Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Allemaal,

Toch maar even voorstellen. Mijn naam is Bart, leeftijd 28. Een dezer dagen een nieuwe Picanto ophalen bij de dealer. Een witte 1.0 5D ISG met comfort pack. Een tijd zitten twijfelen tussen de VW UP en de Picanto. De Kia is velen malen completer als het aankomt op 't interieur. Mijn vriendin vind de Kia ook beter rijden. Persoonlijk vond ik van niet, maar het verschil is te klein als ik kijk naar de uitrusting. Voor een paar honder euro meer rijden we een nieuwe auto met 7 jaar garantie, met meer opties en 5drs (UP was 2e hands). Hoofdzakelijk rijdt m'n vriendin er in. Heb dan ook mijn Audi S3 (8L) ingeruild op dit model en ik ga leasen. Toch vind ik het een erg leuk karretje die goed smoelt. Heb erg zin om hem binnenkort op te halen.

Mogelijk wat kleine updates in de loop der tijd. Sowieso als de bandjes op zijn andere velgen, zou ook graag led-achterlichten en projectiekoplampen hebben zodra ik deze goedkoop op de kop kan tikken. Nu geen noodzaak.

Geplaatst

Spannend... en slaaploze nachten! :online2long:  :yes:

Welkom op het forum en veel lees- en postplezier toegewenst!

Geplaatst

Komt zeker goed, bedankt allemaal. 

Heb nog even wat doorgenomen over het 'inrijden'. Plan is om de eerste paar honderd km niet teveel toeren maken. Daarna wat meer afwisseling in het toerental, zo nu en dan hoog, maar zeker niet te lang. Ook gelezen dat de lak de eerste paar weken nog wat tijd nog heeft om zich uit te harden? Zal wel niet van toepassing zijn bij die van mij. Wordt uit voorraad 2013 geleverd. Uiteraard wel met nieuw kenteken.

Verder erg benieuwd naar het verbruik :). Met 1:18 ben ik blij, 1:16 kan ik ook wel mee leven. Naja de A3 reedt 1:10 gemiddeld (voornamelijk stad). Waren dan ook wel 210 paarden met 1450kg.  

Geplaatst

Welkom.

w.b. inrijden; gewoon mee rijden met de meute en niet steeds als eerste bij het volgende rode stoplicht aan willen komen.

• Like 1
Geplaatst

w.b. inrijden; gewoon mee rijden met de meute en niet steeds als eerste bij het volgende rode stoplicht aan willen komen.

En als je nu vooraan rijdt.....?

File? waar file?

• Like 1
Geplaatst

En als je nu vooraan rijdt.....?

File? waar file?

Grappig, zo had ik em nog niet bekeken.

Hier hebben we, zelfs in de stad, ook dubbelbaans wegen.

Daar had ik w.b. de buitengebieden nog niet bij stil gestaan...

Geplaatst

Daar had ik w.b. de buitengebieden nog niet bij stil gestaan...

Huppeltrutje.....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...