Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Originele Armsteun Kia Picanto.

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar een armsteun die past in de Kia Picanto 2013. Alleen de originele die ik steeds tegenkom (een leren variant) vind ik niet mooi. Ik wil gewoon een stoffe armsteun. Enig idee waar ik die kan vinden?

Alvast bedankt! :)

Groetjes

Geplaatst

Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar een armsteun die past in de Kia Picanto 2013. Alleen de originele die ik steeds tegenkom (een leren variant) vind ik niet mooi. Ik wil gewoon een stoffe armsteun. Enig idee waar ik die kan vinden?

Alvast bedankt! :)

Groetjes

Hier heb ik die voor onze Picanto gekocht.

Nog steeds erg tevreden.

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

ik heb ook die van citybug, bevalt me uitstekend past goed op de midden console en met 4 kleine schroefjes vastgezet, ik ben al zo aan die arm steun gewend dat ik moeite heb als ik in een andere auto rij waar er geen een in zit, genoeg ruimte tussen de stoelen om hem op te klappen indien nodig.  en prijsverschil met een originele is teveel, ook als je de stoel wat meer naar voren schuif kan je het deksel ook meesschuiven, maar aangezien ik de enige ben die in de kia rijd is dat geen probleem

Geplaatst

1. Via marktplaats kwam ik een hele mooie armsteun tegen bij LoWeb uit Groesbeek. past perfect op het achterste deel van de middenconsole, 4 schroefjes en klaar. Pasklaar voor de Picanto voor 49euro.

Geplaatst

Bedankt voor de tips! Het gaat diegene worden van Citybugparts.nl :)

toen ik hem bij citybug op ging halen want er naar toe rijden was net zoveel als de verzendkosten, zette hij hem er gelijk maar even in en dat zonder verdere kosten, ik kreeg zelfs een kop koffie tijdens het wachten

was ook in 5 minuten gebeurd en tot op heden geen spijt van gehad

Geplaatst

Als de bestuurdersstoel helemaal naar voren staat, is de armsteun dan nog bruikbaar? Ik heb bij diverse auto's meegemaakt dat ik lekker kan steunen maar mijn vrouw er niets aan heeft. Aangezien deze Picanto van haar is ga ik er uiteraard niks mee doen waar zij niets aan heeft.

• 6 maanden later...
Geplaatst

De originele armsteun passend bij mijn zwart/wit bekleding is asociaal duur zeg, €249 (incl. Montage) !!!

Zit ook aan een armsteun te denken, ben ik gewend uit mijn 307SW en vind het erg prettig om er één te hebben.

Geplaatst

Die van citybug vind k juist niet zo handig

Tijdens het rijden als je iets wilt pakken uit je middenarmsteun bakje

Moet je het onderste gedeelte vasthouden anders als je hem van boven wil openmaken

Gaat de onderkant mee naar boven.. Bijmijn vorige zelfde armsteun(fiat) was dit niet het geval.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...