Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Inderdaad volgens de reacties geen echte popnagelactie. Op zich is de actie wel goed te noemen, dit ter voorkoming van kentekendiefstal. De schroefboormethode kende ik nog niet. Iemand op het forum die er meer van weet?

 

Ter lering en vermaak zeg maar....

Posted

Op mijn vorige auto's zaten de platen vast met een-toerschroeven met daar overheen een kapje...

Bij de Aygo niet, dus die gepopnageld met aluminium popnagels met RVS trekpen.

Nu ik er aan denk, ook bij de Picanto toch maar eens doen...

Posted

Ik heb van op het werk nog een ander soort van schroef.
Het is geen kruiskop schroef en voor vast te zetten moet je het links indraaien en voor los te komen rechts.
Kompleet anders dan bij een normale schroef ;).

Ik post direkt een foto.

Edit : De foto :

post-5836-0-93709300-1365429961_thumb.jpg

Posted

Wij hadden een gepopte plaat aan de voorkant van de i10.

Na 1x carwash hing die plaat alleen nog aan het dubbelzijdige tape in het midden.

Zit nu weer ouderwetsch vast met schroeven.

Posted

Tjonge, typisch iets voor een wasstraat zeg....!

Posted

Vandaag voor de popnagelactie geweest in schiedam. Was binnen 1 minuut gebeurd.

Kreeg een goodybag mee met diverse handige spulletjes en kortingsbonnen van Kia.

 

:)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...