Gerben H Posted March 21, 2014 Share Posted March 21, 2014 Guys & Girls, Sorry dat ik zo laat ben met het omgooien van me audio maar budget liet het niet echt toe Nu heb ik vandaag de speakers in de deuren vervangen. Originele eruit -> Pioneer TS-E1702is er in. Nu heb ik een 3 deurs en heb ergens gelezen dat de speaker maat dan afwijkt dan als je een 5 deurs hebt. Wie o Wie kan mij vertellen welke maat er dan achter moet? Hopelijk is dan bijna alles klaar voor de 1ste van Juni Alvast heeeeeel erûgh bedankt!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted March 21, 2014 Share Posted March 21, 2014 met een beetje passen en meten kan je daar ook 16,5 cm speakers in krijgen (is mij ook gelukt) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerben H Posted March 21, 2014 Author Share Posted March 21, 2014 met een beetje passen en meten kan je daar ook 16,5 cm speakers in krijgen (is mij ook gelukt) En dan ook weer de "TS-E1702is" (280w) versie of dan de "TS-E1702i" (180w) versie ? Hoop dat ik voor 1 juni de "TS-WX110A" binnen heb en een nieuwe HU, want de speakers gaat me "nu" wel lukken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted March 21, 2014 Share Posted March 21, 2014 ik zou de zelfde nemen als je voor ook hebt en ik hoop dat het je gat lukken het is even goed een aardig klusje voor dat je alle bekleding uit de achterkant hebt voor dat je bij de speakers bent he deuren is een eitje vergeleken bij de achter speakers en de pioneer is een leuk dingetje doet het wel aardig alleen jammer dat ie zo duur is zo als ik al eerder had gezegd maar doet het wel goed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wimis on Posted March 21, 2014 Share Posted March 21, 2014 Guys & Girls, Sorry dat ik zo laat ben met het omgooien van me audio maar budget liet het niet echt toe Nu heb ik vandaag de speakers in de deuren vervangen. Originele eruit -> Pioneer TS-E1702is er in. Nu heb ik een 3 deurs en heb ergens gelezen dat de speaker maat dan afwijkt dan als je een 5 deurs hebt. Wie o Wie kan mij vertellen welke maat er dan achter moet? Hopelijk is dan bijna alles klaar voor de 1ste van Juni Alvast heeeeeel erûgh bedankt!! Wel apart! Je hebt de speakers vandaag vervangen en nu vraag je welke maat het moet zijn ? Gaat vast wel goed komen voor 1 juni.................. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted March 21, 2014 Share Posted March 21, 2014 hij heeft alleen de deuren gedaan en nu wil hij ook de achter speakers nog doen maar dit zijn andere omdat hij een 3 deurs heeft 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerben H Posted March 21, 2014 Author Share Posted March 21, 2014 Wel apart! Je hebt de speakers vandaag vervangen en nu vraag je welke maat het moet zijn ? Gaat vast wel goed komen voor 1 juni.................. Indien je heel goed had gelezen dan zie je dat ik een 3 deurs heb. En als je in het Äudio Installatie Kia Rio hebt gelezen zie je dat het "vermoedelijk" een afwijkende maat is. Voor is het idd geen probleem, alleen is achter een ander verhaal. De speakers die er nu inzitten zijn ca 150 per set, dus op de gok kopen? Lijkt me niet echt een strak plan. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts