Ga naar inhoud

w2-c204 wifi probleem


taniman

Aanbevolen Berichten

Hallo,

 

[Mijn setup]

Ik heb vorige week een W2-C204 laten inbouwen in mijn auto. Nadat ik achter kwam dat de navigatie geen TMC had heb ik IGO primo erop gezet om zo gebruik te kunnen maken van de Live traffic.

Ik maak nu gebruik van een wifi dongle en de internet krijg ik van mijn telefoon die ik een wifi hotspot  heb gemaakt.

Edit: Ik gebruik een generic wifi N module dat ik thuis had liggen. Er staat geen merk op. En mijn telefoon is een Nexus 4 met Android 4.4.2 

 

[Wat is het probleem]

Het probleem dat ik nu ervaar is dat mijn IGO primo de TMC data niet meer update. Ook heb ik gemerkt dat als ik met de browser google opdrachten uitvoer dat deze uitvoerd worden, maar als ik bijvoorbeeld een website als facebook.com wil openen krijg ik een request timed out.  

 

[Wat heb ik geprobeerd]

Ik heb met meerdere navigatie programma's geprobeerd, maar het lijkt alsof er iets niet goed is met de internet verbinding. Ik vraag me af of andere c204 gebruikers dit probleem ook hebben ervaren.

 

Of als iemand een werkend TMC heeft, wil ik wel graag horen hoe zij dit gedaan hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites


merk van de wifi dongle ? en merk van de foon ? dan kunnen we wat gerichter zoeken ?

Ik heb mijn post ook meteen aangepast aangepast, maar ik gebruikeen generic wifi N module dat ik thuis had liggen. Er staat geen merk op. En mijn telefoon is een Nexus 4 met Android 4.4.2 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...