Tator Geplaatst 15 December, 2013 Geplaatst 15 December, 2013 Sinds kort maakt de aircopomp van mijn Picanto herrie, het lijkt net een stofzuiger Als ik de motorkap open doe hoor je het heel duidelijk en als ik de airco afzet is het geluid ook weg Hoort dit zo, mijn Picanto is pas 2 maanden jong Quote
SHEDAI Geplaatst 15 December, 2013 Geplaatst 15 December, 2013 Als ik garage zit en me vrouw komt de oprit oprijden met airco aan hoor ik het ook. Ik denk dat die geluid vrij normaal is maar als je het toch niet vertrouw toch maar even naar dealer. Quote
John Kanon Geplaatst 15 December, 2013 Geplaatst 15 December, 2013 Doet die van mij ook,en ook bij andere auto´s hoor je het vaak heel duidelijk,lijkt me gangbaar. Quote
Murcielaygo Geplaatst 17 December, 2013 Geplaatst 17 December, 2013 Als de A/C-compressor draait zal ook de koelventilator gaan draaien om voldoende lucht door de condensor te trekken. Ik denk dat dat is wat je hoort, is volkomen normaal. Quote
Creative Name Geplaatst 18 December, 2013 Geplaatst 18 December, 2013 Klinkt idd als een stofzuiger die airco maar ik vind het persoonlijk niet echt storend... Quote
Tator Geplaatst 19 December, 2013 Topic Starter Geplaatst 19 December, 2013 tijdens het rijden houdt de wagen in en maakt de airco nog meer herrie. Ik ben toen gauw naar de dealer gereden en daar hebben ze geconstateerd dat de aircopomp stuk was. Voor een 2 maanden jonge wagen vind ik dat erg de pomp erg snel stuk gaat Ik vroeg mij af of dit een kwaal is bij de nieuwe Picanto of heb ik ik gewoon pech.... Quote
Jack_z Geplaatst 19 December, 2013 Geplaatst 19 December, 2013 vandaag ook uitgeprobeerd maar zoals Creative zeg niet storend, en dat jou pomp kapot gegaan is betekent nog niet dat het een kwaal is, denk gewoon een fabrieksfoutje kan gebeuren he als je iedere dag auto's of wat dan ook maak Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.