Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Via de dealer, maar goedkoper via internet, kan je zo een juist wiel met band bestellen. Dat past in de kofferbak als je de bergvakjes eruit haalt. Ook de bovenste bak met afdek kan uit elkaar zodat je het bovendeel kunt gebruiken. Als je winterbanden hebt, gooi je een van die als reserve achterin en andersom.

Ik vind zo'n plaksetje maar niks, hoewel ik het nooit heb geprobeerd.

Geplaatst

Ik wel, de band liep nog steeds langzaam leeg, en je band is gelijk waardeloos. Inplaats van 10 euro voor een prop, nu een strop van 190 euro voor een nieuwe band.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Ik heb wel eens na een lekke band met het thuisbrengertje van m'n C'eed SW gereden maar dat is ook geen pretje.

Helemaal niet als je lek rijdt in France op zwarte zaterdag. Sta je 's middags  in de rij bij Feu Vert om een afspraak te maken om je lekke band te laten vervangen die dan pas op maandag middag klaar is.

Gelukkig stond ik toen al op de camping.

Geplaatst

Mijn Pica heeft in twee jaar al twee keer op de thuisbrenger gestaan...

Geen pretje, maar in beide gevallen had ik met een bus reparatieprut niks aan kunnen vangen.

De eerste keer moest ik uitwijken, wat me een gescheurde wang opleverde rechtsvoor. De tweede instantie vond een 7cm lange schroef het nodig via het loopvlak naar binnen en de wang naar buiten te treden...

In beide gevallen was de enige oplossing een nieuwe band, de laatste moet ik nog vervangen; was toch tijd voor winterbandjes, dus waarom een nieuwe op de velgenboom hangen?

De schroef heeft ook nog eens een stukje uit mijn velg gesleten in de paar honderd meter naar een veilige wisselplek. Hopelijk is dat weg te balanceren ofzo...

Geplaatst

Ondanks dat dit (reservewiel/thuiskomertje) niet direct gerelateerd is aan de C'eed.

Ben ik heel blij met mijn gewone reservewiel :clap:

En dan past er nog heel veel in die ruimte............. heerlijk, zo'n lege kofferbak!

Geplaatst

Imis, ik denk dat dit ook aan de Ceed gerelateerd is omdat ik moch kiezen voor n reservewiel en n plaksetje. In n vlaag van dementie koos ik voor de plakset, heppik nu toch wel beetje spijt.  :surrender:   Kga toch zoeke naar tuiskomer via t Intahnet. En een krikkie.

Nog meer meningen/ervaringen zeer welkom.

Geplaatst

Imis, ik denk dat dit ook aan de Ceed gerelateerd is omdat ik moch kiezen voor n reservewiel en n plaksetje. In n vlaag van dementie koos ik voor de plakset, heppik nu toch wel beetje spijt.  :surrender:   Kga toch zoeke naar tuiskomer via t Intahnet. En een krikkie.

Nog meer meningen/ervaringen zeer welkom.

Ben je geboren met sms-vingers.....of is je toetsenbord in de vaatwasser geweest? Ik mis een aantal klinkers en medeklinkers...!

Suc6 met zkn....!

dsc01967pu0_zps4d922aec.jpg

• Like 3
Geplaatst

Nou wij konden niet kiezen (niet gevraagd althans), maar bij een lekke band laten we gewoon de ANWB (lees Kia assistent) komen.

Jullie heb dus ook n plakset....maaruh....jullie rijde ook wellis int buitenland. Lees item #6 eens van dit topic, k moet r niet aan denke....

Geplaatst

Ben je geboren met sms-vingers.....of is je toetsenbord in de vaatwasser geweest? Ik mis een aantal klinkers en medeklinkers...!

Suc6 met zkn....!

Je leert t wel.... :clap:

• Like 1
Geplaatst

Jullie heb dus ook n plakset....maaruh....jullie rijde ook wellis int buitenland. Lees item #6 eens van dit topic, k moet r niet aan denke....

Maar wij rijden niet op zwarte zaterdag in Franrijk, al hebben we 4 reservebanden. Maar ieder zijn keus uiteraard. Ik denk maarzo hoevaak rij je lek, ik heb éěn keer een lekke band gehad in mijn auto carrière. Neemt niet weg dat ik een reserve wiel wel prettiger vind, maar ik wil geen losse velg in de auto hebben onder de achtermat.

Geplaatst

Onze Rio was ook voorzien van zo'n plakset. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er weinig vertrouwen in in heb. 
Krik gekocht en zomers is één van de winterbanden reservewiel en 's winters één van de zomerbanden.

Geplaatst

Onze Rio was ook voorzien van zo'n plakset. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er weinig vertrouwen in in heb. 

Krik gekocht en zomers is één van de winterbanden reservewiel en 's winters één van de zomerbanden.

En hoe heb je dat liggen dan als ik vragen mag?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...