Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ik dacht dat ik van de bank af schoof toen ik de prijs zag :wink::wink:

moet wel zeggen dat het resultaat wat uit zo een camera komt verbazingwekkend is. Heb tijdens een PS-workshop een RAW file van mogen bewerken. We zaten daar met een tiental doorwinterde met ons mondje open tot aan de grond. :)
Geplaatst

ik dacht dat ik van de bank af schoof toen ik de prijs zag  :wink:  :wink:

buiten de prijs vind ik hem gewoon te groot als dashcam ? ;)

• Like 2
Geplaatst

Ik zit ernstig te twijfelen om een goede camera te kopen, wordt die iPhone kwaliteit een beetje zat. Er is een aanbieding hier bij de plaatselijke fotobink voor de Canon 1200D, iemand daar ervaring mee?

Geplaatst

die 1200D niet maar ik heb pas die Eos 600D gekocht , maakt hele mooie plaatjes en ik ben nog meer aan het ontdekken wat die camera in huis heeft

Geplaatst

^^ ikmken het toestel niet, maar zo aan de specs te zien is het een heel leuk instapmodelletje. Ze hebben allemaal een handleidng en een groen blokje, dus dat gaat helemaal goed komen :)

• Like 3
Geplaatst

Ding is binnen, prachtig !

Zeker voor dat geld.

.

Komen er ook nog Fotookes van de aangekochte spulletjes? Ik zeg doen!

Geplaatst

Ik zit ernstig te twijfelen om een goede camera te kopen, wordt die iPhone kwaliteit een beetje zat. Er is een aanbieding hier bij de plaatselijke fotobink voor de Canon 1200D, iemand daar ervaring mee?

Ja alle plastic Canon reflexen zijn eigenlijk aanraders voor het geld.

Dat heeft vooral te maken met de uitstekende gratis software om er nog meer van te maken dan je al dacht.

NB betere plaatjes maken kost vooral TIJD en heeft minder met camera's/lenzen te maken :wink:

• Like 1
Geplaatst

En het spul is nog stevig ook. Vandeweek viel me de hele camera zo uit de achterbak op het asfalt...en alles leefde nog. (pjieuw)

• Like 1
Geplaatst

En het spul is nog stevig ook. Vandeweek viel me de hele camera zo uit de achterbak op het asfalt...en alles leefde nog. (pjieuw)

Een 7D kan dat misschien hebben, de plastic varianten niet echt.

Maar het framework inside is metaal en zo lang je die dingen niet laat vallen gaat het goed.

Er zijn overigens rubber covers/skins voor diverse camera's, zoek maar eens op eBay.

Geplaatst

Vind je de 1200 te ingewikkeld voor een starter? Heb er namelijk geen reedt verstand van….

Misschien is dit wat voor je

http://www.dpreview.com/reviews/canon-powershot-sx50-hs

of

http://www.photographyblog.com/reviews/canon_powershot_sx50_hs_review/

Ik heb er één en de Kia ProCeed GT-testdrive foto's op dit forum zijn er mee gemaakt.

Geen losse lenzen, goed bereik, prima beeldkwaliteit en 1 ding wat je gewoon bij je kan hebben in een prut-tasje.

Prijs is gunstig, camera kan RAW beeldjes maken en heeft dezelfde uitstekende software die bij een reflex wordt geleverd.

Ik zeg doen :-)

prijzen:

http://www.kieskeurig.nl/digitale_camera/canon/powershot_sx50_hs/prijzen/bezorgen/1097499

• Like 1
Geplaatst

Heb hier een grip besteld voor de 550D (-700D)

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=231014880443&ssPageName=ADME:L:OC:NL:3160

22,40 euro incl. verzenden

Zo'n handgreep is heel handig.

Het pakt met grotere handen lekkerder vast en voor staande foto's heb je een 2e ontspan knop.

Nadeel; jij en je camera zien er (te) professioneel uit en dat kan op straat lastig zijn met mensen met korte lontjes.

Ding is binnen en past goed, voelt goed aan en werkt.

De accu houder erin prakken ging even wat lastiger maar loopt nu goed.

Blij mee, zeker voor het geld.

Ebay is eigenlijk geweldig als je weet wat je wilt hebben.

Heb vanmiddag nog wat close-up filters en filteradapters voor de SX50 besteld.

Het is allemaal eurootjes werk waar je hier de volle mep voor betaald.

• Like 2
Geplaatst

Ebay is eigenlijk geweldig als je weet wat je wilt hebben..........

Ik kom wel bij jou shoppen tegen de tijd dat ik mijn camera heb.....! :whistling:

Geplaatst

Ik kom wel bij jou shoppen tegen de tijd dat ik mijn camera heb.....! :whistling:

Dat zal misschien oktober zijn.

Kijk het even aan tot eind mei, daarna gebeurt er niks meer tot de Photokina sept.

1e/2e/3e week aug is aankondigingstijd voor Canon.

Geplaatst

Ach, ik heb geduld. Heb nu een Canon SX220 en die maakt ook leuke foto's voor de zomervakantie.

De nieuwe camera zal mij zeker gaan bevallen en daarom heb ik nog wel even geduld.

Toch, de rumours zijn er dat de camera ook nog in het voorjaar geïntroduceerd kan worden.

Geplaatst

Ik dacht dat jij een cursus ging organiseren? Ik ben zeker niet welkom....! :no:

Geplaatst

Hoe meer basis kennis er is des te beter.

De bigwade cursus staat nog helemaal niet vast, het is een idee..

• Like 1
Gast Warmentuuter
Geplaatst

Ik dacht dat jij een cursus ging organiseren? Ik ben zeker niet welkom....! :no:

Jij bent toch altijd welkom....... al zou je alleen maar in de weg lopen :-)

Dat is onze kracht.

Geplaatst

Met in de weg lopen, behoor ik tot één van de besten.

• Like 1
  • 2 weken later...
Geplaatst

Statiefje, kwam ik tegen op eBay

Ziet er niet gek uit, met balhoofd.

Incl verzenden 54,46 EU en daar kun je volgens mij geen buil aan vallen.

Beetje balhoofd doet al 75,- :wink:

Max hoogte is 1.51 !

http://www.ebay.com/itm/Beike-59-Aluminum-Camera-Tripod-360-Swivel-Ballhead-Canon-Nikon-Sony-SLR-/231194469378?pt=US_Tripods

Schiet me niet neer als het niks is :-)

Geplaatst

aangezien het woord bal erin voor kom kan ik dan best wel een beoordeling geven dunk mij,

het is een mooi statiefje met een stram BAL hoofd en ik vind de 3 benen uiterst erotisch, geheel is dus een charmante verschijning.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...