Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik ben meteen gaan knutselen. Hier is een samenvatting:

Hoe bouw ik een luidspreker setje in de A-stijlen?:-D

Stap 1: het bijgeleverde potje in 2 snijden en op de A-stijlen bevestigen. De orientatie naar keuze.

astijl1.jpg

Stap 2: speciale rekbare doek over het geheel strak aanspannen

astijl2h.jpg

Stap 3: doek flink insmeren met polyesterhars, waar mogelijk ook de binnenkant:

astijl3.jpg

Stap 4: opschuren en met plamuur de oneffenheden bijvullen. Nadien weer opschuren en schuren en schuren en .... schuren tot gewenste vorm en gladheid.

astijl4.jpg

Stap 5: bekleden met vinyl en dit is het resultaat:

astijl5.jpg

en zonder de grillekes:

astijl6.jpg

Het inlegplaatje heb ik met een wortelhout-motief-folie overtrokken zodat het geheel past met de originele "namaak-"houten delen van het dashboard.

Persoonlijk ben ik zeer tevreden met het resultaat.

• Reacties 91
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Bambix,

Dat ziet er weer gelikt uit!

Nice job en duidelijke foto's.

Waar haal jij die rekbare doek en polyesterhars? En wat voor prijskaartjes kleven daaraan?

Groetjes en ga zo door,

Peter

Geplaatst

Eindelijk is het zover, de eerste muzieknooten zijn gisteren nacht door de auto gegaan. Voorlopig nog zonder woofer, maar nu reeds :shock:.

Ben echt wel tevreden van het composetje. Klank zit helemaal bovenop het dashboard en klinkt zeer breed. Mijn weekend kan niet meer stuk!!

Geplaatst

Woofertje is ook aangesloten en ik moet zeggen; amaaaai wat allemaal uit zo'n 25-cm komt is indrukwekkend.

Volgende stap is alles aankleden, ondertussen speakers laten inspelen en vervolgens naar eigen indruk afstellen.

Ik twijfel nog of ik de UCSPro erbij steek of niet.

Geplaatst

Over die 25 cm woofers kan ik kort zijn, gaan minder diep, maar zeker een pak strakker.

Over die UCS pro.....................zelfde twijfels aan deze zijde:oops::oops::oops:

Maar ben zeer benieuwd naar je klank, maar tijdens 1 of ander M&G moet dit toch wel een keer gebeuren.

Philip

Geplaatst
Woofertje is ook aangesloten en ik moet zeggen; amaaaai wat allemaal uit zo'n 25-cm komt is indrukwekkend.

Volgende stap is alles aankleden, ondertussen speakers laten inspelen en vervolgens naar eigen indruk afstellen.

Ik twijfel nog of ik de UCSPro erbij steek of niet.

Hey Bambix

Complimenten !

Knap van je dat je dat allemaal zo mooi aanpakt en dat het ook nog naar tevredenheid werkt.

Goed werk :-)

Geplaatst
Over die 25 cm woofers kan ik kort zijn, gaan minder diep, maar zeker een pak strakker.

Over die UCS pro.....................zelfde twijfels aan deze zijde:oops::oops::oops:

Maar ben zeer benieuwd naar je klank, maar tijdens 1 of ander M&G moet dit toch wel een keer gebeuren.

Philip

Hey Philip, minder diep; in theorie. Deze gaat minstens zo diep als mijn vorige 30-ers, zo niet dieper en dat met een kistje van <20 liter. Ben er echt van verschoten. Strakker is ie in ieder geval wel; lekkere korte bas-slagen die je goed tot in de maag-darm-kanalen voelt :-P.

• 1 maand later...
Geplaatst

Hello, ben terug van effen weggeweest. Ik had nog enkele foto's willen posten, maar we hebben net voor Kerstmis ongewenst bezoek gehad; PC's, TV, kledij, ... weg.

Zal later enkele foto's opnieuw nemen en posten.

Ik heb by the way nog een houten stuur gekocht. Wordt hopelijk eerstdaags gemonteerd.

Geplaatst

Goedemorgen zeg....

Voor de rest hopelijk niets gebeurd? Zoals een bedreiging etc...??

Veel succes met de afhandeling...

• 2 weken later...
Geplaatst

Bambix,

Zou je me eens kunnen vertellen van welk merk je velgen zijn,

ik ben namelijk haastig opzoek naar mooie velgen voor sorento aangezien ik nieuwe banden nodig heb, en dan ook maar ineens nieuwe velgjes wil steken.

Maar voor de oude sorento heb je niet zo heel veel keus, en de jouwe staan me best wel aan.

En je moet niet bang zijn dat je me gaat tegenkomen met die velgen, aangezien ik in Belgi

Geplaatst

Hey Nonkelsimon,

velgen zijn van AZ Alloy, model Laredo, maar je zou al geluk moeten hebben om nog een setje te vinden; Ze zijn uit productie en ik heb 6 van de laatste 7 stuks van het fabriek gekocht.

• 2 jaar later...
Geplaatst

Helloooo everieboodiee

lang geleden.

Gewoon even vermelden dat de Sorento te koop staat. Sindsdien niet veel meer aan veranderd, enkel de grijze wielkappen zijn sinds een tijdje ook zwart.

De 22" velgen hebben wel wat lichte gebruiksschade; een 5de en 6de velg zijn beschikbaar. Op de originele velgen staan winterbanden met >7mm profiel.

Ondertussen 166000km op de klok.

Wie interesse heeft ...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...