vand.m Posted April 8, 2013 Posted April 8, 2013 http://www.flashphoto.nl/item/1151/Honderden-auto's-bij-popnagelactie.html Groeten, vand.m 1 Quote
Smart Posted April 8, 2013 Posted April 8, 2013 Inderdaad volgens de reacties geen echte popnagelactie. Op zich is de actie wel goed te noemen, dit ter voorkoming van kentekendiefstal. De schroefboormethode kende ik nog niet. Iemand op het forum die er meer van weet? Ter lering en vermaak zeg maar.... Quote
Murcielaygo Posted April 8, 2013 Posted April 8, 2013 Op mijn vorige auto's zaten de platen vast met een-toerschroeven met daar overheen een kapje... Bij de Aygo niet, dus die gepopnageld met aluminium popnagels met RVS trekpen. Nu ik er aan denk, ook bij de Picanto toch maar eens doen... Quote
Urbanfoto Posted April 8, 2013 Posted April 8, 2013 Ik heb van op het werk nog een ander soort van schroef.Het is geen kruiskop schroef en voor vast te zetten moet je het links indraaien en voor los te komen rechts.Kompleet anders dan bij een normale schroef .Ik post direkt een foto.Edit : De foto : Quote
bigwade Posted April 8, 2013 Posted April 8, 2013 Wij hadden een gepopte plaat aan de voorkant van de i10. Na 1x carwash hing die plaat alleen nog aan het dubbelzijdige tape in het midden. Zit nu weer ouderwetsch vast met schroeven. Quote
Smart Posted April 8, 2013 Posted April 8, 2013 Tjonge, typisch iets voor een wasstraat zeg....! Quote
bigwade Posted April 8, 2013 Posted April 8, 2013 Jouw ruitenwisser zat toch niet gepopt ? tog ? 1 Quote
Superio Posted April 13, 2013 Posted April 13, 2013 Vandaag voor de popnagelactie geweest in schiedam. Was binnen 1 minuut gebeurd. Kreeg een goodybag mee met diverse handige spulletjes en kortingsbonnen van Kia. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.