Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo,

zijn er op dit forum nog andere mensen die een uitnodiging gekregen hebben van Kia Motors Nederland om de lancering van de Kia GT Ride game bij te wonen in het Kia Experience Center in Breukelen?

Zie onderstaande:

Geachte heer/mevrouw, Graag nodigen we u uit voor de exclusieve lancering van de nieuwste Kia game, de GT RIDE.
Maak uw eigen tracks en race hier als eerste op tijdens deze unieke avond. Race tegen internationale tegenstanders via Facebook en maak kans op mooie prijzen.            

Uitnodiging: 

• Alleen voor GT-rijders en pers
  • Onder het genot van een hapje en drankje praten over de GT en GT Ride
  • Unieke mogelijkheid om als eerste de game te spelen

Met speciale parkeerplaatsen voor uw eigen GT’s staat u centraal tijdens deze speciale avond.

Zijn er nog mensen die van de partij zijn deze avond?

Waarschijnlijk, zoals 't er nu naar uitziet, ga ik zelf van de partij zijn, alleen is het voor mij ca. 200km en terug...

Gr,

Dennis

Geplaatst

ja jammer dat het alleen voor de GT rijder is 

had er graag heen gegaan met me rio Sports  :wink:  :wink:

Maar die van je broer kan weer wel want die is bestempeld als de Rio GT :wink:

Geplaatst

Dennis ik ben nieuw op dit forum maar het lijkt me leuk om er aanwezig te zijn al kan ik me niet meer aanmelden! Of er zit een foutje in het inlogscherm.

Ik ben heel benieuwd naar GT rijders en hun bevindingen.

Misschien tot dinsdag.

Groet Jekol

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...