Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

toetsverlichting bestuurdersportier

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo Allen,

Ik heb nu een paar weken mijn Rio Superpack en het viel me laatst op dat de 4 toetsen van de raambediening wel verlicht zijn, maar de toetsen van de spiegelverstelling, raamblokkering en om de spiegels in te klappen niet verlicht zijn.

Het valt me pas sinds een week of zo op, dus nu vraag ik me af of deze wel of niet verlicht horen te zijn.

Vind het zo raar dat de helft van de toetsen wel verlicht is en de andere helft niet.

kan iemand van jullie bevestigen of ze wel of niet verlicht zijn ?

thanks,

stef

Geplaatst

thanks, hoef ik me daar niet druk om te maken.

persoonlijk vind ik dat een misser, zo heel veel duurder zal dat toch niet geweest zijn.

(ja ja ja....ik geef het toe...ben een beetje een detailfreak :wink:  )

Geplaatst

Ik had het ook meteen opgemerkt,

Als je in het donker je spiegels wil afstellen dan is het voelen waar die schakelaars zitten.

Echt jammer dit, waarom niet meteen alle knoppen verlicht.

Groet,

Eric

Geplaatst

Het valt mij nu pas op dat bij mijn Rio de knoppen op het stuur wel verlicht zijn, maar de knoppen op de handels aan het stuur van de richtingaanwijzer/verlichting (links) en de ruitenwissers (rechts) niet verlicht zijn. Zo kan ik niet zien hoe bijvoorbeeld de verlichting staat. Is dit eigenlijk normaal?

• Like 1
Geplaatst

Bij mij wel hahahahahhaha maar alleen bij het instappen zo dat ik niet in de knoop raak met me pedaalen

Ben nu zo ver dat ik het onder het rijden niet meer nodig heb om steeds te kijken welk pedaal ik in moet trappen :wink: ;-)

• Like 4

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...