Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Hoi allen.

Ff een vraagje over de claxon in de Rio.

Er zit er eentje achter het rooster boven de bumper en eentje van voor de wagen gezien links tegen het binnenspatbord,een kleinere dan die achter het rooster zit.

Iemand enig idee waar die kleine voor is?

Groet,Rob.

Posted

door de boel opslot te doen en dan een mintje of wat later met alleen de sleutel of door middel van door de deur handel binnen je deur of motor kap te openen dan zou deze moeten gaan toeteren

Posted

nu we het toch over alarm hebben hoe kan je die testen ? 

Auto op slot, ruit inslaan?

  • Like 1
Posted

nee hoor zelfs dan gaat hij niet af hahhaha

er zit immers geen interieur detectie op

maar als ze dan de deur open doen dan heb je de toeters aan het toeteren :wink:  :wink:  

Posted

Die toeter van ons is alweer bijna versleten, zo klinkt ie trouwens ook hahaha. Ik laat wel een keer zo'n treinhoorn erin zetten, is ook wel leuk

  • Like 1
Posted

nou na al die negatieve berichten over de kia toeter ga ik het niet eens proberen, als er wat is doe ik het raam wel open en scheld iedereen de huid vol :P

Posted

Die toeter van ons is alweer bijna versleten, zo klinkt ie trouwens ook hahaha. Ik laat wel een keer zo'n treinhoorn erin zetten, is ook wel leuk

Doen !

ga je echt van genieten, zekers met zo'n gebakkie.

 

 

In mijn Canta+ heb ik nu de nepper Stebel uit Korea.
Ze worden ook steeds goedkoper lijkt wel.
 
Dat ding verwarmt mijn hele motorruimte en dashboard (vanwege hogere plaatsing)
 
En manmanman wat een genot !
 
En natuurlijk alleen mogelijk gemaakt door de heren pimpmasters :wink:
  • Like 1
Posted

Bedankt voor de antwoorden.

Die kleine is idd voor het alarm,en het testen doe je zo:

Ga in de auto zitten en sluit hem met je afstandbediening.

Na 25-30 seconden gaat het lampje van de cv uit en kun je uitstappen.

Dan gaat ie af,maar of iemand van dat geluidje onder de indruk is ga ik zwaar betwijfelen.....

P.S uitzetten met je afstandbediening.

Posted

Heb een Stebel gemonteerd tegen het binnenscherm.

Ga deze parallel aansluiten met de bestaande claxon zodat ze beiden tegelijk werken.

Moet kunnen,toch?

Posted

Ik zou wel een relais gebruiken en de Stebel vanaf de accu voeden (met een zekering ertussen).

De Stebel trekt volgens mij flink wat meer stroom dan de standaard astmatische geit die Kia monteert.

  • Like 1
Posted

Ik zou wel een relais gebruiken en de Stebel vanaf de accu voeden (met een zekering ertussen).

De Stebel trekt volgens mij flink wat meer stroom dan de standaard astmatische geit die Kia monteert.

Is volgens bevriende automonteur niet nodig.

Gewoon parallel aan bestaande claxon verbinden.

Ga het van het weekend ff doen.

Posted

Zou toch relay kabel nemen.draadjes zijn wel heel dun

Verstuurd van mijn GT-S6802 met Tapatalk

  • Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...