blackie Posted June 5, 2014 Share Posted June 5, 2014 dat kan omdat de brandstof in de tank de andere kant op word geslingerd met achteruit rijden dus gewoon effe wachten dan in neutraal starten en dan in achteruit 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted June 5, 2014 Share Posted June 5, 2014 beetje vreemd dat je dit alleen in de achteruit heb probeer het ook eens door hem in zijn gewone versneling af te laten staan maar ik zou hem maar even laten uitlezen je brandstof staat altijd onder druk en loopt echt niet weg door dat je hem n zijn achteruit laat afslaan ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack_z Posted June 5, 2014 Share Posted June 5, 2014 dat kan omdat de brandstof in de tank de andere kant op word geslingerd met achteruit rijden dus gewoon effe wachten dan in neutraal starten en dan in achteruit geweldig antwoord ik lig in een deuk :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted June 5, 2014 Share Posted June 5, 2014 Volgens mij een bloedserieus antwoord.....ech wel! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
handyman Posted June 6, 2014 Share Posted June 6, 2014 Heb ik ook altijd: als ik bocht naar links maakt gaat ie harder dan een bocht naar rechts, komt ook door het slingeren van de brandstof Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted June 6, 2014 Share Posted June 6, 2014 Volgens mij een bloedserieus antwoord.....ech wel! ja zeker en ook heel erg goed bedoeld maar met al die electonische brandstof sysyeemen en pompen kan je eigenlijk en zelfs met een bijna lege tank geen lucht meer in je brandstof systeem meer krijgen (tenzij er iets heeeeeel erg verkeerd aan de hand is maar den heb je het ook met voor uit rijdend aflaten slaan) dus gewoon aan je dealer laten zien en het hun laten uitzoeken zou ik zeggen het is waarschijnlijk wel iets anderd waardoor hij slecht aan slaat als hij warm is maar dit valt pas op als ie achteruit rijdend afslaat niet meteen weer aanslaat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted June 6, 2014 Share Posted June 6, 2014 Heb ik ook altijd: als ik bocht naar links maakt gaat ie harder dan een bocht naar rechts, komt ook door het slingeren van de brandstof De E10 of E5 (euro95) zit toch altijd rechts in de tank ? Nu snap ik het even niet meer... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jmo Posted June 6, 2014 Share Posted June 6, 2014 is dat een beetje vergelijkbaar met zomer- en winterdiesel? nu dus voor- en achteruitbenzine? ik kijk nergens meer van op of speelt het mss een rol hoe je aan de pomp komt aangereden? Ik heb eens van iemand gehoord, die zijn auto was zo zuinig dat ie af en toe benzine uit de tank moest aflaten anders liep ie over. Maar dit hoort uiteraard niet in dit topic thuis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sander GT Posted June 6, 2014 Share Posted June 6, 2014 De E10 of E5 (euro95) zit toch altijd rechts in de tank ? Nu snap ik het even niet meer... Nee, bovenin, want daar zit ook de vulopening. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Specialmade Posted June 6, 2014 Share Posted June 6, 2014 De E10 of E5 (euro95) zit toch altijd rechts in de tank ? Nu snap ik het even niet meer... Da's natuurlijk pure onzin. Dat is namelijk afhankelijk van de soort benzine. E10 wordt linksom gemengd en Euro 95 rechtsom. Grtz. Specialmade Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sander GT Posted June 6, 2014 Share Posted June 6, 2014 Kia's (en andere auto's met de vul-opening aan de linkerkant) moeten linksom gemengde benzine tanken. Je kan wel Euro 95 tanken, maar dan moet je het vulpistool er op z'n kop insteken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nieles Posted June 7, 2014 Share Posted June 7, 2014 Het probleem blijft zich af en toe voordoen. Gisteren wilde hij helemaal niet meer starten, hij bleef hangen. Na uit en aanzetten motor startte hij gewoon weer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts