Ga naar inhoud

Buitenspiegels veranderen van stand


Mol5

Aanbevolen Berichten

kun je ook aangeven wanneer dit gebeurt? Random? Naar mijn weten kunnen de spiegels op de e-Niro op de volgende momenten uit zichzelf kantelen/van positie veranderen:

Bij achteruit rijden kunnen ze kantelen zodat je de stoeprand beter kunt zien (mits je de knop om de spiegels te selecteren op L of R hebt staan. Knop In het midden, dan staat deze functie uit)

Bij het instellen samen met je zitpositie. Als je je zitpositie hebt gevonden en de spiegels ook goed hebt ingesteld, kun je deze posities opslaan. (zet de auto in P, druk op SET en dan de nr van de positie).

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb het hopelijk met het opnieuw instellen van de zitposities opgelost. Zoniet zal ik proberen te achterhalen wanneer het precies gebeurt.

Van dat kantelen bij het achteruitrijden wist ik niets. Op zich handig als ze ook weer terug kantelen.

Alvast bedankt!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 4 weken later...

Helaas is de mate van kantelen niet in te stellen. Dat kon wel bij mijn Citroën C5 uit 2007. Daar kon je per spiegel instellen hoever die kantelde als je de auto in achteruit zette. Wel zo fijn, want net als in de gewone stand is dat heel persoonlijk.

Bovendien laat ik dan graag mijn linker spiegel in de gewone stand, zodat ik het verkeer in de gaten kan houden, terwijl de rechter spiegel een beetje gekanteld is zodat ik én stoeprand, én iets meer van de omgeving kan zien.

In de e-Niro kantelen die spiegels teveel, waardoor ik de omgeving niet meer in de gaten kan houden. Die functie gebruik ik daarom helaas niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...