Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hmmmm die Mazda stond op exact dezelfde plek maar goed, het kan zijn dat het nog nooit zo vochtig geweest in als afgelopen winter natuurlijk!

Dat werkt zeker mee hoor, want ik heb mijn terras en oprit ook al schoon moeten spuiten omdat je er bijna op je plaat ging van de groene aanslag. Terwijl dat normaal een voorjaarsklusje is.

Geplaatst

ik heb nergens last van wat een onzin hier allemaal steeds pffffff.

Gekkerd!

• Like 2
Geplaatst

Beetje Dasty ontvetter van de Wibra. Verdunnen 1:4 en die groene meul vliegt eraf.

Geplaatst

wat is dit nu weer gaat er gewoon iemand met je text ervandoor

Nah, het is wel eens fijn feed-back te krijgen en dat het breder gezien wordt, dat wit..

Wit, tja.....

Grondverf.

Geplaatst

Normaal gesproken zitten we helemaal niet zo op één lijn.....dat dan weer wel! :no:

Geplaatst

Ik bedoel maar....zo jammer dit dan weer! Is er geen nieuwe update voor jou beschikbaar?

SHOW_zps174705f7.jpg

Geplaatst

Nou jongens (en meisjes)!

Gisteren tijdens de WEKELIJKSE wasbeurt ff met een sponsje bezig geweest en het is al zo goed als weg hoor!

Maar eh.... Wat een geïrriteerde reacties zeg! Het viel me gewoon ineens op en aangezien ik het nooit eerder had gehad met een andere auto en niks op het forum kon vinden dacht ik ff een topic te openen met mijn vraag!

Ben verder zeer tevreden met mijn Rio overigens.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...