Murcielaygo Geplaatst 9 Februari, 2014 Geplaatst 9 Februari, 2014 Gelukkig ook een man-vriendelijke commercial. Heb al vaak zat gehoord dat ik in een vrouwenauto reed, ook met de Aygo en daarvoor de 100NX... 1 Quote
Specialmade Geplaatst 9 Februari, 2014 Geplaatst 9 Februari, 2014 Gelukkig ook een man-vriendelijke commercial. Heb al vaak zat gehoord dat ik in een vrouwenauto reed, ook met de Aygo en daarvoor de 100NX... Wat zal jij nu een gelukkig mens zijn, kun je nu tenminste bewijzen dat het geen vrouwenauto is Vind het zelf trouwens ook geen specifieke vrouwenauto hoor !. Grtz. Specialmade 1 Quote
John Kanon Geplaatst 9 Februari, 2014 Geplaatst 9 Februari, 2014 Gelukkig ook een man-vriendelijke commercial. Heb al vaak zat gehoord dat ik in een vrouwenauto reed, ook met de Aygo en daarvoor de 100NX... Als je deze 3 auto´s achterelkaar hebt gereden,dan kan ik me die reactie wel voorstellen,ze hebben alledrie nu eenmaal dat imago,terrecht of niet. Al moet ik toegeven dat ik jaren geleden ook bijna een 100NX had gekocht. Was een schaarse 2 liter,maar de 2 eigenaresses en ik werden het niet eens over de prijs. Quote
Murcielaygo Geplaatst 9 Februari, 2014 Geplaatst 9 Februari, 2014 Ach, gelukkig vindt mijn vrouw me heel "metro"... Ik ben gewoon "in touch with my feminine side" en schaam me daar niet voor. Een nerd ben ik trouwens ook 1 Quote
John Kanon Geplaatst 9 Februari, 2014 Geplaatst 9 Februari, 2014 Pas maar op,straks denkt de wetenschap nog dat ze het mysterie van de missing link hebben opgelost.LOL Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.