Ga naar inhoud

Kia Carens RP radio verwijderen


Filipke

Aanbevolen Berichten

Heeft er iemand enig idee hoe ik de navigatie unit kan verwijderen? Een handleiding, want ik zie nergens schroefjes of wat dan ook....

2014-03-01+12.05.23+%2528Custom%2529.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik zie geen uitsparingen, en om dat glanzend gedeelte te beschadigen, liever niet! Iemand hier die het al gedaan heeft? Mijn unit is namelijk kapot, ik krijg een nieuwe maar dit kan nog enkele weken/maanden duren eer ze deze kunnen plaatsen dus ik wou er voor die weken een andere insteken....daarmee de rare vraag! Deze is namelijk niet meer in voorraad en moet nog in China gefabriceerd worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites


zou ik niet doen als je dashboard je lief is

Zo zit het bij de Picanto, vandaar mijn idee dat dat hier misschien ook zo werkt.

Maar nu TS aangeeft dat hij tijdelijk een andere radio wil plaatsen; waarschijnlijk gebruikt de navigatie speciale stekkers.

Wil je echt een verloop gaan gebruiken voor die korte tijd?

Als je de tijdelijke al fatsoenlijk kunt monteren...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb ondertussen op ebay een CD gekocht met de volledige service inhoud van de Carens, de garage handleiding zeg maar....ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb het ondertussen gevonden op de nieuw aangekregen CD, maar ik ga de radio laten steken, ik wil niks afbreken...

 

Ik kan voorlopig verder met men bluetooth speakertje.  :-)  :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja, het hele glimmende gedeelte moet eraf, ook de climate unit moet eruit. Dan kun je aan de radio.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...