Gast Rio_Brazil Geplaatst 14 Maart, 2014 Geplaatst 14 Maart, 2014 Ik reed gisteren met de "allernieuwste" Navteq kaart over de A5 tussen ring A10 en Haarlem... Deze weg staat er gewoon niet op. De tunnel in de A2 bij Utrecht ? Nope..... Quote
Murcielaygo Geplaatst 14 Maart, 2014 Geplaatst 14 Maart, 2014 Leidscherijntunnel nog niet op de kaart? Dan doet TomTom het wel HEEL netjes: daar stond 'ie meer dan DRIE jaar geleden al in grijs op de kaart, naast de op dat moment geldende omlegging. Wat dat betreft is de map-update van TomTom (iedere 3 maanden een nieuwe) echt ideaal! Quote
bigwade Geplaatst 14 Maart, 2014 Geplaatst 14 Maart, 2014 Wat dat betreft is de map-update van TomTom (iedere 3 maanden een nieuwe) echt ideaal! Goed plan. Steek de fabrieksnavi in de fik Kill Bea, ze is toch altijd te laat Bestorm TT met verzoeken om een HD dashcam/navi combi; die MOET tenslotte op de voorruit en maak van de radio-unit iets echt cools. Bellen met adresboek kon ik tenslotte jan/2011 al met de SP3 boerelulleradio, handsfree, dus waar gaat het over. Quote
Johnjm Geplaatst 6 Augustus, 2014 Geplaatst 6 Augustus, 2014 Ik heb een Kia Rio van April 2013, ik denk dat ik dan ook niet meer de nieuwste update heb....Kan iemand me hieraan helpen, en zo ja, hoe?Ik heb een Pioneer Avic F 940 BT Alvast bedankt, John Quote
blackie Geplaatst 6 Augustus, 2014 Geplaatst 6 Augustus, 2014 Dat bedoel ik nu eerst wilde ik ook navigatie in mijn Rio maar mijn dochter heeft het standaard in haar Rio 2014 en upgedate of upgegrade hoe je het ook noemt we gingen naar IKEA ekkersrijt en gaf steeds de verkeerde weg/route aan we zijn half uur wezen rondcirkelen en nog niet gearriveerd Ik zeg tegen vrouwlief zet effe je Samsung Galaxy 4 eens aan en walla BINGO Dat is ook de reden dat ik Nooit zo'n onding in mijn wagen wil 100% of anders niet Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.