Loes90 Posted November 30, 2023 Posted November 30, 2023 Goede avond, Vorig jaar een andere kabel in mijn auto laten bouwen door de KIA Dealer hier zodat ze automatisch open en dichtgaan bij het openen/sluiten van de auto. Helaas bleek dit iets anders te zijn, de buitenspiegels gaan open als de motor start en dicht als de auto op slot gaat. Normaal gesproken helemaal oké maar nu met deze kou niet handig! Mij was verteld dat ik ze in de winter gewoon open kon zetten maar in de praktijk lukt dit niet. Heeft iemand dit "probleem" ook en/of heeft de oplossing voor dit probleem? Quote
xtra40 Posted November 30, 2023 Posted November 30, 2023 Maar je spiegels moeten wel enorm vast gevroren zijn willen ze niet meer open of dicht klappen en mocht dit het geval zijn zijn de spiegels er voor beveiligd dus laat je niet bang maken verder is dit met het orginele setje vaak zo dat je dit niet meer kan regelen met de orginele spiegel knop helaas word deze zet niet altijd juist aangesloten Quote
Recommended Posts