Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Hallo,

 

zijn er op dit forum nog andere mensen die een uitnodiging gekregen hebben van Kia Motors Nederland om de lancering van de Kia GT Ride game bij te wonen in het Kia Experience Center in Breukelen?

 

Zie onderstaande:

 

Geachte heer/mevrouw, Graag nodigen we u uit voor de exclusieve lancering van de nieuwste Kia game, de GT RIDE.
Maak uw eigen tracks en race hier als eerste op tijdens deze unieke avond. Race tegen internationale tegenstanders via Facebook en maak kans op mooie prijzen.            

 

Uitnodiging: 

  • Alleen voor GT-rijders en pers
  • Onder het genot van een hapje en drankje praten over de GT en GT Ride
  • Unieke mogelijkheid om als eerste de game te spelen

Met speciale parkeerplaatsen voor uw eigen GT’s staat u centraal tijdens deze speciale avond.

 

 

Zijn er nog mensen die van de partij zijn deze avond?

Waarschijnlijk, zoals 't er nu naar uitziet, ga ik zelf van de partij zijn, alleen is het voor mij ca. 200km en terug...

 

Gr,

Dennis

Posted

ja jammer dat het alleen voor de GT rijder is 

had er graag heen gegaan met me rio Sports  :wink:  :wink:

Maar die van je broer kan weer wel want die is bestempeld als de Rio GT :wink:

Posted

Dennis ik ben nieuw op dit forum maar het lijkt me leuk om er aanwezig te zijn al kan ik me niet meer aanmelden! Of er zit een foutje in het inlogscherm.

Ik ben heel benieuwd naar GT rijders en hun bevindingen.

 

Misschien tot dinsdag.

 

Groet Jekol

 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...