Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Guest sonno
Posted

Goedemorgen allemaal,

Sinds ongeveer een maand ben ik de eigenaar van een zwarte Kia Picanto 1.0 Base met Airco en sinds enkele dagen heb ik mezelf geregistreerd op dit forum. De Kia bevalt zeer goed en wordt dagelijks gebruikt voor woon/werk verkeer. Ten tijde van de koop gingen we eigenlijk kijken voor een Peugeot 107. Maar de 107 viel aan de binnenkant nogal tegen en geheel onverwachts zijn we binnen gelopen bij de Kia dealer tegenover. Na een gezellig praatje en verschillende proefritten zijn we nog verder gaan kijken bij andere dealers. Maar we kwamen al snel tot de conclusie dat de Kia in onze ogen toch het meeste auto is voor zijn geld.

Aan de Kia heb ik (tot nu toe) twee dingen aangepast, de ramen zijn geblindeerd (zie profiel foto) en de voorste luidsprekers zijn vervangen. Op de planning staat nog een set deurstickers van Baggio en het vervangen van de achterste luidsprekers. Foto's moet ik jullie helaas nog even verschuldigd blijven, maar zal deze aankomend of volgend weekend erop zetten.

Ik heb al aardig wat nuttige informatie kunnen vinden op dit forum en hoop zelf natuurlijk ook wat te kunnen bijdragen in de toekomst :)

Update: Hierbij de beloofde foto's. Daarnaast de gril aangepast en de stickers van Baggio ontvangen en bevestigd.

11.JPG?dl=1&token_hash=AAHmBIcB233yQMVGC

2.JPG?dl=1&token_hash=AAGJl9IDcos5dPv9KR

3.JPG?dl=1&token_hash=AAFYJYgY_t73FIRTU9

Groeten,

Sonno

Posted

@Sonno,

Welkom op dit forum en veel lees en postplezier.

Veel rijplezier en veilige kilometers met je Kia Picanto.

Je bent al aardig bezig met pimpen zo te lezen.

De foto's zien wij graag.

Grtz.

Specialmade

• 2 weeks later...
Guest sonno
Posted

Voordat ik de dorpel stickers bestelde bij Baggio kwam ik 1 foto van dichtbij tegen van de stickers op een zwarte Picanto (en ik wilde natuurlijk weer een foto van veraf om te zien of zwart op zwart stond :P). Mocht iemand met een zwarte Picanto twijfelen of de stickers wel staan in het zwart, bij deze een foto van hoe het nu is en hoe die eerst was. Ik ben er zelf erg tevreden over :)

Sticker.jpg?dl=1&token_hash=AAFvDts7LkJV