bigwade Posted November 19, 2013 Posted November 19, 2013 http://www.kiaclub.nl/topic/9091-testdrive-kia-optima/#entry80142 We zijn nu 648 dagen verder en er zit werkelijk geen enkele progressie in. Gesloten, dicht en vooral niet welkom. 1 Quote
Jack_z Posted November 19, 2013 Posted November 19, 2013 tis de geheime werkplaats van de pimpmasters Quote
Specialmade Posted November 20, 2013 Posted November 20, 2013 @bw, Erg mooie foto. Ik vraag me telkens af hoe krijgt hij het voor elkaar. (lichte vorm van jaloezie) Grtz. Specialmade Quote
xtra40 Posted November 20, 2013 Posted November 20, 2013 tis de geheime werkplaats van de pimpmasters Was het maar waar Maar bij ons word je wel vriendelijk ontvangen 5 Quote
bigwade Posted November 21, 2013 Author Posted November 21, 2013 @bw, Erg mooie foto. Ik vraag me telkens af hoe krijgt hij het voor elkaar. (lichte vorm van jaloezie) Grtz. Specialmade Gewoon heenrijden, stoppen, uitstappen, Canon S100 aanzetten, klik en gauw die warme auto weer in. Thuis een toefje snapseed er overheen en klaar. BTW sommige Akerslooters zijn van ellende maar onder de plu gaan vissen omdat dat kot dicht is. Treurig toch ? . 2 Quote
Specialmade Posted November 21, 2013 Posted November 21, 2013 Gewoon heenrijden, stoppen, uitstappen, Canon S100 aanzetten, klik en gauw die warme auto weer in. Thuis een toefje snapseed er overheen en klaar. BTW sommige Akerslooters zijn van ellende maar onder de plu gaan vissen omdat dat kot dicht is. Treurig toch ? . Dus zo makkelijk is het vak van fotograaf. (heb ik toch het verkeerde beroep gekozen) Grtz. Specialmade Quote
Smart Posted November 27, 2013 Posted November 27, 2013 Enkel en alleen omdat jij de deur niet tijdig dicht deed......nu hebben zij voortijdig de deur dicht gedaan! Is het pontje misschien uit de vaart genomen of komt het pakijs in de winter tot aan de beruchte drempel? Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.