Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo Kia-ers,

Ik ben Costa oftewel: Olav en rij sinds 1 maand als trotse eigenaar in een nieuwe Picanto Titanium Silver 1.0 Comfort Pack 5-deurs. Nog nooit een nieuwe auto gehad, dus na 25 tweedehands auto's een hele nieuwe belevenis. Deze maand met veel plezier al veel topics nageplozen en een hoop geleerd. Dus ik denk dat ik binnenkort met wat vragen kom. Een eerste vraag is: hoe krijg ik een fotootje van mijn Picanto aan de linkerkant (ik ben niet zo handig in die dingen ...).

Groeten, Olav

Geplaatst

Hallo Olav,

Gefeliciteerd met je nieuwe Kia.

Foto toevoegen? Ga rechtsboven op de site daar staat je naam. Als je dat aanklikt zie je MIJN PROFIEL. aanklikken en dan zie je iets lager BEWERK MIJN PROFIEL staan. Ook weer aanklikken en dan zie WIJZIG JE FOTO staan. Daarna selecteer je de gewenste foto en OPSLAAN. dan heb je een profiel foto zoals ik daar de band heb staan. Veel succes.

DIGGER

• Like 2
Geplaatst

Bedankt DIGGER, lukt evenwel niet om een Picasafoto toe te voegen ...

Geplaatst

Bedankt DIGGER, lukt evenwel niet om een Picasafoto toe te voegen ...

Waarschijnlijk is de foto te groot, teveel kb's.

Foto verkleinen (max. 200 kb) en daarna plaatsen.

suc6

Grtz.

Specialmade

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...