Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Gast Vitara 2
Geplaatst

deze heb ik van af de andere kant af gefotografeerd

persoonlijk vind ik het een klote foto geworden

13508864_662372620586269_461986218617331

Het is idd een beetje lullig foto geworden.
Geplaatst

Geen idee wat je bedoelt. Ik ken Wessingtange, dat ligt vlakbij mijn achtertuin, maar de rest kan ik niet thuisbrengen. 

Zoek even op " Höfte " en "Uitkijktoren". Heeft me 2 dagen gekost om met hulp van de buurtbewoners de toren te vinden. Dit is een foto van een brug in een fietspad richting Wessingtange met daarnaast een doorwaadbare plaats voor - ik denk - paard en wagen. Is 100 meter van die uitkijktoren :) Misschien dat je er zo uit komt.

Gast Vitara 2
Geplaatst

Misschien gewoon Google maps gebruiken

f72808b26347ba256c2cc5b17281bc9c.jpg

9777aaee54bdfe7a3cebb6d02eed6367.jpg

23e142b439e9849b2446de962570ee51.jpg

Zo beginnen ook de meeste urbex shoots. Met en beetje info uitzoeken waar het object is

Geplaatst

Zover was ik ook al hoor. Maar hier staat dus wessinghuize en eerder Wessingtange, wat hemelsbreed nog wel wat kilometers is en dan is "na nr12 afslaan" wat vaagjes voor mij.

Gast Vitara 2
Geplaatst

Zover was ik ook al hoor. Maar hier staat dus wessinghuize en eerder Wessingtange, wat hemelsbreed nog wel wat kilometers is en dan is "na nr12 afslaan" wat vaagjes voor mij.

Ik vond het ook allemaal vaag. Dus dacht eens kijken of ik er uit kan komen. Puzzelpagina op de kiaclub
Geplaatst

Mijn excuses. Maar jullie hebben plezier gehad. Inderdaad vanaf Höfte richting Wessingtange. huizen. Achter nr 12 begint het weggetje. Bij de scherpe linksaf naar de doorwaadbare plaats staat na 50 meter de uitkijktoren... :) En die staat dus nog niet of Google :)

Geplaatst

Mijn excuses. Maar jullie hebben plezier gehad. Inderdaad vanaf Höfte richting Wessingtange. huizen. Achter nr 12 begint het weggetje. Bij de scherpe linksaf naar de doorwaadbare plaats staat na 50 meter de uitkijktoren... :) En die staat dus nog niet of Google :)

Excuses zijn niet nodig hoor, zo kom je virtueel nog eens ergens en leer je meteen dat Höfte niet in duitsland ligt (daar zocht ik eerst) :) Is die uitkijktoren de moeite om eens naartoe te tuffen?

Gast Vitara 2
Geplaatst

Helemaal met AngeLique eens...Excusses zijn niet nodig.  Heeft me even een uurtje zoeken gekost (ben echt niet bekend in die omgeving) maar uiteindelijk de toren en de doorwaardplaats virtueel gevonden.

P.s.in Google maps zijn wel al 360° foto's te vinden waar de toren op staat.

https://www.google.nl/maps/@53.0453186,7.0692739,3a,15y,282.71h,88.92t/data=!3m8!1e1!3m6!1s-k-q26Aft-F0%2FVyJf_xxxNeI%2FAAAAAAAAGfE%2FwINn2vsXozMm7YwQ7vnx0wBDgP23WECVQCLIB!2e4!3e11!6s%2F%2Flh4.googleusercontent.com%2F-k-q26Aft-F0%2FVyJf_xxxNeI%2FAAAAAAAAGfE%2FwINn2vsXozMm7YwQ7vnx0wBDgP23WECVQCLIB%2Fw203-h101-n-k-no%2F!7i8704!8i4352

• 3 weken later...
Geplaatst

Excuses zijn niet nodig hoor, zo kom je virtueel nog eens ergens en leer je meteen dat Höfte niet in duitsland ligt (daar zocht ik eerst) :) Is die uitkijktoren de moeite om eens naartoe te tuffen?

Die doorwaadbare plaats even verderop is een tuf met een terreinwagen waard :)

De uitkijktoren is niet heel spannend. Je komt 6 meter hoger in het landschap. Op zich dan weer wel heel leuk. Je moet er zelf even geweest zijn.

• 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...