Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Volgens mij kan je de buitenkap boven het knipperlicht er zo af trekken bij een Picanto, misschien dat ik er zo bij kom. Ik kijk morgen tijdens de lunch wel ff op m'n werk want ik heb alleen een botte schroevendraaier en een bromtol hier in huis hahaha 

Sorry, even een oud topicje omhoog schoppen, zodat ik geen nieuwe hoef te starten.

Ik heb het forum doorgezocht, maar kan geen duidelijk antwoord vinden.

Ik ga morgen de spiegelkappen van mijn Picanto vervangen voor nieuwe die ik zelf gespoten heb, en ik wil graag zeker weten of ik ze inderdaad gewoon eraf kan trekken.

Er zitten een paar klipjes aan de binnenkant, moet ik die niet eerst losklikken met een schroevendraaier ofzo.

En aan welke kant moet ik beginnen trekken, aan de kant van de auto, of aan de buitenkant?

Het gaat trouwens om de spiegels zonder ingebouwd knipperlicht op een Picanto 5 deurs uit 2014.

• 10 maanden later...
Geplaatst

Zo zeg dan werken ze wel heel erg traag bij jou dealer ik doe 2 complete spiegels demonteren en uit elkaar halen binnen 45 minuten en hun hoeven alleen maar even een voetje te vervangen die met 3 schroefjes vast zit hahahahahajab

maar dat zijden ze ook tegen mij toen ie voor een beurtje ging hij is net klaar meneer en toen was het half 5 maar mijn auto heeft van af haf 10 stil voor de deur gestaan dus je moet niet allea geloven wat ze zeggen

Hoe verwijder je de zijspiegels? (van buitenaf, met glas te verwijderen, of van binnenuit?)

Vroeger bij mn picanto, simpel van binnenuit 3 moertjes lossen.

Bij Rio blijkbaar volledig anders, heb vandaag binnenbekleding van portier weggenomen, maar kan je haast niet bij.

Alvast thx voor reactie

grtn

Geplaatst

Om de spiegel te kunnen verwijderen moet je eerst een kapje weghalen die om het voetje heen zit

Deze moet je eerst aan de zijkanten los maken en dat naar voren trekken dan zie je de bouten en stekker zitten

Pas wel op met dat kapje in het midden zit een klemmetje die je snel afbreekt dus voorzichtig aan

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...