bigwade Geplaatst 14 April, 2014 Geplaatst 14 April, 2014 Leuke compositie, kan alleen geen scherp punt ontdekken ( in dit gaval misschien maar gelukkig ook ) Plaatje is wat klein en deze website doet er ook wat mee w.b. wolligheid. Op eigen server zetten met link is beter. 8 of 900 pixels breed max btw niks mis met zo'n prachtige auto Quote
Smart Geplaatst 14 April, 2014 Geplaatst 14 April, 2014 Tja, jullie kunnen een apart forum starten zie ik..... BTW! Kunnen jullie hier nog wat mee? Het geheugenkaartje kon nog gered worden...... Quote
bigwade Geplaatst 14 April, 2014 Geplaatst 14 April, 2014 Zo'n kaartje is het belangrijkste, de rest is even Apeldoorn bellen. Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 14 April, 2014 Geplaatst 14 April, 2014 BTW! Kunnen jullie hier nog wat mee? Het geheugenkaartje kon nog gered worden...... De camera van een warme bakker? Quote
Smart Geplaatst 14 April, 2014 Geplaatst 14 April, 2014 Ik denk een té hete hotshoe-aansluiting...... Quote
bigwade Geplaatst 9 Juni, 2014 Geplaatst 9 Juni, 2014 Handig leer-linkje w.b. foto tips: http://www.eoszine.nl/192655/Classroom.html (merk doet er niet zo toe, het zijn vrij algemene tips) NB zelf DOEN en DURVEN is altijd de beste leerschool. 4 Quote
Lique Geplaatst 9 Juni, 2014 Geplaatst 9 Juni, 2014 Leuke link BW! Gisteren was het weer Ferrari-aaidag op het circuit van Assen. Wij waren daar ook met de GPC-club en natuurlijk was 7D met aanhang ook mee De weersomstandigheden waren netjes gezegd...k*t met peren, maar al met al was ik niet ontevreden over de buit. Dus voor wie het kan verdragen dat er ook andere merken bestaan naast Kia...een impressie van "Viva Italia Assen 2014". https://www.flickr.com/photos/lique1304/sets/72157645121242273/ 1 Quote
rocksoff Geplaatst 10 Juni, 2014 Geplaatst 10 Juni, 2014 Tip: www.lightcatch.nl leuk foto forum Quote
Ivano Geplaatst 24 Juni, 2014 Geplaatst 24 Juni, 2014 Wat is er met die camera gebeurd? Lijkt wel of hij in de lava is gevallen! Quote
bigwade Geplaatst 24 Juni, 2014 Geplaatst 24 Juni, 2014 Canon heeft leuke cash-back acties deze zomer http://www.canon.nl/perfectsummer/ Voor de ZZPers; je kunt dat bedrag ook op je privėrekening laten storten Quote
Seafox Geplaatst 24 Juni, 2014 Geplaatst 24 Juni, 2014 Nou dan gaan we maar eens kijken voor een leuke camera Quote
bigwade Geplaatst 24 Juni, 2014 Geplaatst 24 Juni, 2014 Ik heb eigenlijk te weinig verstand van Nikon en andere merken om goed advies te geven. Als er anderen zijn die die kennis wel hebben plaats dat gerust. Acties/tips/links etc. Dit is beslist geen Canon-only topic ! Quote
bigwade Geplaatst 24 Juni, 2014 Geplaatst 24 Juni, 2014 Zijn er mensen die GoPro achtige cameraatjes hebben en daar leuke dingen mee doen ? Quote
Remko .me Geplaatst 24 Juni, 2014 Geplaatst 24 Juni, 2014 wij hebben er 1tje gehad.. grootste gemis: beeldschermpje...... eigenlijk alleen bedoeld voor on ride video's enzo... actie Quote
Seafox Geplaatst 24 Juni, 2014 Geplaatst 24 Juni, 2014 M'n Pa heeft een GoProtje, is er erg tevreden mee. Maakt vaak op namens op het werk. Quote
bigwade Geplaatst 24 Juni, 2014 Geplaatst 24 Juni, 2014 eigenlijk alleen bedoeld voor on ride video's enzo... actie en in Amersfoort-noord wordt dat lastig. Maar je kunt er w.b. filmpjes wel te gekke dingen mee doen. w.b. geen display; alles voor je camera komt er gewoon op ! lijkt me geen raketwetenschap Voor jong geluk en baby's minder geschikt Bevallen jullie nieuwe camera's ? . Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 24 Juni, 2014 Geplaatst 24 Juni, 2014 Ik ben een nikonfan, maar dat is gewoon zo gegroeid. Ik durf best te beweren dat er voor de gemiddelde consument geen verschil zit in een camera van Nikon en Canon. Dit ga ik natuurlijk niet vertellen op het Nikon forum. Ook niet dat tokina , Sigma enz ook goede lenzen maken. Zelf heb ik "natuurlijk " alleen nikkor lenzen. Maar dat alleen omdat ik een mooie set over heb kunnen nemen. Dus koop gewoon waar je je lekker bij voelt. Quote
bigwade Geplaatst 24 Juni, 2014 Geplaatst 24 Juni, 2014 Misschien kan jij ons bij houden met Nikon wistudatjes, dan sta ik er hier niet alleen voor. Zomer is begonnen, vakanties komen er aan, dus go-go-go-go ! Forumleden gaan vanwege die goedkope auto's vet en veel op vakantie maar nu de plaatjes nog ! Quote
Wimis on Geplaatst 24 Juni, 2014 Geplaatst 24 Juni, 2014 Na ongeveer 6 jaar met de Canon Ixus75 gewerkt te hebben is het tijd voor een nieuwe. 1 van de mogelijkheden voor ons is de Makro stand voor de winkelwagenmuntjes. Na enige rondgang en keuzes afvinken hebben wij deze gekocht: Samsung WB202F Mooi compacte camera voor de huis-, tuin- en keuken foto's! Die gaat natuurlijk mee met de testrit morgen (Sportage3 2.0 TD aut) Net als de statief voor nog mooiere foto's. Quote
Seafox Geplaatst 24 Juni, 2014 Geplaatst 24 Juni, 2014 Ik heb eigenlijk te weinig verstand van Nikon en andere merken om goed advies te geven. Als er anderen zijn die die kennis wel hebben plaats dat gerust. Acties/tips/links etc. Dit is beslist geen Canon-only topic ! Ik ga (zoizo) voor een canon (70d) . Heb teveel toeters en bellen van canon om over te stappen naar Nikon of Sony of een ander merk. Is ook zo gegroeid haha via school en werk. Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 24 Juni, 2014 Geplaatst 24 Juni, 2014 Ik ga (zoizo) voor een canon (70d) . Heb teveel toeters en bellen van canon om over te stappen naar Nikon of Sony of een ander merk. Is ook zo gegroeid haha via school en werk. Zou idd dan ook minimaal voor de 70d gaan. Ik zit nog vast aan mijn Nikon D300 ik zou graag een D7100 willen hebben (net nieuwe auto dus dat zit er ff niet in.) Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.