Wimis on Geplaatst 6 Februari, 2014 Geplaatst 6 Februari, 2014 Beste allemaal, zoals jullie kunnen zien aan mijn onderschrift, sparen mijn vrouw & ik Winkelwagenmuntjes. Al enige tijd zijn we bezig met een dealer (zijn) interesse te wekken om gezamenlijk een nieuwtje uit te brengen! Helaas is dit met een dealer niet gelukt dus hebben we plannen om dit zelf te ontwerpen en aan de man/vrouw te brengen. Als eerste wordt gedacht aan overige verzamelaars, kennissen van ons en wellicht zijn er hier ook liefhebbers voor een dergelijke munt aan de sleutelbos? Uiteraard voor dat je naar het productie bedrijf gaat maak je een ontwerp van die munt. Zo in die begin fase wil ik dat graag met jullie delen. Wellicht zitten er hier nog heldere ideeën tussen die we kunnen gebruiken! Dus hierbij mijn vraag: Wat vinden jullie hiervan? Ik dacht dat het rode logo met chromen letters de laatste KIA logo is......... Laat maar van jullie horen. Met vriendelijke groet, Wim Spies. 1 Quote
Jack_z Geplaatst 6 Februari, 2014 Geplaatst 6 Februari, 2014 Wim ik moet je teleurstellen kia heeft al een winkelwagen muntje maar die zit in een sleutelhanger verwerkt en kan je er uitdrukken, ik zal even foto proberen te maken, ik heb die bij mijn pica van de dealer gekregen oops sorry zie nu net dat die van Autohaag zeeuw is Quote
Wimis on Geplaatst 6 Februari, 2014 Topic Starter Geplaatst 6 Februari, 2014 Dat kan Jack, er zijn dealers die dat wel al hebben. We hebben dan ook al 2 KIA muntjes in onze verzameling zitten en wellicht komt er 1tje bij omdat wij dat leuk vinden 1 Quote
Jack_z Geplaatst 6 Februari, 2014 Geplaatst 6 Februari, 2014 ik zeg die 2e transparant met in het rood het kia embleem Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 6 Februari, 2014 Geplaatst 6 Februari, 2014 Leuk idee Wimis, ja dat is volgens mij ook het laatste logo. Als je ze in kleur maakt beschadigd het wel snel denk ik bij gebruik. Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 6 Februari, 2014 Geplaatst 6 Februari, 2014 Ik vind dit systeem wel prettig. Zit nu 13 jaar ongeveer aan mijn bos en nooit verloren. Dat hoor je met die muntjes met een gat nog wel eens. Maar dit zal ook wel duurder zijn. Quote
Wimis on Geplaatst 6 Februari, 2014 Topic Starter Geplaatst 6 Februari, 2014 Wim ik moet je teleurstellen kia heeft al een winkelwagen muntje maar die zit in een sleutelhanger verwerkt en kan je er uitdrukken, ik zal even foto proberen te maken, ik heb die bij mijn pica van de dealer gekregen oops sorry zie nu net dat die van Autohaag zeeuw is Ook deze AHZ zit in onze verzameling 2 Quote
mika kjelld Geplaatst 6 Februari, 2014 Geplaatst 6 Februari, 2014 een heel leuk idee wimnis ik vind de 3de wel mooi om te zien maar de rode springt er wel mooi uit Quote
Murcielaygo Geplaatst 6 Februari, 2014 Geplaatst 6 Februari, 2014 Leuk idee, de tweede vind ik het mooist. Heb je al een muntje van CZ? Quote
Jack_z Geplaatst 6 Februari, 2014 Geplaatst 6 Februari, 2014 de pica is al een boodschappen auto dus ik rij ermee daar de Appie heen, best wel handig Quote
Wimis on Geplaatst 6 Februari, 2014 Topic Starter Geplaatst 6 Februari, 2014 Leuk idee, de tweede vind ik het mooist. Heb je al een muntje van CZ? Al diverse Maar er zou alweer een nieuwe zijn en moeilijk aan te komen.......... het zal toch niet? Quote
