Martin1977 Geplaatst 11 Februari, 2015 Geplaatst 11 Februari, 2015 http://www.kiaclub.nl/topic/17091-joey1988-kia-ceed-sw-super-pack-2012/ het is geen loskapje je moet heel het unitje er uit trekken Gaan we eens proberen. Quote
Joeyvb Geplaatst 12 Augustus, 2015 Geplaatst 12 Augustus, 2015 Zoals ik heb gelezen, moet ik bij mijn Pro Cee'd de lipjes aan de zijkant indrukken en dan moet hij los komen? Ik heb het geprobeerd maar misschien moet ik net wat meer kracht zetten? Bedankt voor de reactie! Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 12 Augustus, 2015 Geplaatst 12 Augustus, 2015 Zoals ik heb gelezen, moet ik bij mijn Pro Cee'd de lipjes aan de zijkant indrukken en dan moet hij los komen? Ik heb het geprobeerd maar misschien moet ik net wat meer kracht zetten? Bedankt voor de reactie Je moet inderdaad behoorlijk wat kracht zetten om ze eruit te halen. Ik deed het met een kleine schroevendraaier.. Succes... Quote
Martin1977 Geplaatst 12 Augustus, 2015 Geplaatst 12 Augustus, 2015 Ik heb bij onze cee`d sw een heel dun metalen plaatje geduwd bij de linker aan de rechterkant en bij de rechter aan de linkerkant. Je trekt dan de hele unit zo naar buiten. Staat veel mooier led verlichting. Quote
Joeyvb Geplaatst 12 Augustus, 2015 Geplaatst 12 Augustus, 2015 Je moet inderdaad behoorlijk wat kracht zetten om ze eruit te halen. Ik deed het met een kleine schroevendraaier.. Succes... Oke. Dank voor de snelle reactie. Ga ik dit proberen! Quote
Joeyvb Geplaatst 12 Augustus, 2015 Geplaatst 12 Augustus, 2015 Ik heb bij onze cee`d sw een heel dun metalen plaatje geduwd bij de linker aan de rechterkant en bij de rechter aan de linkerkant. Je trekt dan de hele unit zo naar buiten. Staat veel mooier led verlichting. Ja klopt, ik wil ook zsm led verlichting erin! Tips waar je die kan bestellen op internet? Quote
Jeroensw Geplaatst 12 Augustus, 2015 Topic Starter Geplaatst 12 Augustus, 2015 Welke afmetingen had dat plaatje ? Ik ben vooral benieuwd naar de dikte, leuk klusje voor mij voor zaterdag Quote
Joeyvb Geplaatst 12 Augustus, 2015 Geplaatst 12 Augustus, 2015 Welke afmetingen had dat plaatje ? Ik ben vooral benieuwd naar de dikte, leuk klusje voor mij voor zaterdag Jij bedoeld het bescherm plaatje van mijn foto? Ik heb het er nog niet uitgekregen dus heb niet kunnen meten Quote
Joeyvb Geplaatst 13 Augustus, 2015 Geplaatst 13 Augustus, 2015 Weet iemand waar ik deze lampjes kan halen maar dan in led vorm? Deze zitten namelijk in me kenteken verlichting. Maar wil hiervan nu led hebben. Alvast bedankt! Quote
bob Geplaatst 13 Augustus, 2015 Geplaatst 13 Augustus, 2015 het zijn t10 lampjes in welke winkel ze dit verkopen in led vorm geen idee online zijn ze volop te koop heb er zelf ook nog wel 10 in de achterbak Quote
Joeyvb Geplaatst 13 Augustus, 2015 Geplaatst 13 Augustus, 2015 het zijn t10 lampjes in welke winkel ze dit verkopen in led vorm geen idee online zijn ze volop te koop heb er zelf ook nog wel 10 in de achterbak Dankjewel voor de reactie. Denk dat ik ze heb! Ga morgen proberen. Nu beetje noodweer hier in Brabant! Quote
Da_JoJo Geplaatst 11 Oktober, 2015 Geplaatst 11 Oktober, 2015 W5W zijn het om precies te zijn, zelfde aansluiting als T10. ik heb ze hier gehaald http://www.banggood.com/Wholesale-1PC-Canbus-T10-194-168-W5W-5050-5-LED-SMD-Car-Side-Wedge-Light-Bulb-p-32270.html koste maar 89 cent p stuk en gratis verzending. zitten er nu al 2 maand in inmiddels en geven behoorlijk wat licht. Moest idd flink hard drukken met een schroevedraaier om ze er uit te krijgen. rechtse aan de rechterkant en linker aan de linkerkant hard indrukken en trekken werkte t beste. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.