Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

• 1 maand later...
Geplaatst

Ik heb mezelf getrakteerd op een electrisch schuif/kanteldak en het is de nieuwe Webasto H300 comfort geworden. Geweldige aanvulling met dit weer. Ben er super blij mee. Hierbij een aantal plaatjes:

IMG_2739_zpse5687f65.jpg

IMG_2741_zps7735a427.jpg

IMG_2736_zpsb7dd60e0.jpg

IMG_2738_zps01f5cd04.jpg

IMG_2737_zpsbcefb811.jpg

• Like 1
Geplaatst

Ik heb mezelf getrakteerd op een electrisch schuif/kanteldak en het is de nieuwe Webasto H300 comfort geworden. Geweldige aanvulling met dit weer. Ben er super blij mee. Hierbij een aantal plaatjes:

IMG_2739_zpse5687f65.jpg

IMG_2741_zps7735a427.jpg

IMG_2736_zpsb7dd60e0.jpg

IMG_2738_zps01f5cd04.jpg

IMG_2737_zpsbcefb811.jpg

Ziet er mooi uit! wat heb je ervoor betaald? als ik mag vragen?

Geplaatst

het is de een schuifdak van Webasto. type: Hollandia 300 DeLuxe Large soft touch rollo

Prijs: € 879,00

Staat op de eerste pagina

Geplaatst

Het dak uit het eerste bericht is een heel ander dan dat uit bericht #30: http://www.kiaclub.nl/topic/15249-schuifdak-in-rio-geplaatst/page-2#entry159844

De Hollandia 300 Comfort is namelijk het allernieuwste dak in de 300-serie. Groter, andere bediening en anders van vorm.

En "dus" ook een stukje duurder, afhankelijk van de inbouw. Je kunt deze verkrijgen met verschillende binnenschalen

en met een nieuwe dakhemel. En de kosten hangen ook af van of het dakspant vervangen moet worden.

Als de financien het toelaten wil ik deze ook eentje laten plaatsen in mijn Picanto TA.

Met nieuwe hemel heb je het in de Pica over ongeveer EUR.1250,-

Met een schaal en zonder spant-werkzaamheden zit je op EUR.899,-

Geplaatst

Daar ben ik dan..heeft me niets gekost van mijn schatje gekregen :wink: Lief hé!  Ik heb het dak laten inbouwen in Schiedam bij autodaken.nl Het is inderdaad het nieuwste dak: Hollandia 300 Comfort zoals Murcielaygo aangeeft en de eerste welke in de Rio is ingebouwd als ik Webasto (leverancier) mag geloven. Ze hebben mijn auto daarom als mal gebruikt en ervaring opgedaan voor toekomstige Rio's. Ik heb gekozen om de hemelbekleding te vervangen want dat ziet er het mooiste uit. Tevens is de microfoon verplaatst en de hemellampjes achterin. Omdat het de eerste was heb ik een korting gekregen op de inbouw. Tarieven kloppen zoals Murcialaygo aangeeft. Ik zit er nu tussenin  :-)

IMG_2733_zpsd48caa6b.jpg

• Like 3

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...