Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Kijk dat is de spirit,  direct actie  :yes:

Grtz.

Specialmade

Ja mooi hee.....................

We wachten de berichten af!

Geplaatst

Ik vind deze ook wel leuk.....als winkelwagenmuntje! m7S-SQBXiLruJTqa4XRla7g_zps83e17cbb.jpg

• Like 1
Gast Warmentuuter
Geplaatst

idee is leuk alleen het model kan beter  :wink:  :wink:

Hee hou je het leuk.  :-)  :-)

Geplaatst

Ik vind deze ook wel leuk.....als winkelwagenmuntje! m7S-SQBXiLruJTqa4XRla7g_zps83e17cbb.jpg

Zag ik die niet laatst door je shirt heen "shinen"

• Like 2
Geplaatst

Vanwege privé-omstandigheden kon ik de mail namens de KCG afgelopen vrijdag niet verzenden.

Ik heb zoëven een mail uit naam van de KCG verzonden naar het management bij Kia. In de mail

heb ik specifiek gevraagd om uitsluitsel over de juridische gevolgen i.v.m. merkrecht en heb een

voorstel tot sponsoring gedaan.

Antwoord maar even afwachten.....

• Like 3
Geplaatst

Update: nog geen antwoord of ontvangstbevestiging mogen ontvangen.

Geplaatst

denk dat kia het muntje wel wil maken, maar er zelf een kia winkelwagentje voor aan het ontwikkelen is, met ISG zodat als je bij de fruit afdeling staat je karretje blijf staan :P

• Like 1
Geplaatst

Ik voel de hete adem van het forum....het zal niet aan mij liggen, maar ik had onderhand wel een antwoord verwacht. Helaas alleen niet de tijd om er achter aan te gaan. Misschien morgen even prikken....

Geplaatst

Ik voel de hete adem van het forum....het zal niet aan mij liggen, maar ik had onderhand wel een antwoord verwacht. Helaas alleen niet de tijd om er achter aan te gaan. Misschien morgen even prikken....

dat u de poging waag is al respectabel, het eind oordeel kan u niets aan doen

• Like 1
Geplaatst

Uniseks Kia sleutelhanger, met voor hem een bieropener en voor de vrouw een muntje voor een winkelwagen. Gezien bij de Mediamarkt voor vijf euroejenuqej.jpgu5ybyqes.jpg

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Inderdaad!

Dat is een sleutelhanger met het KIA logo en een blank muntje aan de achterkant.

Deze items worden ook gespaard door verzamelaars, echter niet door ons :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...