Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

sorry dat iknog een keer met de vraag kom

wie heeft van de ceed sw de kentekenverlichting los gehad

ik wil graag ledjes plaatsen maar kom er niet bij

Posted

Wij komen zaterdag bij twee hele handige mannen van het forum. Gaan we wel vragen of ze er naar willen kijken als je dan nog geen antwoord hebt. :-)

Heej jullie ook ik ook 

• Like 2
Posted

maar sturen deed ie niet meer, zo zwaar beladen was ie :lol:

• Like 2
Posted

Wij komen zaterdag bij twee hele handige mannen van het forum. Gaan we wel vragen of ze er naar willen kijken als je dan nog geen antwoord hebt. :-)

wie zijn die mannen toch ik hoor daar wel meer over  ...

• Like 3
Posted

Ja, en niet anders dan lovende woorden.. Wat geheel terecht is, en spreek uit ervaring...

• Like 3
Posted

De zaterdag is om ik ben toch wel heel erg benieuwd of die handige mannetjes weten hoe ze zonder hamer het lampje eruit krijgen

Posted

He jeroen.

Nou ik ben er gisteren geweest maar geen tijd gehad om er naar te kijken. Stonden 3 auto's voor de deur met allerlei wensen.

Wordt vervolgd de volgende keer.

Posted

makkelijk te vinden de enige straat in Edam die altijd vol met Kia's staat :P ik moet er ook maar eens heen om in de weg te lopen :P

• Like 3
Posted

wie heeft van de ceed sw de kentekenverlichting los gehad

Ik heb bij mijn Kia net gisteren een kentekenlampje vervangen; bij de Picanto staat in het instructieboekje hoe je de kentekenverlichting loshaalt; 2 nokjes aan de zijkant indrukken en je trekt het licht-armatuurtje zo naar beneden.  Maar ik weet niet of dat bij de C'eed ook op die manier geregeld is.

Posted

In het instructie boekje staat het ook zo omschreven

Die nokjes zitten er niet

Ik denk dat de beste manier is met een brede strip proberen ze eruit te wippen

Met een schroevendraaier sloop je alles

• 11 months later...
Posted

Heeft iemand een foto van hoe het er uit ziet als je het kentekenglas los hebt zitten van de Kia Ceed Sw (2012) ?

Ik wil mijn kentekenverlichting graag vervangen maar ik krijg dat kapje echt niet fatsoenlijk los.

Dus iemand een foto of idee hoe ik deze fatsoenlijk los krijg?

Posted

Heeft iemand een foto van hoe het er uit ziet als je het kentekenglas los hebt zitten van de Kia Ceed Sw (2012) ?

Ik wil mijn kentekenverlichting graag vervangen maar ik krijg dat kapje echt niet fatsoenlijk los.

Dus iemand een foto of idee hoe ik deze fatsoenlijk los krijg?

Als er iemand op dit forum een oplossing weet hoor ik dit ook graag. In de Cee`d sw zitten ze namelijk anders gemonteerd dan in het instructieboekje staat.

Posted

Is het niet met 2 lipjes aan de zijkant? Zo zit het in de cee'd hatchback. Als het houdertje los is kan je dan deze een kwartslag draaien en komt het lampje eruit. Dit is gewoon een t10 steeklampje.

De lipjes klemmen idd goed vast ik doe gewoonlijk met een heel platte schroevendraaier tussen 1 lipje en de auto en dan zachtjes naar beneden buigen, trekken.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Posted

Dit is bij de Sw ook nog niet helemaal het geval want ik heb het laatst al geprobeerd maar kreeg het eigenlijk met geen mogelijkheid fatsoenlijk los en dan heb ik het alleen over het kunstof transparante kapje.