Jeroensw Posted February 25, 2014 Posted February 25, 2014 sorry dat iknog een keer met de vraag kom wie heeft van de ceed sw de kentekenverlichting los gehad ik wil graag ledjes plaatsen maar kom er niet bij Quote
Albert jan & Brigitte Posted February 25, 2014 Posted February 25, 2014 Wij komen zaterdag bij twee hele handige mannen van het forum. Gaan we wel vragen of ze er naar willen kijken als je dan nog geen antwoord hebt. 2 Quote
Seafox Posted February 25, 2014 Posted February 25, 2014 Wij komen zaterdag bij twee hele handige mannen van het forum. Gaan we wel vragen of ze er naar willen kijken als je dan nog geen antwoord hebt. Heej jullie ook ik ook 2 Quote
Albert jan & Brigitte Posted February 25, 2014 Posted February 25, 2014 Heej jullie ook ik ook Hoe weet jij over welke mannen we het hebben 1 Quote
Albert jan & Brigitte Posted February 25, 2014 Posted February 25, 2014 Kunnen we je Rio even bewonderen, want daar is na augustus wel wat aan veranderd als we het goed hebben bijgehouden 2 Quote
Seafox Posted February 25, 2014 Posted February 25, 2014 Er is het een en ander aan gedaan niet veel hoor 1 Quote
xtra40 Posted February 26, 2014 Posted February 26, 2014 Ja valt best mee wat er is gedaan het paste net aan allemaal in zijn auto om in een keer mee te kunnen nemen dus het valt best mee 4 Quote
Seafox Posted February 26, 2014 Posted February 26, 2014 maar sturen deed ie niet meer, zo zwaar beladen was ie 2 Quote
theomonika Posted February 26, 2014 Posted February 26, 2014 Wij komen zaterdag bij twee hele handige mannen van het forum. Gaan we wel vragen of ze er naar willen kijken als je dan nog geen antwoord hebt. wie zijn die mannen toch ik hoor daar wel meer over ... 3 Quote
Sjonster Posted February 26, 2014 Posted February 26, 2014 Ja, en niet anders dan lovende woorden.. Wat geheel terecht is, en spreek uit ervaring... 3 Quote
Jeroensw Posted March 2, 2014 Author Posted March 2, 2014 De zaterdag is om ik ben toch wel heel erg benieuwd of die handige mannetjes weten hoe ze zonder hamer het lampje eruit krijgen Quote
Albert jan & Brigitte Posted March 2, 2014 Posted March 2, 2014 He jeroen. Nou ik ben er gisteren geweest maar geen tijd gehad om er naar te kijken. Stonden 3 auto's voor de deur met allerlei wensen. Wordt vervolgd de volgende keer. Quote
Jeroensw Posted March 2, 2014 Author Posted March 2, 2014 Ok bedankt alvast mag ik vragen waar jullie samen sleutelen lijkt me leuk om eens langs te komen 1 Quote
xtra40 Posted March 2, 2014 Posted March 2, 2014 Onze vaste sleutel plaats is bij mij in Edam en je bent uiteraard altijd welkom 2 Quote
Jack_z Posted March 2, 2014 Posted March 2, 2014 makkelijk te vinden de enige straat in Edam die altijd vol met Kia's staat ik moet er ook maar eens heen om in de weg te lopen 3 Quote
Jeroensw Posted March 3, 2014 Author Posted March 3, 2014 Of een kia meeting een beetje centraal in nederland Quote
bigmac Posted March 3, 2014 Posted March 3, 2014 wie heeft van de ceed sw de kentekenverlichting los gehad Ik heb bij mijn Kia net gisteren een kentekenlampje vervangen; bij de Picanto staat in het instructieboekje hoe je de kentekenverlichting loshaalt; 2 nokjes aan de zijkant indrukken en je trekt het licht-armatuurtje zo naar beneden. Maar ik weet niet of dat bij de C'eed ook op die manier geregeld is. Quote
Albert jan & Brigitte Posted March 3, 2014 Posted March 3, 2014 Nope, bij de pro cee'd wel maar bij de sw is het een heel ander verhaal Quote
Jeroensw Posted March 4, 2014 Author Posted March 4, 2014 In het instructie boekje staat het ook zo omschreven Die nokjes zitten er niet Ik denk dat de beste manier is met een brede strip proberen ze eruit te wippen Met een schroevendraaier sloop je alles Quote
Joey1988 Posted February 10, 2015 Posted February 10, 2015 Heeft iemand een foto van hoe het er uit ziet als je het kentekenglas los hebt zitten van de Kia Ceed Sw (2012) ?Ik wil mijn kentekenverlichting graag vervangen maar ik krijg dat kapje echt niet fatsoenlijk los.Dus iemand een foto of idee hoe ik deze fatsoenlijk los krijg? Quote
Martin1977 Posted February 10, 2015 Posted February 10, 2015 Heeft iemand een foto van hoe het er uit ziet als je het kentekenglas los hebt zitten van de Kia Ceed Sw (2012) ? Ik wil mijn kentekenverlichting graag vervangen maar ik krijg dat kapje echt niet fatsoenlijk los. Dus iemand een foto of idee hoe ik deze fatsoenlijk los krijg? Als er iemand op dit forum een oplossing weet hoor ik dit ook graag. In de Cee`d sw zitten ze namelijk anders gemonteerd dan in het instructieboekje staat. Quote
chloso Posted February 10, 2015 Posted February 10, 2015 Is het niet met 2 lipjes aan de zijkant? Zo zit het in de cee'd hatchback. Als het houdertje los is kan je dan deze een kwartslag draaien en komt het lampje eruit. Dit is gewoon een t10 steeklampje. De lipjes klemmen idd goed vast ik doe gewoonlijk met een heel platte schroevendraaier tussen 1 lipje en de auto en dan zachtjes naar beneden buigen, trekken. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Joey1988 Posted February 10, 2015 Posted February 10, 2015 Dit is bij de Sw ook nog niet helemaal het geval want ik heb het laatst al geprobeerd maar kreeg het eigenlijk met geen mogelijkheid fatsoenlijk los en dan heb ik het alleen over het kunstof transparante kapje. Quote
bob Posted February 10, 2015 Posted February 10, 2015 http://www.kiaclub.nl/topic/17091-joey1988-kia-ceed-sw-super-pack-2012/ het is geen loskapje je moet heel het unitje er uit trekken 1 Quote
Recommended Posts