Wimis on Geplaatst 6 Februari, 2014 Topic Starter Geplaatst 6 Februari, 2014 de pica is al een boodschappen auto karretje.........dus ik rij ermee daar de Appie heen, best wel handig Zie het al helemaal voor mij............ met de Pica langs de schappen en laden maar.......... 1 Quote
Jack_z Geplaatst 6 Februari, 2014 Geplaatst 6 Februari, 2014 ik spaar mooie vrouwen die winkel wagentjes duwen kunnen we zaken doen ? Quote
Wimis on Geplaatst 6 Februari, 2014 Topic Starter Geplaatst 6 Februari, 2014 ik spaar mooie vrouwen die winkel wagentjes duwen kunnen we zaken doen ? Er over praten kan altijd Quote
Murcielaygo Geplaatst 6 Februari, 2014 Geplaatst 6 Februari, 2014 Ik heb het tweede CZ-muntje, gekregen van een collega. Dus helaas niets bijzonders Quote
xtra40 Geplaatst 6 Februari, 2014 Geplaatst 6 Februari, 2014 ik vind de eerste ook het mooist die springt er zeker uit mocht het tot productie komen dat teken ik bij deze vast in 1 Quote
bigwade Geplaatst 6 Februari, 2014 Geplaatst 6 Februari, 2014 Leuk Wim, maar ik denk dat je dat even via de KCG richting importeur moet regelen. Naam, kleur en lettertype komt nogal nauw en kan rechten-technisch beschermd zijn. Als ze het zien zitten kunnen ze ook zomaar eens voor de kosten op willen draaien 1 Quote
Wimis on Geplaatst 6 Februari, 2014 Topic Starter Geplaatst 6 Februari, 2014 Leuk Wim, maar ik denk dat je dat even via de KCG richting importeur moet regelen. Naam, kleur en lettertype komt nogal nauw en kan rechten-technisch beschermd zijn. Als ze het zien zitten kunnen ze ook zomaar eens voor de kosten op willen draaien Is daar een link van of contact persoon? die wij kunnen benaderen hierover.......... goeie tip trouwens! 1 Quote
bigwade Geplaatst 6 Februari, 2014 Geplaatst 6 Februari, 2014 Is daar een link van of contact persoon? die wij kunnen benaderen hierover.......... goeie tip trouwens! Ik denk aan een Smart, Warmentuuter, mika kjelld, Specialmade............ 1 Quote
Wimis on Geplaatst 6 Februari, 2014 Topic Starter Geplaatst 6 Februari, 2014 Bericht gestuurd naar Mika Quote
Smart Geplaatst 6 Februari, 2014 Geplaatst 6 Februari, 2014 Ik denk aan een Smart, Warmentuuter, mika kjelld, Specialmade............ Toevallig, daar dacht ik ook meteen aan......! 2 Quote
Wimis on Geplaatst 6 Februari, 2014 Topic Starter Geplaatst 6 Februari, 2014 Toevallig, daar dacht ik ook meteen aan......! Ook u heeft PB, net als Mika Quote
Smart Geplaatst 6 Februari, 2014 Geplaatst 6 Februari, 2014 Yep, ontvangen! Morgen gaat er een mail naar de PR manager bij KMNL m.b.t. rechten en sponsoring. Wordt vervolgd! Quote
Specialmade Geplaatst 6 Februari, 2014 Geplaatst 6 Februari, 2014 Yep, ontvangen! Morgen gaat er een mail naar de PR manager bij KMNL m.b.t. rechten en sponsoring. Wordt vervolgd! Kijk dat is de spirit, direct actie Grtz. Specialmade Quote
bigwade Geplaatst 6 Februari, 2014 Geplaatst 6 Februari, 2014 Yep, ontvangen! Morgen gaat er een mail naar de PR manager bij KMNL m.b.t. rechten en sponsoring. Wordt vervolgd! Neem deze even mee http://bit.ly/1eCCvF2 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.