 Wij gaan kippenpootjes eten vrijdag Quote
skoebidoe Posted February 25, 2013 Posted February 25, 2013 En hebben de kaasbroodjes gesmaakt? iemand zin om de cullineaire goestingen van de Kia-drivers in een topic te steken,dan zal er nog gekwijld worden By the way,mijn ipod kabeltje uit UK is vandaag toegekomen,vanavond direct testen,uiterlijk geen verschil met originele Kia ipodkabel.... Grtz Mike Quote
willemlensink Posted February 25, 2013 Posted February 25, 2013 lekker kaasbroodje mmmmmmmmmmmmmmmm ;-) ;-) ;-) ;-) Quote
skoebidoe Posted February 25, 2013 Posted February 25, 2013 :-) ipodkabeltje uit UK werkt prima,is identiek aan het originele en doet wat die doen moet(en is veel goedkoper!) grtz Mike Quote
chloso Posted February 25, 2013 Posted February 25, 2013 :-) ipodkabeltje uit UK werkt prima,is identiek aan het originele en doet wat die doen moet(en is veel goedkoper!) grtz Mike hey kan je met dit kabeltje ook video op je ingebouwde gps kijken? of geeft hij enkel de muziek door? grtz Quote
Recommended Posts