Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo,

Ik merk dat mijn auto ( geheel willekeurig volgens mij ) heel rauw klinkt tussen de 1500 en de 2000 toeren!

Iemand anders ook nog last van gehad toevallig of weet iemand wat dit is?

Km stand: 1248km

Mvg Niels

Gast Rio_Brazil
Geplaatst

Ik vind de motor bij lage toeren (alleen tijdens accelereren)  inderdaad ook wat rauw klinken, een beetje een dieselklop. Ik probeer daarom lage toeren met hoge belasting te vermijden, liever even terugschakelen. Gewoon "cruisen" met 1500 toeren klinkt prima.

Op hoge toeren en volgas klinkt het motortje ook niet echt als een feest, maar ik denk dat dit verder weinig zegt. De meeste 4-cylinder motoren klinken gewoon niet mooi. 

Geplaatst

Bij mij is het bij 3000 toeren... ben er mee terug geweest en ze hebben de auto bekeken. had iets te maken met de nokkenas en is niks aan te doen...zit in de motot ( 1.2 benzine )

Geplaatst

Ik vind de motor bij lage toeren (alleen tijdens accelereren)  inderdaad ook wat rauw klinken, een beetje een dieselklop. Ik probeer daarom lage toeren met hoge belasting te vermijden, liever even terugschakelen. Gewoon "cruisen" met 1500 toeren klinkt prima.

Op hoge toeren en volgas klinkt het motortje ook niet echt als een feest, maar ik denk dat dit verder weinig zegt. De meeste 4-cylinder motoren klinken gewoon niet mooi. 

je bedoelt 3 cylinder.

Gast Rio_Brazil
Geplaatst

je bedoelt 3 cylinder.

Nee hoezo? , de 1.2 is gewoon een 4-cylinder....    Ik heb ook een 3-cylinder gereden (Aygo) en dat geluid is juist één groot feest... klinkt een beetje als een kleine 6-cylinder (die ik vroeger ook heb gereden)

• 2 maanden later...
Geplaatst

Inderdaad voor naar de garage geweest en opgelost door nieuwe olie in de versnellingsbak te doen

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...