rightone Posted January 9, 2014 Posted January 9, 2014 Hallo Allemaal, Het viel me laatst op dat er een streep onder de zijspiegels zit denk door afwatering van de spiegels? dit zit er al een tijdje zit en nu is de vraag hoe krijg je dit weg met gewoon water/sop?! grtx, Quote
xtra40 Posted January 9, 2014 Posted January 9, 2014 die moet je met poets weg halen het is een soort roest aanslag van het gecorodeerde aluminium wat in die spiegel voet zit er zit daar ook een afwaterings gaatje in het afdichtings rubber http://www.kiaclub.nl/topic/12415-strepen-door-water-bij-buitenspiegels/ Quote
sander-utreg Posted January 9, 2014 Posted January 9, 2014 zoek even op de forum. Dit is vaker ter spraken gekomen Quote
rightone Posted January 9, 2014 Author Posted January 9, 2014 ja dat heb ik gedaan op zijspiegels, enz maar daarmee kwam ik niet verder.....meestal zoek ik eerst op het forum voordat ik een vraag stel Quote
Jack_z Posted January 9, 2014 Posted January 9, 2014 http://bit.ly/1hA2KPl dat linkje komt me zo bekend voor ? Quote
Joencis Posted March 17, 2014 Posted March 17, 2014 Ff een oud topic uit de sloot halen hoor! Heb het probleem net aangekaart bij de dealer toen ik een afspraak maakte voor winterbandenwissel en het is bekend bij KIA en er komt een terugroepactie o.i.d. waarbij de spiegelvoet vervangen word en de strepen worden uit de lak gepoetst. 2 Quote
xtra40 Posted March 17, 2014 Posted March 17, 2014 dat is goed nieuws dat betekend dat ik nog heel even verder ga wachten met het modificeren van mijn spiegel 1 Quote
sander-utreg Posted March 17, 2014 Posted March 17, 2014 ik heb bij mijn uitvoering geen last hier van --- eind 2013 Quote
Joencis Posted March 17, 2014 Posted March 17, 2014 Misschien dat die al de nieuwe spiegelvoeten heeft Quote
keetje Posted March 17, 2014 Posted March 17, 2014 ik wacht met spanning op een terugactie, anders blijf ik om de zoveel tijd gewoon poetsen Quote
cees Posted March 18, 2014 Posted March 18, 2014 ben benieuwd of dit voor iedereen geldt lijkt mij wel ik had er een sticker op zitten 7jaar garantie Quote
Joencis Posted March 18, 2014 Posted March 18, 2014 Een terugroepactie heeft zowiezo niet met garantie te maken dacht ik. Mijn motor heeft onlangs een terugroepactie gehad voor de rempomp en die gold voor alle gsx-r modellen vanaf 2005! Als iets niet naar behoren werkt moet het vervangen worden. Quote
Huizebakker Posted March 18, 2014 Posted March 18, 2014 De modificatie schijnt al beschikbaar te zijn. Gisteren heeft mijn Rio de 30.000 km beurt gehad, helaas heeft Joencis zijn post voor mij 1 dag te laat gepost! Had nog 2 andere garantie gevalletjes, hier is een aanvraag voor gedaan bij Kia. Vandaag gebeld, ze kunnen de modificatie voor de spiegels al uitvoeren. Ze nemen hem als 3e punt mee in de garantie aanvraag. Quote
Nimo Posted March 18, 2014 Posted March 18, 2014 lijkt mij wel ik had er een sticker op zitten 7jaar garantie HAD?! je weet wel als je de stikker weghaald dat dan je garantie komt te vervallen he! De modificatie schijnt al beschikbaar te zijn. Gisteren heeft mijn Rio de 30.000 km beurt gehad, helaas heeft Joencis zijn post voor mij 1 dag te laat gepost! Had nog 2 andere garantie gevalletjes, hier is een aanvraag voor gedaan bij Kia. Vandaag gebeld, ze kunnen de modificatie voor de spiegels al uitvoeren. Ze nemen hem als 3e punt mee in de garantie aanvraag. welke andere punten had je nog meer? Quote
Huizebakker Posted March 19, 2014 Posted March 19, 2014 HAD?! je weet wel als je de stikker weghaald dat dan je garantie komt te vervallen he! welke andere punten had je nog meer? Achterruitverwarming 1 draad werkte niet (meer?) en de signalering van de middelste achtergordel werkt niet meer. Quote
Joencis Posted March 24, 2014 Posted March 24, 2014 GVD!! Vrijdag mijn winterbanden eraf laten halen en meteen de modificatie van de spiegels gehad en nog een update van de software voor de kachel (nooit problemen mee gehad maar goed...). Zie ik tijdens het wassen dat er onder en net naast mijn rechterspiegel opeens allemaal kleine krasjes zitten Ben je GVD zo zuinig op je auto, breng je hem naar een DEALER waarvan je verwacht dat ze toch secuur aan je auto werken ontdek je zoiets!! Heb geprobeerd met mijn vinger ze weg te poetsen maar twee zijn zo diep dat je er met je nagel in kunt dus dat word niks. Quote
xtra40 Posted March 24, 2014 Posted March 24, 2014 GVD ben je wel meteen terug geweest met je bevindingen ??? Quote
plattie Posted March 24, 2014 Posted March 24, 2014 Zo dat is flink balen zeg! Zeker geen reclame voor het bedrijf! Quote
Joencis Posted March 24, 2014 Posted March 24, 2014 GVD ben je wel meteen terug geweest met je bevindingen ??? Ontdekte het gisteren pas en vandaag geen tijd gehad maar ga morgen maar ff langs. Als ze nou in ieder geval hadden gezegd dat ze tijdens het sleutelen per ongeluk iets geraakt hadden okee, maar gewoon niks zeggen... Quote
xtra40 Posted March 24, 2014 Posted March 24, 2014 nee ik snap het ongelukje kan altijd maar er dan over zwijgen ben benieuwd met wat voor antwoord ze op de proppen komen Quote
sander-utreg Posted March 26, 2014 Posted March 26, 2014 bij mij kwamen we afgelopen zaterdag er achter dat mijn Kia dealer een paneel heeft teruggeplaatst waarvan de helft was afgebroken... nee... kia heeft de klantenservice hoog in het vaandel staan... NOT 1 Quote
theomonika Posted March 26, 2014 Posted March 26, 2014 ja dat heb de pimpmaster maar gemaakt voor je Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.