Erik2 Posted May 27, 2022 Posted May 27, 2022 (edited) Bij mijn nieuwe Kia e-Niro Dynamicline+ model kantelen de buitenspiegels niet als ik de versnelling in R zet. Ook niet als ik vooraf of achter de verstelling van de buitenspiegels uit neutraal zet in L of R. Dit zou volgens de garage wel zo moeten werken. Maar helaas. Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn? Overigens kan ik in de gebruiksaanwijzingen niets vinden over deze optie. Edited May 27, 2022 by Erik2 Quote
Adrie Koorn Posted May 27, 2022 Posted May 27, 2022 Het knopje voor het verstellen van de spiegels in de rechter of linker stand zetten. Dus alsof je de spiegels wilt stellen. Dan zou het moeten werken. In de middenstand blojven ze gewoon in de normale stand staan. Quote
Erik2 Posted May 27, 2022 Author Posted May 27, 2022 Bedankt, helaas werkt dit niet zo blijkbaar bij de DynamicLine+. De garage kwam hier ook zo mee, maar die lijken ook niet te weten dat dit blijkbaar bij de Dynamicline+ niet beschikbaar is. Jammer, maar geen ramp hoor. Quote
Guest Posted May 30, 2022 Posted May 30, 2022 Een van de eerste dingen die ik uit heb gezet. Vond het alleen maar heel irritant. Quote
Recommended Posts