SHEDAI Posted June 5, 2013 Posted June 5, 2013 We hebben met levering van auto een lifehammer meegkregen die los in de rode kia tas zat. Alleen heb geen geschikte plek kunnen vinden om te monteren. Tips? En waar hebben jullie hem gemonteerd? Quote
jeroen66475 Posted June 5, 2013 Posted June 5, 2013 De Lifehammer is onderdeel van het afleverpakket en die moet al gemonteerd zijn op een makkelijk te bereiken plaats in de auto. Bij mij zit ie onder aan de zijkant van de middenconsole aan de passagierskant op het tapijt. Quote
SlamJam Posted June 5, 2013 Posted June 5, 2013 De Lifehammer is onderdeel van het afleverpakket en die moet al gemonteerd zijn op een makkelijk te bereiken plaats in de auto. Bij mij zit ie onder aan de zijkant van de middenconsole aan de passagierskant op het tapijt. Bij mij zat hij er inderdaad ookal maar ik vind dit geen handige plaats ik heb hem er namelijk al 2x af geschopt.. Ben ook nog opzoek naar een handige plek volgens wegmisbruikers op TV is de hemel van je auto de beste plek maar ik heb hem liever ook niet in het zicht maar andere het is wel een 'life'hammer Quote
SHEDAI Posted June 5, 2013 Author Posted June 5, 2013 Zat ook te denken aan zijkant van middelconsole. Alleen denk ik dan in geval nood dat het moeilijk bereikbaar zal zijn. Nu zit er geen handvat aan hemel aan bestuurdersjkant dacht plaats ik hem daar alleen die kreng is net te groot dus toch maar op zoek naar ander plek. Quote
Murcielaygo Posted June 5, 2013 Posted June 5, 2013 Ik heb 'm ook aan de passagierskant op het tapijt onder de middenconsole zitten, aan de bestuurderskant gaat niet omdat daar dwars voor de stoel een brandblusser gemonteerd is. Quote
jeroen66475 Posted June 5, 2013 Posted June 5, 2013 ik heb hem er namelijk al 2x af geschopt Laat je je altijd rijden dan..? Quote
Banzai33 Posted June 5, 2013 Posted June 5, 2013 bij mij zit ie aan de bestuurders kant tegen de midden console. maar ik heb er ook 1 extra in de dashboardkastje,want je weet maar nooit. Quote
Smart Posted June 5, 2013 Posted June 5, 2013 Volgens mij is hier al een topic over geopend en uitvoerig over geschreven. Even Googlen met KiaClub+lifehammer en je kunt dit allemaal teruglezen. Dit voorkomt dat telkens opnieuw dezelfde discussie over een onderwerp wordt gevoerd, terwijl er juist al heel veel nuttigs hierover is geschreven. 3 Quote
SHEDAI Posted June 5, 2013 Author Posted June 5, 2013 idd heb het over het hoofd gezien. Excuses Topic kan verwijderd worden denk ik Quote
Recommended Posts