Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo!

Ik ben Jeroen, ik woon in België. 

Ik heb juist de kia pro ceed besteld en ben nu wat ideeën aan het op doen voor hem nog mooier te maken :D

normaal gezien zou hij in april in de garage zijn

Groetjes, Jeroen 

Gast e49memling
Geplaatst

Welkom, Jeroen uit belgië. Ik heb mijn Ceed besteld in Ninove, daar spraken ze van 3 maand leveringstermijn. Dat zou dus eind maart worden.

Een CRDI, een benzine?

Geplaatst

hallo Jeroen,

gefeliciteerd met die pro ceed. Waardeloos, wah, dat wachte.... ik had dat vorig jaar, van half september tot eind november met een ceed. Jaja, die int avatarretje. Deze is alleen digitaal "mooier" gemaakt, dat kost niks.....nederlander, wah? :clown:

Geplaatst

Nederlander....

Kan Tuis nog steeds niet vinden met google maps.

Misschien bij de volgende update..

• Like 1
Geplaatst

Welkom, Jeroen uit belgië. Ik heb mijn Ceed besteld in Ninove, daar spraken ze van 3 maand leveringstermijn. Dat zou dus eind maart worden.

Een CRDI, een benzine?

Ik heb de mind versie 1.4 gepakt meer dan genoeg voor mij. Wel benzine met diesel ben ik niet zo veel

De mijne is besteld in Nijlen en zou rond april hebben dus 3 maanden wachttijd ook

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...