picafan Posted March 24, 2013 Share Posted March 24, 2013 Hall allemaal, Mijn 2e bericht op dit forum en gelijk iets waarbij ik er niet altijd blij van word. Wannerer ik soms in zijn achteruit zet dan gaat hij er niet in en doe ik hem eerst in zijn 1 en vervolgens terug in zijn R. In mijn oude auto was dit ook het geval maar verwachter dit niet bij een auto waar er een paar duizen km op de teller staat. Ik heb een picanto uit september 2012. 1.2 superpack. Met 7000 km op de teller Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Murcielaygo Posted March 24, 2013 Share Posted March 24, 2013 Volgens mij was er al een topic over deze situatie. Door de werking van de achteruit is dit normaal. Kan zelfs voorkomen op een gloednieuwe handgeschakelde Bentley van een paar ton. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paradise Posted March 24, 2013 Share Posted March 24, 2013 Zoals Murcielaygo zegt; zie dit topic: http://www.kiaclub.nl/topic/12608-kia-picanto-2013-achteruit-versnelling/ Lijkt niks aan te doen, helaas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts