Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Bedankt voor het snelle antwoord. Zien er heel gaaf uit komt ook vooral door de kleurstelling. Maar zijn wel prijzig of ik lees het verkeerd 700 $ per wiel?

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

Geplaatst

Bedankt voor het snelle antwoord. Zien er heel gaaf uit komt ook vooral door de kleurstelling. Maar zijn wel prijzig of ik lees het verkeerd 700 $ per wiel?

nee dat heb je goed gezien beetje duur maar dit soort velgen kan je vast goedkoper krijgen

Geplaatst

Ja precies alleen dan niet hand gemaakt.

nee presies maar dat zie je toch niet als die met die wielen voorbij rijd  of van een afstandje  :wink:  :wink:

Geplaatst

Ja idd replica velgen. Maar niet om beledigend te zijn of iets in die vorm. Maar dan maar geen velgen. Of echt of niet.Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

Ja dat is een keus, maar dan is€ 700 niet duur hoor. Ik vind het persoonlijk belachelijk veel geld voor een velg.

Geplaatst

Ja idd replica velgen. Maar niet om beledigend te zijn of iets in die vorm. Maar dan maar geen velgen. Of echt of niet.

als daar de middelen voor zijn zeg ik ja je hebt gelijk 

maar er zijn er die zijn minstens net zo mooi voor een brok minder geld

• Like 1
Geplaatst
als daar de middelen voor zijn zeg ik ja je hebt gelijk

maar er zijn er die zijn minstens net zo mooi voor een brok minder geld

Ja dat bedoel ik. Zoveel geld en in het andere onderwerp over de evolution velgen gaf ik vrijwel dezelfde velgen aan voor rond 1000. Echte borbet velgen.

Geplaatst

Nou voor 1 velg vind ik het ontzettend veel geld. De velgen die ik nu op het oog heb zijn ong 700 -800 met banden.Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

Ja maar deze zijn niet hand gemaakt. Ik bedoel voor een hand gemaakte velg is het niet duur. Ik geef het er ook niet aan uit hoor.

Geplaatst
Ja maar deze zijn niet hand gemaakt. Ik bedoel voor een hand gemaakte velg is het niet duur. Ik geef het er ook niet aan uit hoor.

Dat ben ik helemaal met je eens voor handgemaakte velgen zijn ze niet duur.

Maar voor prive is het over priced naar mijn smaak.

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...