PicantoRacer Geplaatst 15 Januari, 2014 Geplaatst 15 Januari, 2014 Hoi allemaal, Ik ben op zoek naar een armsteun die past in de Kia Picanto 2013. Alleen de originele die ik steeds tegenkom (een leren variant) vind ik niet mooi. Ik wil gewoon een stoffe armsteun. Enig idee waar ik die kan vinden? Alvast bedankt! Groetjes Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 15 Januari, 2014 Geplaatst 15 Januari, 2014 Hier bv, maar zo zijn er legio bedrijven die dit aanbieden. Even op google zoeken en je vind ze zo. http://www.citybugparts.nl/webshop.html?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=300&category_id=135 Quote
Specialmade Geplaatst 15 Januari, 2014 Geplaatst 15 Januari, 2014 Hoi allemaal, Ik ben op zoek naar een armsteun die past in de Kia Picanto 2013. Alleen de originele die ik steeds tegenkom (een leren variant) vind ik niet mooi. Ik wil gewoon een stoffe armsteun. Enig idee waar ik die kan vinden? Alvast bedankt! Groetjes Hier heb ik die voor onze Picanto gekocht. Nog steeds erg tevreden. Grtz. Specialmade Quote
Jack_z Geplaatst 15 Januari, 2014 Geplaatst 15 Januari, 2014 ik heb ook die van citybug, bevalt me uitstekend past goed op de midden console en met 4 kleine schroefjes vastgezet, ik ben al zo aan die arm steun gewend dat ik moeite heb als ik in een andere auto rij waar er geen een in zit, genoeg ruimte tussen de stoelen om hem op te klappen indien nodig. en prijsverschil met een originele is teveel, ook als je de stoel wat meer naar voren schuif kan je het deksel ook meesschuiven, maar aangezien ik de enige ben die in de kia rijd is dat geen probleem Quote
Marco1968 Geplaatst 15 Januari, 2014 Geplaatst 15 Januari, 2014 Via marktplaats kwam ik een hele mooie armsteun tegen bij LoWeb uit Groesbeek. past perfect op het achterste deel van de middenconsole, 4 schroefjes en klaar. Pasklaar voor de Picanto voor 49euro. Quote
Picanto Bram Geplaatst 16 Januari, 2014 Geplaatst 16 Januari, 2014 Had je zeker meteen de laatste ?,........staat er niet meer bij op MP http://www.marktplaats.nl/verkopers/2721792.html?sortBy=price&sortOrder=increasing Quote
PicantoRacer Geplaatst 19 Januari, 2014 Topic Starter Geplaatst 19 Januari, 2014 Bedankt voor de tips! Het gaat diegene worden van Citybugparts.nl Quote
Jack_z Geplaatst 19 Januari, 2014 Geplaatst 19 Januari, 2014 Bedankt voor de tips! Het gaat diegene worden van Citybugparts.nl toen ik hem bij citybug op ging halen want er naar toe rijden was net zoveel als de verzendkosten, zette hij hem er gelijk maar even in en dat zonder verdere kosten, ik kreeg zelfs een kop koffie tijdens het wachten was ook in 5 minuten gebeurd en tot op heden geen spijt van gehad Quote
Jannic Geplaatst 19 Januari, 2014 Geplaatst 19 Januari, 2014 Als de bestuurdersstoel helemaal naar voren staat, is de armsteun dan nog bruikbaar? Ik heb bij diverse auto's meegemaakt dat ik lekker kan steunen maar mijn vrouw er niets aan heeft. Aangezien deze Picanto van haar is ga ik er uiteraard niks mee doen waar zij niets aan heeft. Quote
World Cup Black Geplaatst 5 Augustus, 2014 Geplaatst 5 Augustus, 2014 De originele armsteun passend bij mijn zwart/wit bekleding is asociaal duur zeg, €249 (incl. Montage) !!! Zit ook aan een armsteun te denken, ben ik gewend uit mijn 307SW en vind het erg prettig om er één te hebben. Quote
ErikVliet Geplaatst 6 Augustus, 2014 Geplaatst 6 Augustus, 2014 Die van citybug vind k juist niet zo handig Tijdens het rijden als je iets wilt pakken uit je middenarmsteun bakje Moet je het onderste gedeelte vasthouden anders als je hem van boven wil openmaken Gaat de onderkant mee naar boven.. Bijmijn vorige zelfde armsteun(fiat) was dit niet het geval. Quote
World Cup Black Geplaatst 8 Augustus, 2014 Geplaatst 8 Augustus, 2014 Zal de dealer eens vragen of er nog een beetje korting van af kan, daar moeten ze toch bakken met winst op halen !! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.