Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Deze camera heeft een CMOS sensor, ik zou toch eerder gaan voor een camera met een CCD sensor. CCD heeft een beter beeld kwaliteit en minder ruis.

P.s. Zelf heb ik ook "nog" een camera met een CMOS sensor.(kreeg deze gratis bij mijn witson)

image_url-1869-1401390466.jpg

image_url-1869-1401781463.jpg

Geplaatst

De witson heb ik van een mede forum lid overgenomen en kreeg deze camera er gratis van hem bij.

Voordeel van de losse camera  t.o.v. de kenteken uitvoering vindt ik ook dat je de kijk hoek kan instellen en de camera in het midden van de auto zit.

Ik heb de auto eerst geparkeerd en toen de camera zo gedraaid dat het STOP streepje precies op de stoeprand uitkwam. 

P.s. de ruis is vooral 's avonds te zien.

• 6 jaar later...
Geplaatst
Op 26-1-2014 om 17:14, xtra40 zei:

lees het forum even goed door deze is al vaak langs gekomen

maar het beste is om deze LINKS achter en dan achter het lichte paneel 

daar zit een witte stekker en dan zit in de achterste rij aan de linker kant een groene draad dit is voor het achter uit rij licht 

458540_107697879387082_1194893030_o.jpg

Hi @xtra40, enig idee welke groene draad je moet hebben voor stroom van het achteruitrijlicht? De link naar je afbeelding is helaas niet meer geldig, en de andere gesprekken op dit forum noemen dit helaas ook niet.

Ik heb meerdere kabels doorgemeten wanneer de auto in zijn achteruit staat, maar helaas geen succes. Voor de zekerheid, de plus draad van de multimeter op een van de kabelconnectors en de negatieve hou ik tegen het metaal van de auto. Ik heb de kabels ook deels bloot gelegd om er zeker van te zijn dat ze goed contact maken. Dit is wel de witte stekker waar je het over hebt, maar deze leidt volgens mij niet naar het achteruitrijlicht. Deze bleek alleen in de achterklep te zitten en leidt dus naar boven.

Het gaat om een Kia Rio 2013 Super pack met parkeersensoren en OEM achteruitrijcamera (die vervangen moet worden). De radio is al vervangen.

IMG_20210511_160449.jpg

IMG_20210511_160505.jpg

IMG_20210511_160836.jpg

Geplaatst

die draad zit in de grote stekker die achter dat witte bekledings deel hangt niet in die kleine stekker naar het achterlicht 

draad achter.jpg

• Like 2
  • 2 jaar later...
Geplaatst
Op 26-1-2014 om 17:14, zei xtra40:

lees het forum even goed door deze is al vaak langs gekomen

maar het beste is om deze LINKS achter en dan achter het lichte paneel 

daar zit een witte stekker en dan zit in de achterste rij aan de linker kant een groene draad dit is voor het achter uit rij licht 

draad achter.jpg

Hoe krijg ik de panelen los om bij deze stekker te komen @xtra40? Is daar een handleiding/stappenplan voor? Heb alle spullen klaar voor mijn achteruitrijcamera, alleen enkel nog verbinden naar deze stekker

Geplaatst

Hi all,

Ik heb door dit forum het idee gekregen een achteruitrijcamera te installeren op mijn Rio 3. Ik las over de stekker links in de kofferbak achter de bekleding. Die is gevonden! Alleen... welk draadje moet ik hebben? Er werd gesproken over een groene draad, t lukt mij alleen niet om de juiste te vinden. Wie weet welke ik moet hebben??

20231006_161632.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...