vand.m Geplaatst 8 April, 2013 Geplaatst 8 April, 2013 http://www.flashphoto.nl/item/1151/Honderden-auto's-bij-popnagelactie.html Groeten, vand.m 1 Quote
Smart Geplaatst 8 April, 2013 Geplaatst 8 April, 2013 Inderdaad volgens de reacties geen echte popnagelactie. Op zich is de actie wel goed te noemen, dit ter voorkoming van kentekendiefstal. De schroefboormethode kende ik nog niet. Iemand op het forum die er meer van weet? Ter lering en vermaak zeg maar.... Quote
Murcielaygo Geplaatst 8 April, 2013 Geplaatst 8 April, 2013 Op mijn vorige auto's zaten de platen vast met een-toerschroeven met daar overheen een kapje... Bij de Aygo niet, dus die gepopnageld met aluminium popnagels met RVS trekpen. Nu ik er aan denk, ook bij de Picanto toch maar eens doen... Quote
Urbanfoto Geplaatst 8 April, 2013 Geplaatst 8 April, 2013 Ik heb van op het werk nog een ander soort van schroef.Het is geen kruiskop schroef en voor vast te zetten moet je het links indraaien en voor los te komen rechts.Kompleet anders dan bij een normale schroef .Ik post direkt een foto.Edit : De foto : Quote
bigwade Geplaatst 8 April, 2013 Geplaatst 8 April, 2013 Wij hadden een gepopte plaat aan de voorkant van de i10. Na 1x carwash hing die plaat alleen nog aan het dubbelzijdige tape in het midden. Zit nu weer ouderwetsch vast met schroeven. Quote
Smart Geplaatst 8 April, 2013 Geplaatst 8 April, 2013 Tjonge, typisch iets voor een wasstraat zeg....! Quote
bigwade Geplaatst 8 April, 2013 Geplaatst 8 April, 2013 Jouw ruitenwisser zat toch niet gepopt ? tog ? 1 Quote
Superio Geplaatst 13 April, 2013 Geplaatst 13 April, 2013 Vandaag voor de popnagelactie geweest in schiedam. Was binnen 1 minuut gebeurd. Kreeg een goodybag mee met diverse handige spulletjes en kortingsbonnen van Kia. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.